Annyira világos minden. Hatalmas a csend.
Szuszogás, az infúzió hangja, csepp csepp csepp. Motyogás, sutyorgás, susogás.
Mozgás, szöszmötölés, halk nyüzsgés.
Egy meleg érintés.
Szúr a szemem, ahogy próbálom kinyitni, a hirtelen fehér világosság fájdalmat okoz.
-Jimin...
Zúg, sőt sípol a fülem. Kinézek az ablakon, felettem a plafon.
-Jimin...Hallasz?
Érzem a meleget, csak rá fókuszálok. Jelenleg ez az egyetlen biztos támaszom.
-Orvost!
Erősödik a fájdalom, hangosabban sípol a fülem, összezárom a szemem.
-Jimin mondj valamit. -hallatszódik most már közelről a könyörgő hang. Oda fordulok és egy vörös szemű Alfát látok. Jungkook, Jungkook, Jungkook. Hirtelen izgatott leszek. Fel akarok ülni, de ő azonnal lenyom. Túl erős, nem tudok neki ellenállni -Nyugalom, semmi baj. Jimin kérlek feküdj vissza, jön már az orvos. -szót fogadok. Nem mozdulok, nem értem mi történik.
Ismét fáj a látás, valaki belevilágít a szemembe.
-Még mindig sokkos állapotban van. 200mg altatót, és infúzió cserét kérek! -mi? ne ne ne, nem, nem kell. Jól vagyok, itt vagyok.
Jungkook szemszöge
Szavakban ki sem lehet fejezni mennyire fájt őt ilyen állapotban látnom.
Ha nem magamra gondoltam volna, ha nem foglalkozok a hülye szagokkal, akkor ott lehettem volna. De túl későn indultam vissza. Hiába csak egy fél percre mentem ki, a baj egy pillanat alatt megtörténik.
Jimin csak mozog, mintha az orvos ellen küzdene. Legszívesebben elrántanám onnan a doktort, de tudom, hogy most ez lesz a legjobb neki.
Végig nézem ahogy megkapja az adagot, majd pár másodpercen belül megnyugszik, és fokozatosan lassul pislogása. Elalszik.
Megtörten huppanok le az ablak előtti fotelba, de végig őt nézem. A délután történtek óta itt vagyok.
Ami történt... az...
-Maga meg kicsoda? -ront be egy házaspár a szobába. Egy magas Alfa, és egy nála alacsonyabb Omega -Azt kérdeztem maga kicsoda? -megismétli az Alfa, mire felállok és udvariasan meghajlok.
-Jeon Jungkook vagyok, Jimin egyik vizsgabiztosa. Maguk biztosan Jimin szülei. -a nő már sírva az ágy mellett áll, és fia kezét simogatja -Minden az én hibám. -vallom be, mire mindketten rám néznek -Jimin-t egy ideje már zaklatta egy bizonyos Jungwan nevű fiú, és én tudtam, viszont nem figyeltem rá eléggé.
-Hallottuk a történteket, köszönjük. -nyújtja kezét a férfi, amit azonnal el is fogadok -Ilyen súlyos dolgot csak az tesz, akinek mély kapcsolata van a másikkal. Sosem terveztünk a fiúnk útjába állni, így remélem jó kapcsolatot fogunk ápolni. -mosolyog, és vállon vereget -Bizonyára nagyon komoly lehet a dolog, ezek után pedig főleg. Ha még nem tette, akkor hamarosan itt lesz a megjelölés ideje.
Teljes lefagyás.
Tisztában vagyok a következményekkel, de nem gondoltam volna, hogy ennyire hamar eljön az idő. Jungwan életmentő műtéten, Jimin sokkos állapotban, én pedig az összeomlás szélén állok. Mi lesz ennek az egésznek a vége?
-Köszönöm. -lép hozzám Jimin anyukája, és kezei közé fogja az én kezeimet -Nagyon hálásak vagyunk, most már tudjuk, hogy a fiúnk biztonságban van. -szemei őszintén csillognak a könnyfátyol alatt, és bár nem akarok, mégis megszólalok.
-Hát nem hallotta? Miattam történt minden, miattam van most itt Jimin. -nekem is könnyes lesz a szemem.
-Miattad van itt, itt közöttünk. -finoman megrázza kezeim -Rossz dolgok is történni fognak az életben, ez elkerülhetetlen. Azon viszont tudsz változtatni, hogyan kezeled őket. Nem mindig lehetsz ott, ha baj van.
-Akkor minek vagyok? -kérdem megtörve is az alvó fiúra nézek -Ha nem tudom megvédeni, akkor semmi hasznom.
-Én nem úgy látom. -elmosolyodik, majd férje mellé sétál, és mégegyszer megköszönik tettem.
Ez köszönetre méltó lenne? Hogy hagytam ilyen állapotba kerülni Jimin-t? Hogy majdnem megöltem valakit jelölés nélkül? Márpedig a törvény szerint, ha valaki nincs megjelölve, miatta senkit sem lehet megölni, vagy akár olyan állapotba tenni, mint amilyenbe én tettem Jungwan-t.
Hamarosan ezért felelnem kell.Valamikor az este során bejött egy ápoló, megnézte, hogy minden rendben van-e. Hiába voltam álmos, nem tudtam elaludni. Csak bámultam Jimin-t, ott gubbasztottam mellette. Sötét volt, csend, csak az ő szuszogását hallottam.
Hajnalban is bejöttek megvizsgálni őt. Mértek lázat, vérnyomást, cserélték az infúziót. Én pedig csak ültem. Tehetetlenül, csendesen.
Egész éjjel.Reggel bejöttek a szülők, váltottunk pár szót, és lelkemre kötötték, hogy nem maradhat egyedül Jimin. Nem lakhat ilyen állapotban egyedül.
Így ők fogták a fiú kulcsait, összepakolták a cuccait, és behozták a korházba.Valamikor kora délután kezdett el újra mozgolódni. Nagy levegőt vett, mozgott a szeme és pislogni kezdett. A meglepettségtől hirtelen azt se tudtam mit csináljak. A rövid sokk után felpattantam, és szóltam pár ápolónak, akik hamar hívtak egy orvost is.
Mikor vissza értem Jimin már a fejét fogta, és megpróbált felülni. Azonnal hozzá léptem, majd óvatosan visszafektettem.
-Semmi baj, Jimin nyugodj meg. -hajába túrtam, arcára simítottam -Hagyd, hogy megvizsgáljanak. -elálltam az útból, de kezét nem engedtem el. Hűségesen fogtam, mintha félnék, hogy újra elveszik tőlem.
-A pupillák rendben vannak, reflexek szintén. Emlékszik bármire?
-Olyan hirtelen történt minden. Csak a sok fényre emlékszem. -szólal meg halkan, de szívem heves dobolásba kezd, hiszen már majdnem 2 napja nem hallottam.
A rövid vizit után mindenki kiment a szobából, elkezdték a papírokat csinálni. Csak ketten maradtunk.
-Rettenetesen, elmondhatatlanul sajnálom. -mondom őszintén szemeibe -Remélem meg tudsz bocsátani.
-Miről beszélsz? -kérdi értetlenül, fejét picit oldalra is dönti.
-Kimentem, ha tudtam volna, hogy az a szemét neked akar esni, akkor...
-Mi? -ül fel hirtelen, mire feljajdul. Azonnal visszafektetem, és homlokára simítok, mintha el tudnám űzni a fájdalmat.
-Nem szabadna még ilyen gyorsan felülnöd.
-Te azt hiszed te vagy a hibás? -nem is foglalkozik az előbb mondottakkal -Normális vagy? Hogy tehetsz ilyet? Semmi közöd ehhez, ő szimplán ennyite gonosz. Neked semmi okod hibáztatnod magad. Fejezd be! -mondja a végét erélyesebben.
-Megígértem, hogy meg foglak védeni, és ismét cserbenhagytalak. -hajtom le fejem.
-Ha ezt csinálod, ha magadat hibáztatod, akkor nagyon szomorú leszek. -mondja halkan, szinte susogva és arcomra simít -Mi történt? -felnézek, ekkor látom könnyes szemeit. Oda nyúlok és le törlöm könnyeit.
-Nagyon rossz dolog történt Jimin, hatalmasat hibáztam. És ismét miattam járod meg.
-Mi történt? -kérdi ismét frusztráltabban, szemöldöke pedig gond terhelten ráncba szalad.
-Annyira sajnálom. -suttogom, és elönt a düh.
----
Szép estét, próbáltam sietni az új résszel... Jó olvasást😉
YOU ARE READING
Alfám [SZÜNETEL]
RomanceKettejük találkozását akár sorsnak is lehetne nevezni. Egy buli, egy határozott Alfa, egy sérült Omega. A Táncművészeti szakra járó Omega utolsó évét tölti az egyetemen, mikor új vizsgabizottsági tag jelenik meg. A kellemetlen ismeretség rövid küzd...