6. rész: Mit tettél velem?

782 46 11
                                    

Miután levertük a három telepest, megjelent a sheriff és persze Weems is (sajnos).
A sheriff rémülten nézett körbe, nem tudta mi a fene történt, hogy a három fiú a földön fekszik.

-Itt meg mi az isten történt?-törte meg a csendet a sheriff.

-Apa?-szólalt meg a pultos srác
-Ezek itt..zaklattak 2 vendéget de...helyre tették őket-nézett ránk a fiú miközben magyarázta a történteket az apjának.

-Ez a 2 kislány ütött le 3 fiút? Segítettél nekik?-kérdezte a sheriff a fiára nézve.

-Apa, esküszöm-nézett ijedten az apjára.

-Elnézést sheriff a tanulóim meglógtak előlem. Wednesday, Tuesday gyertek, ideje vissza mennünk az iskolába.-szólalt meg Weems és mi már indultunk is volna de sheriff még mondani akart nekünk valamit.

-Várjon, csak egy perc. Ahogy látom az almák nem estek messze a fájuktól. Ugyanolyan sorsra fognak kerülni mint az apjuk. Magukon tartom a szemem-fenyegetett minket a sheriff. Mi csak mosolyogva bólintottunk egyet a férfire majd mentünk ki az autóhoz Weems igazgatónővel együtt.
Az autóban nagy vitatkozás ment Weems és Wednesday közt, hisze elszökött az értekezletről.

-Igazgatónő, mire célzott a sheriff az apánkkal kapcsolatban?-szakítottam meg a vitatkozásukat.

-Fogalmam sincs.-válaszolt egyszerűen de kiakadva. Valami mégis azt sugalta, hogy tud valamiről csak nem árulja el.
Időközben elhaladtunk egy balesett helyszíne mellett. Egy sofőr neki hajtott a fának.
-Úristen-jelentette ki Weems
-Remélem jól van a sofőr

-Meghalt-bámult komoran Wednesday a balesetet szenvedett autóra
-Kitört a nyaka-mondta komoran amire én egyből kapcsoltam, hogy honnan tudja. Miután Weems már nem figyelte a lányt óvatosan megböktem a vállát a hátsó üllésről aki egyből hátra nézett. Tekintetemmel kérdeztem tőle, hogy ezt e látta majd bólintott egyet szomorúan és továbbra is az utat bámulta.

Miután vissza értünk az iskolába egyből a szobánkba mentünk. Enid nem volt ott így mindketten folytattuk a dolgunkat. Én neki álltam olvasni, Wednesday pedig tovább írta a regényét. Időközben megérkezett Enid is aki egy cetlit rakott le az ágyra mellém, majd tekintetével jelezte, hogy olvassam el. Rögtön le is raktam a könyvet majd kezembe véve a kis papír darabkát, olvasni kezdtem:

20:00-kor a hollónál.
Csinosan öltözz;)

X.T.

Az aláírás alapján tudtam, hogy ki küldhette az üzenetet. De persze ha nem írja alá akkoris rájövök hisz csak vele meg Eniddel vagyok jóban eddig ráadásul csak vele találkozom mindig a holló festménynél. Vajon mit tervezel Thorp? Miközben tanakodtam egy apró mosoly szökhetett az arcomra, mert hallottam ahogy Enid elkuncogja magát és amikor ránéztem engem nézett.

-Mi olyan vicces?-szólalt meg Wednesday komoran mindkettőnk arcát fürkészve

-Semmi khm-köszörültem meg a torkom majd bele rejtettem VOLNA a kis papírt a könyvembe mintha könyvjelző lennei de Wednesday kikapta a kezemből.

-Mi ez?-vette el tőlem majd elkezdte olvasni.
-Ugye nem akarsz ki szökni?

-Mi közöd lenne hozzá?-akadtam ki

-A nővéred vagyok. Nem szökhetsz ki. Főleg nem hozzá. Úgy tudtam mindent megbeszélünk egymás közt gyerek korunk óta. És abba azis beletartozik, hogy valamelyikünk barátot talá-probálta befejezni de közbe vágtam

-Wednesday, te elárultad nekem a vízióid? Nem. Ha ma nem kérdezek rá nem mondod el nekem. Attól, hogy valaki elhív valahova nem azt jelenti, hogy a pasim. Ne papolj nekem a testvérek közti megbeszélésről miközben te sem akartad nekem elmondani a titkod. Akkor találkozom vele amikor csak akarok, mert a barátom lett, akárcsak Enid. -fakadt ki belőlem ismét a düh.

Tudsz szeretni Addams?Where stories live. Discover now