20. rész: Mivan a felirattal?

493 28 7
                                    

Másnap reggel nehézkesen keltem. A tegnapelőtti szöveg járt az eszemben. Valamit jelent. Kikell derítenünk.
Miközben öltözködtem Wednesday valamit rajzolgatott. Egy kaput. Izé felmászott a vállára de Wednesday rámordult.

-Óvatosan, az a vonogatós vállam.-folytatta közben a rajzot Wednesday. Izé szomorúan mászott le az asztalról.

-Ne Izét okold. A mi ötletünk volt a buli.-védtem be Izét.

-Mindenki megérdemel egy kis szeretetet a szülinapján-folytatta Enid a mondatot.

-Én szidalmazást kérnék-mondta mogorván a nővérem.

-Mitörtént? Mintha rohamot kaptál volna-húzta el a száját Enid.

-Nem volt olyan szerencsém-válaszolta Wednesday.

-Legalább elismernéd hogy sikerrel átvertünk?-mosolyogtam meg a mondatom

-Az ürügyetek egész ügyes volt-ismerte be Wednesday kényszerből. Ekkor egy zörrenést hallottunk. Izé egy bőröndöt húzott elő Wednesday ágya alól. Mikor láttam, hogy Wednesday észre vette a bőröndöt, mosolyogva néztem Enidre. A lány is elmosolyodott aztán közelebb sétált Wednesdayhez.

-Legyen a 16 születésnapod olyan borús amilyennek szeretnéd. Távolból imádó anyád és apád-olvasta fel Wednesday a szüleinktől kapott levelet.

-A szülőnapon megkérték Izét, hogy rejtse el-mondtam kedves hangon és rámosolyogtam Izére.
Mikor Wednesday kinyitotta Enidet elkapta a hányimger. Egy kitömött mókus tetem volt benne.

-Fhuuj, ez tök undi-undorodott el Enid.

-Én élő mókust kértem volna-válaszolt egyszerűen Wednesday.

-Ha már az ajándékoknál tartunk-adta át Enid az ajándékot Wednesdaynek.
Wednesday először nem értette mi az.

-Mi is ez pontosan?-kérdett rá Wednesday.

-Fejkendő-válaszoltam egyszerűen és oda sétáltam az ágyamhoz.

-A kedvenc színeidben készítettem-mosolygott kedvesen Enid.
-És tudod mi a legszupibb?-kapta elő az övét és ekkor én is oda pattantam mellé.
-Nekünk is van egy-jelentette ki Enid és felemeltük mindketten a sajátunknak mosolyogva.

-Össze öltözhetünk az órákra-böktem meg pimasz mosollyal Enid vállát.

-Öh, Enid ez így nagyon feltűnő. Tartogassuk inkább valami különlegesre-vetette fel az ötletet Wednesday.

A délelőttöm egész átlagosan telt. Most van éppen nagyszünetem, gondoltam lemegyek megnézem a szöveget. Így is tettem. Éppen a feliratot csodáltam amikor valaki oda sétált mellém.

 Éppen a feliratot csodáltam amikor valaki oda sétált mellém

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Tegnap a kriptában, megint látomása volt? A..nővérednek-kérdezte egy ismerős hang. Xavier.

-Úgy tűnik-válaszoltam egyszerűen.

Tudsz szeretni Addams?Where stories live. Discover now