19. rész: Wednesday szülinapja

547 37 10
                                    

Eltelt a következő hét is. Ma péntek van. Péntek 13. Ami azt jelenti, hogy ma van Wednesday szülinapja. Izével össze dumáltunk, hogy megbeszéljük Eniddel, Xavierrel, Ajaxel és még pár emberrel, hogy segítsenek bulit rendezni neki. Éppen növénytanon ülök Xav mellett.

-Jólvan, minden készen áll?-kérdeztem suttogva a fiútól miközben pakolásztam a táskámba (mert már óra vége volt)

-Minden kész-okézta le Xavier.
-Milyen órád lesz?-terelte a témát közben mert látta, hogy Wednesday felénk irányult.

-Áh, vívás. Eniddel megyek órára-válaszoltam a kérdésre feltűnés mentesen.

-Akkor siess mert márcsak pár perc van a szünetből-vigyorodott el aranyosan Xavier. Gyorsan rápillantottam az órámra és megnőttek a szemeim

-Oh te jó ég már csak 3 perc-felkaptam az egyik vállamra a táskát aztán megfogtam a bal kezemmel a mellettem ülő fiú vállát. Oda hajoltam hozzá és adtam egy gyors puszit a szájára.
-Okés, rohanok.-pattantam fel a padról.

-Este tali-kiáltott utánnam nevetve még utólag Xavier.

Eltelt a szünet is. Már késésben voltam az óráról. Miért kell a vívás teremnek pont a suli másik felében lennie?!. A tanár irtó dühös lesz rám. Sikeresen oda értem vívásra de még át kellett öltöznöm. Ezzel eltelt még 2 perc. Aztán bementem a terembe. Amint benyitottam minden szem rám szegeződött.

-Nos Mrs.Addams, megtudná mondani, hogy hol késett eddig?-hallottam meg a parancsoló, dühös hangot.

-Elnézést kérek tanárúr én... nem figyeltem az időt.-magyarázkodtam.

-Ajánlom, hogy ilyen többet ne forduljon elő. Na álljon be a társai közé.-utasított a tanár. Én már indultam is Enid mellé.

-Hol késtél eddig?-súgta oda nekem Enid miközben elindultunk a vívószőnyegekre.

-Xavierrel beszéltem a ma esti dologról és elszaladt az idő.-súgtam vissza én is dühösen.

-Áá tényleg, hiszen az ma van.-döbbent rá Enid.

-Elintéztél mindent, ugye?-rémültem meg a lány mondatán.

-Igen, nyugi minden elő van készítve-mosolygott kedvesen a lány.

-Okés. Most pedig szeretném, ha alaposan elvernél vívásban-dobtam egy pimasz mosolyt a lányra és lehúztam az arcomra a maszkot.

Eltelt végül az utolsó óránk is. Délután még egyeztetettem utoljára a személyekkel. Izé javasolta, hogy a Crackstone kriptánál szervezzük meg. Nagyon jó ötletnek tartottam.

-Jó tehát a Crackstone kriptánál nagyjából 19:45-kor, de hogyan csaljuk ide Wednesdayt?-vetette fel a problémát Ajax

-Majd én elintézem-szólalt meg mosolyogva Enid
-Csak sajnos még nem tudom, hogy csaljam őt le-húzta vissza magát.

-Mi lenne ha küldenénk neki egy üzenetet? Vágjuk ki újságpapírból a betűket és dobjuk be a szoba ajtón.-javasoltam.

-Ez nem tűnik rossznak, sőt egészen jó-értett velem egyet Xavier.

-Xav nem kell velem egyetértened ha valójában nem így gondolod-mosolyogtam közben kedvesen

-De tényleg így gondolom. Nekem nagyon tetszik ez az ötlet-mosolyodott el Xav is miközben mellém szoronkolódott.

-Mm hazudsz-csaltam egy sunyi mosolyt az arcomra és összehúzott szemmel néztem fel a fiúra

-Nem is igaz-hajolt hegyém mosolyogva

Tudsz szeretni Addams?Where stories live. Discover now