-Ahogy látom jól mennek köztetek a dolgok-mosolyodott el Enid.
-Fantasztikusan, köszönöm, hogy nem mondtad el Wednesdaynek.-hálálkodtam a lánynak.
-Igazán nincs mit a barátnőm vagy. Örülök annak, hogy össze jöttetek végül-mosolyodott el Enid
-Apropó dolgok. Mivan Ajaxel kislány?-fordultam egy pillanatra Ajax felé majd vissza néztem Enidre egy pimasz mosoly kíséretében.
-Ahj semmi, én annyira igyekszem de tényleg. Észre sem vesz-szomorkodott Enid.
-Rá se ránts észre fogja venni mit veszített. A medúzák állandóan bevannak állva-ismételtem el a mondatot Enidnek, amit ő mondott nekem és Wednesdaynek amikor először futottunk össze Ajaxel. Enid csak elmosolyodott majd festettük tovább a csónakot.
Telt az idő, telt, telt, egész délután a csónakokkal dolgoztunk, úgy ahogy mink, úgy Bianca csapata, Ajax csapata és a negyedik csapat is. Az igazgató nem írt be minket órai hiányzásokra mert az iskola képviseletére készítettük elő a csónakokat. A csónakok fantasztikusak lettek. Ahogy Enidéké úgy a többi csapaté is. Este Wednesdayel futottam össze a szobánkban. Enid nem volt ott mert ő még zuhanyzott a rengeteg festés után.
Wednesday viszont magával rángatott Xavier és Rowan szobájába. Semmiképp nem voltam olyan bunkó, hogy ezt a felajánlást ne fogadnám el, imádok kutakodni. Xavier éppen zuhanyozni ment amikor Wednesdayel körbe néztük a szobát. Én az ágyalatt nézelődtem közben pedig Wednesday talált egy rajzot rólam Xav rajz füzetében.-Tuesday..-fordult hátra felém a lány, hogy nézzem meg mit talált. Wednesday eléggé kivolt akadva, viszont engem jó érzéssel töltött el a rajz látványa. Gyönyörű volt.
-Most engem akarsz nézegetni vagy nyomokat keresni Rowan halálára?-szidtam le sugdolózva.
-Találtam valamit az ágy alatt, van egy kis rekesz a padlóban-súgtam neki majd Wedneday egyből felis nyitotta azt. Egy maszkot találtunk benne. Wednesday gyorsan elrejtette a táskájába, ám ebben a pillanatban valaki kopogott.
Gyorsan bebújtunk az ágy alá és hallgatózni kényszerültünk, vagyis én biztosan mert Bianca lépett be a szobába, pontosabban Xav rántotta őt be.-Hh nem szabadni itt lenned-akadt ki Xavier.
-Bocs amiért beszélni szeretnék veled-szúrkálódott tovább Bianca. Legszívesebben kimásztam volna az ágy alól és megfolytottam volna, egyszerűen gyűlölöm ezt a lányt.
-Mit akarsz itt?-kérdezősködött Xavier majd becsapta a füzetet mert meglátta, hogy nálam van kinyitva.
-Szeretném ha segítenél nekem legyőzni Sinclair kis csapatát-próbált alkudozni Bianca
-Mégis miért segítenék neked? Hogy eláruljam a barátaimat?-akadt ki Xavier.
-Nemár Xavier. Az a lány egyáltalán nem neked való-célzott rám Bianca
-Honnan tudhatnád mi nekem a jó? Vagy inkább ki-dühöngött a fiú.
KAMU SEDANG MEMBACA
Tudsz szeretni Addams?
Fantasi‼️ ABBAHAGYVA ‼️ "-Wednesday most nincs itt- néztem vissza komoran a könyvembe nem törődve a fiúval -Oh én öhm igazából téged kerestelek-hallani lehetett a hangján, hogy elmosolyodott -Na és miért kerestél engem?- csaptam be a könyvet, majd oda sétá...