Este rémesen aludtam, sőt, szinte nem is aludtam. Reggel sírásra kellett felkelnie szegény Enidnek. Mikor meglátta, hogy sírok egyből oda szaladt hozzám és leült az ágyra mellém.
-Tuesday mitörtént?-rémült meg a lány
-Semmi, rossz estém volt-szipogtam közben.
-Ahj gyere ide-ölelt meg szorosan
-Ne szomorkodj minden rendben van. Ma megyünk dolgozni és kitudja, talán egy helyre kerülünk-mosolygott majd eltűrte a hajam.
-Nah gyere, elkészítelek mert borzalmasan festesz, vajon mit szól majd ehhez Xavier-mosolygott majd elkezdett húzni az asztala felé. Letöröltem a könnyeim de amikor kimondta Xavier nevét össze szorult a szívem. Hihetetlen, hogy ha az ember szerelmes mennyi mindenre képes, legutóljára 8 évesen sírtam most meg.. .
Enid nagyjából félórán belül kész is lett az enyhe sminkkel és a hajammal is. A hajamat becsavarta:
Illetve egy enyhe tust húzott nekem:Pont mire elkészült vele már indulhattunk is le az udvarra. Gyorsan átöltöztünk egyenruhába, felkaptuk a táskáinkat és már indultunk is le. Wednesday már lent volt így rá nem kellett várakoznunk. Kiosztották a helyeket, hogy hol kell résztvennünk és már indultunk is a városba. Engem a telepesparkba szavaztak be. Örültem mert Enidet is de..elcserélte Wednesdayel mert Wednesday ugyanazt a helyet kapta amit Ajax, Enid pedig örömmel tette ezt. Így a nővéremmel leszek egészen 12:00ig.
Mikor leszálltunk a buszról, megpillantottam Xaviert ahogy egy üres falat bámul. Gondoltam oda megyek hozzá.-Tyűha, ez aztán művészi, nagyon tetszik esküszöm-emeltem fel a kezeim amitől alig láthatóan de elmosolyodott
-Nagyon vicces rajzkirálynő-nézett rám a szeme sarkából.
-Miért nézed ennyire?-kérdeztem kíváncsian mostmár.
-Tavaly ilyenkor nem volt üres.-mondta kicsit flegma hangon.
-Még haragszol rám amiért nem csatlakoztam?
-Végülis kiálltam melletted ráadásul a barátnőm is vagy.-közölte velem
YOU ARE READING
Tudsz szeretni Addams?
Fantasy‼️ ABBAHAGYVA ‼️ "-Wednesday most nincs itt- néztem vissza komoran a könyvembe nem törődve a fiúval -Oh én öhm igazából téged kerestelek-hallani lehetett a hangján, hogy elmosolyodott -Na és miért kerestél engem?- csaptam be a könyvet, majd oda sétá...