Vzbudila jsem se brzo ráno a protřela jsem si rozespala oči. Furt jsem si pamatovala včerejší den. Vůbec se mi nelíbilo, že tu budu jako sluha. Věčně zavřená. To ne. Ke všemu se mám ještě ptát, jestli můžu do vlastního domu. Tak to je teda...
Vstala jsem a otevřela jsem skříň s novým oblečením. Podle Starka totiž moje oblečení je tady v akci k ničemu. Sice jsem se urazila, ale souhlasila jsem. Hlavní je, že jsou skoro všechny do rubínové barvy.
To je má nejoblíbenější barva vůbec.
,,Nástup Avengers v hale, okamžitě. Opakuji, nástup Avengers v hale okamžitě," ozvalo se z rozhlasu když jsem si konečně něco na sebe vybrala.
,,Dobrá tak jdem," a vyběhla jsem na chodbu.
Vyrazila jsem dlouhou chodbou hned za Starkem, který se zčista jasna náhodou zrovna objevil.
Následovala jsem ho až do hlavního střediska Avengers.
Byl to normální obývak se skleněnými okny.
,,Čauky já jsem kapitán Amerika těší mě," podával mi ruku muž s pruhovaným štítem (spíš to vypadalo na frisbee, ale to je jedno) a s veselým výrazem. Takhle se mi představili úplně všichni v místnosti. Byl to šrumec.
Takže jestli jsem si to zapamatovala dobře: Tony Stark- Iron man, zrzka jest agentka Romanovová- Černá vdova, Bruce Banner- Hulk, Clint Barton- střelec, Thor- bůh hromů, Steve Rogers- Kapitán Amerika.
O každém z nich jsem si hned udělala vlastní obrázek.
Nesnášela jsem zelené příšerky. A lidi co ze sebe dělají nevím co.
Přesto jsem se slušně představila.
Poté jsme zasedli okolo velkého stolu a poslouchali jsme novinky co zrzka přinesla z výzkumu.
,,Včera večer na průzkumu jsem na Evirll Street ucítila magnetické záření. Sice by to mohlo být z našich družic ale s tím si nejsem tak jistá," začala zrzka a všichni pozorně naslouchali krom Starka, který si doléval víno do sklenky. To naštvalo Steva, že by měl do sebe spíš lít informace než alkohol.
Hovořili dále, ale to už mi přestal docházet smysl tohoto rozhovoru. Začali se dohadovat a Bruce začínal být rozhořčený, že to vypadalo, že každou chvíli se promění na zelenou vzteklou příšerku.
Mezitím se ještě Stark chytl se Stevem kdo má lepší úsudky. Thor najednou vstal a praštil pěstí do stolu.
,,Tak jsme tu od toho to zjistit nebo se prát! Měli bychom spolupracovat.Vy Midgarďané řešíte takové prkotiny," prohlásil a sedl si zpátky na místo. Pokývala jsem souhlasně hlavou. Rozhodla jsem se ujmout slova.
,,Thor má pravdu, hádky nic neřeší," zastala jsem se jeho názoru, načež jsem na oplátku dostala Thorův vděčný úsměv.
,,Tak dobrá převezmu slovo, Elis," ozval se konečně Stark a jízlivě na Steva pokukoval. Bruce se uklidnil a poslouchal též.
,,Je to velmi jednoduché," začal Stark větu a hned poté pokračoval dále. Otočil se na zrzku.
,,Agentko Romanovová, dáte mi přesné souřadnice, kde jste to záření zachytila? Hned," rozkázal a ona mu je opravdu dala. Šeptala, ale stejně byla slyšet.
,,Tak dobrá," a zopakoval je všem. Ihned jsem si je zapsala do hlavy. Pak se ozval Bruce.
,,Mohu se podívat blíže?"
Stark mu podal počítač. Prohrábl si vlasy a podotkl: ,,Mohlo by to být ta jeho hůl? Že by tam byl?"
Pak si ty souřadnici prozkoumal blíže. Stark mezitím začal klikat něco s jiný počítačem a něco usilovně hledal. Pak se otočil a pokračoval.
,,Ano Bruci je to on.V té ulici byl nedávno náš kašpárek."
,,Chtěl jsi říct můj bratr," ozval se Thor s trochu rozhořčeným hlasem.
,,Ano, možná jsem se přeřekl," usmál se zlomyslně Stark a vypl počítač a zaklapl ten na stole.
,,Děkuji Natasho. Konečně sklapne past," řekl optimisticky a protáhl se.
,,Tak jdem do práce," dodal Steve a vzal si štít do ruky.
,,Za kým?" ozvala jsem se, ale to už byli všichni pryč. Aha. Zase ignorace. A vyběhla jsem za nimi kde mi Thor přidržel dveře.
,,Dík, aspoň někdo," a vyšli jsme.
ČTEŠ
AVENGERS Nepřítelem
FanficOsamocená Elis kvůli psychopatickým rodičům utekla ke své zbohatlé babičce po které zdědila domek s nemalým majetkem. Ani v přátelství neměla moc štěstí: Všechny její kamarádky byli falešné a ze všeho milovala ve filmech záporáky. Po své matce zdědi...