Birkaç ay sonra
"Tamam şimdi gelip ikinizide bulacağım."
Adam saymayı bitirdikten sonra gözlerini açıp arkasını döndü. Etrafına bakmaya başlarken derin bir nefes aldı. Kızının isteğiyle daha doğrusu zorlamasıyla bir anda kendisini saklambaçın içinde bulmuştu. Tabi bu oyuna Peter' da dahildi. Küçük kız abisi olmadan oyun oynamamaya resmen yemin etmiş gibi davranıyordu. Adam koltukların arkasına bakmaya devam ederken güldü.
"Eğer beni duyuyorsanız sizi bulacağımdan emin olun."Salonun her yerine baktıktan sonra yavaş adımlarla üst kata ilerledi. Anlaşılan dediği gibi onları bulmak kolay olmayacaktı. Tabi fridaye sorup hemen yerlerini öğrenebilirdi ama bu pek iyi bir fikir değildi. Üstelik oyunda olsa çocuklarıyla vakit geçirmeyi seviyordu. Merdivenleri çıkmaya devam ederken yine seslendi.
"Tamam düşündüğüm gibi olmadı ama bu sizi bulamayacağım anlamına gelmiyor."Üst kattaki tüm odaları teker teker aradı ama hala çocukları bir türlü bulamıyordu. Bakmadığı sadece mutfak kalmıştı. Gerçi laboratuvarada bakmamıştı ama orası zaten kilitliydi. Evin dışına da çıkmayacaklarını bildiğinden hemen mutfağa doğru ilerledi. İlerlerken hala bir yandanda etrafına dikkatlice bakınıyordu ha tabi buna tavanda dahildi. Sonuçta bir çocuğunuzun örümcek güçleri sebebiyle duvarlara yapışma gücü varsa tavan saklanmak için en iyi yerlerden biriydi. Sonunda mutfağa varınca pasta yapan Pepper'ı gördü. Morgan annesinin de oynamasını isteyince kadın pasta yapacağını söylemiş ve bu sayede oyuna dahil olmamıştı.
"Morgan ve Peter burada mı?"Kadın kremayı çırpmaya devam ederken gülümsemeye başladı.
"Bunu söylemeyeceğimi biliyorsun değil mi? Tabi oyunun kuralları haberim yokken değişmediyse."Tony gülmeye başlarken cevabını almışcasına mutfakta onları aramaya başladı ama burada da yoklardı. Adam tekrardan salona giderken uzun bir soluk verdi.
"Tamam pes ediyorum. Siz kazandınız."Birkaç dakika cevap vermeleri için bekledi ama istediği cevap gelmeyince hafifçe kaşlarını çattı.
"Friday, Morgan ve Peter nerede?"Yapay zekadan cevap gecikmeden geldi.
"Yarım saat önce bahçeye çıktılar efendim ve eve geri giriş yapmadılar."Tony istemeden endişelenirken hemen dışarıya fırladı.
"Peter, Morgan neredesiniz? Bahçeye çıkmak yok demiştik ama hadi geri gelin."Evin önünde yok gibi görünüyorlardı ve bu adamı daha da endişelendiriyordu. Tam fridaye zırhını çağırmasını isteyecekken evin arkasından koşma sesleri duyuldu. Adam hemen arkasını dönerken Peter ve Morgan nefes nefese yanlarına geliyordu.
"Tanrım... Neredesiniz siz aklım çıkıyordu?"Peter ve Morgan kısa bir süre birbirlerine bakıp tekrardan babalarına döndüler. Aslında birazcık gergin görünüyorlardı. Peter hemen lafa girip üzerilerindeki baskıyı biraz olsun hafifletti ya da belkide bir yalan düşündü.
"Üst katta tam bizi bulacaktın bizde pencereden dışarıya çıktık."İki çocukta sevimli bir şekilde gülümserken Tony'nin çatık kaşları gevşedi.
"Pekala bugün öğrendiğim bir şey varsa o daörümcek güçlerine sahip bir çocuğun varsa saklambaç oynamamak."Peter ve Morgan gülmeye başlarken Tony onların yanına gelip Morgan'ı kucağına aldı. Peter'ı da her ne kadar kucağına almak istesede fiziksel sebeplerden dolayı bu pek mümkün değildi. O nedenle diğer koluylada çocuğu kendisine çekip eve doğru yürümeye başladılar. Sanırım bugünlük oyun macerası bu kadardı.
.........
Birkaç gün böyle geçip gitti. Her şey yolundaydı. Bir şey hariç o da Peter ve Morgan'ın sürekli bir anda ortadan kaybolmasıydı. Başlarda Tony ve Pepper fazla üzerinde durmasada artık bu gözle görülür bir hale gelmişti.
O gece Peter yavaşça yastığında başını kaldırdı. Masanın üzerindeki saate bakıp yavaşça doğruldu. Annesi ve babası çoktan uyumuş olmalıydı. Gerçi annesinden emin olsada babasının uyumama ihtimali oldukça yüksekti. Yavaş adımlarla kapıya ilerledi ses çıkarmamaya oldukça özen gösteriyordu. Kapıyı arkasından kapatıp tam merdivenlerden inecekti ki babasının sesini duymasıyla işte şimdi bittim der gibi suratını buruşturdu. Tabi babasına arkası dönük olduğu için o bunu görmemişti.
"Nereye evlat?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stark Family
FanfictionMay artık eskisi gibi değildir ve bu nedenle Peter'a kötü davranıp onu evden kovar. Tüm bunların üstesinden gelmeye çalışan zavallı Peter'ın ise tek dayanağı Tony Stark'dan başkası değildir... İlk hikayem o nedenle benim için anlamı çok büyük. Acemi...