Thanos açtığı portaldan geçip etrafına bakındı. Ardından bakışları tek bir noktada, Strange'in üzerinde keskinleşirken yavaşça gülümsedi.
"Açıkcası seni yaşıyor olarak bulmayı beklemiyordum. Şaşırttın beni."Strange gülümseyerek oturduğu yerden ayağa kalktı.
"A evet adamlarını birazcık öldürmüş olabilirim. Ama işin kötü tarafı onlar ölünce yolu kendim bulmak zorunda kaldım ve işte yanındayım."Thanos bir kaç adım ilerlerken gözleri tek bir noktadaydı o da zaman taşı.
"Hiç boşuna uğraşma beni tek başına asla yenemezsin."Thanos adımlarına devam ederken Strange alaycı bir şekilde güldü. Mor titanın suratına bakarken yüzünde sinsi bir gülümseme vardı.
"Yalnız olduğumu kim söyledi?"Diğerleri hemen saklandıkları yerden çıkarken Thanos şaşkınlıkla yerinde kalakalmıştı. Strange'in açtığı portallarda Peter teker teker tekme ve yumruklarını savururken Tony ışınını ona hedeflemişti. Sonradan Quill'in attığı tuzak gibi şey sayesinde bir kolu tamamen hareketsiz kaldı. Hepsi birlikte Thanos'u hareketsiz bırakmaya çalışırken Strange açtığı başka bir portalla Mantis'i onun omzuna getirdi. Kız ellerini Thanos'un kafasına koyup zihnine girerken acı çekiyor gibi görünüyordu. Sonunda onu tamamen kontrol altına alırken Thanos bir heykel gibi hareketsiz kalmıştı.
Tony ve Peter tuttuğu eldiveni çıkarmaya çalışırken Quill gülerek onların yanına geldi.
"Gördün mü sana çok kolay olacağını söylemiştim."Ardından gözlerini çirkin titanın suratına dikerken bakışları donuklaştı.
"Söyle şimdi Gamora nerede?"Titanın ağzından anlamsız kelimeler dökülürken Mantis gitgide zorlanmaya başlamıştı.
"Acele edin o çok güçlü.""G-Gamora..."
"LAFI AĞZINDA GEVELEMEYİ KES..."
"O... O yas tutuyor..."
Quill'in korkuyla gözleri büyürken az önce başka bir gemiyle gelen Nebula anlamışcasına yumruğu sıktı.
"Gittiği yerden ruh taşıyla döndü... Ama Gamora dönmedi..."Tony neler olduğunu anlamazcasına onlara bakarken bir yandanda Peter'la eldiveni çıkarmaya çalışıyordu.
"Quill sakin kalmalısın neredeyse aldık eldiveni."Quill sinirle Thanos'a yaklaşıp bağırmaya başladı.
"HAYIR HAYIR BU DOĞRU DEĞİL..."En sonunda dayanamayıp Thanos'un kafasına vurmaya başlayan Quill her şeyi mahvetti. Mantis kontrolünü tamamen kaybederken Thanos hemen kendisine geldi. O sırada eldiveni neredeyse çıkaracak olan Peter neler olduğunu anlamadan boğazından tutuldu. Thanos Peter'ı tuttuğu gibi fırlatırken eldiveni kullanıp hepsini dört bir yana dağıttı. Yavaşça yerden kalkan Peter'ın gördüğü ilk şey ise baygın bir halde havaya fırlayan Mantis, Drax ve Quill'di. Diğerleri Thanos'la savaşırken Peter hemen fırlayıp ağlarıyla onları tutmaya başladı. Başta kolay olsada nasıl olduğunu anlamadığı bir şekilde havadan kayalar düşmeye başladığında her şey çok daha fazla zorlaşmıştı.
"Aaa tuttum... Seni de tuttum kusura bakmayın isimlerinizi hatırlayamıyorum..."Onları güvenli bir şekilde zemine yerleştirirken etraf bir anda toz dumanıyla kaplandı. Peter bulunduğu yerden babasını görmeye çalışsada bu imkansız gibiydi. Yanındakilerin güvenliğinden emin olup tekrardan savaşmak için ilerleyecekken gökyüzünden gelen dev bir kütleyle geriye savruldu. Yerde yuvarlanırken kendi kendine söylendi.
"Ah o bir uydu muydu?"Bir kaç dakikanın ardından ortalık tamamen sessizleşti. Peter bir kaç ağın ardından babası ve Strange'in bulunduğu yere inerken şaşkınca onlara bakıyordu.
"Thanos nereye gitti?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stark Family
FanfictionMay artık eskisi gibi değildir ve bu nedenle Peter'a kötü davranıp onu evden kovar. Tüm bunların üstesinden gelmeye çalışan zavallı Peter'ın ise tek dayanağı Tony Stark'dan başkası değildir... İlk hikayem o nedenle benim için anlamı çok büyük. Acemi...