Kahvaltıda herkes oldukça sessizdi. Harley dışında tabiki. Sabah olanlardan garip bir şekilde hiç haberi yoktu. Tabi bunda kulaklıkları takılı bir halde uyumasınında etkisi vardı. O nedenle Tony ve Pepper olanları birde Harley'e anlatmak istemedi. Ne kadar az kişi bilirse o kadar iyi mantığıyla yürüyorlardı.
Küçük Morgan neşeli bir şekilde kahvaltısını yaparken Pepper da ona yardım ediyordu fakat onun aklıda Tony gibi Peter'daydı.
Peter ise hiçbir şey yemeyip tabağındakilerle oynuyordu. Bu nedenle yanı başındaki Tony hafifçe yanına eğilip fısıldadı.
"Pete benim için lütfen biraz yer misin?"Peter bunun üzerine bir kaç parça şey yedi ama daha fazlasını midesi kabul etmiyordu.
"Laboratuvarda ne yapacağız bugün Tony?"Masanın karşısında her şeyden habersiz hayatına devam eden Harley adamdan cevap bekliyordu.
"Bugün biraz işlerim var dışarı çıkmam gerekiyor."Pepper hafifçe kaşlarını çattı. Çünkü Peter meselesini evde beraber halledeceklerdi, öyle konuşmuşlardı. Yinede fazla üstelemeden kahvaltıya devam etti.
Kahvaltıdan sonra herkes dağılmıştı. Harley dışarıda dolaşırken Peter odasındaydı. Küçük Morgan ise tüm oyuncaklarını toplamış salonda oyun oynuyordu.
"Tony aklında ne var? Peter meselesini birlikte halledeceğimizi sanıyordum."
Tony bir yandan hazırlanırken bir yandan da Pepper'la konuşuyordu.
"Biliyorum Pep ama elimizde fazla bir seçenek yok. Konuştuğumuz gibi Peter'ı evlat edinebiliriz bunu çok isterim ama May'in de onayı gerekiyor ve bunu asla kabul etmez. May'e kötü yaşam şartlarından dolayı dava da açabiliriz ama sende biliyorsun bunlar uzun süren meseleler dava sonuçlanana kadar Peter onun yanında kalmak zorunda olacak."Kaşları istemsizce çatılırken suratı düştü. Pepper'a doğru hüzünle bakarken derin bir iç çekti.
"Yanımdan ayrılmasını istemiyorum."Bir süre öylece durdu. Ardından hemen ceketini alırken sesi oldukça ciddileşmişti.
"O nedenle gidip May'le konuçacağım."Pepper hiçbir şey diyemeden odadan fırladı. Tam merdivenlerden aşağı inecekken Peter'ın seslenmesiyle ona döndü.
"Tony?""Efendim Pete bir şey mi oldu?"
Peter bir süre sustu söyleyeceği şeyi kafasında toparlamaya çalıştı. Açıkcası şuan pek sağlıklı da düşündüğü söylenemezdi.
"Ben May'in yanına gideceğim."Tony duyduğu şeyle gözleri büyürken bir kaç adım çocuğa yaklaştı.
"Ne?""Sabahki olanları gördün. Yine gelecek, bir sürü olay olacak. Hayatınızı mahvetmek istemiyorum."
Tony öylece çocuğa bakarken Peter'ın gözlerindeki çaresizliği gördü. May'e karşı olan siniri kat kat artarken kafasını hayır anlamında salladı.
"Bana güvendiğini söylemiştin ve bende sana söz verdim.""Ama Tony..."
"Peteyy abiii!"
Morgan'ın sesiyle ikiside bir an durup merdivenden yanlarına gelen kıza baktı.
"Benimle oyun oynay mışınnn?"Tony başını çevirirken imalı bir şekilde Peter'a bakmaya başladı. Peter ise mesajı almış bir şekilde pes etti. Ardından küçük kıza bakarak gülümsedi.
"Tamam geliyorum şimdi."Tony kendinden emin bir halde gülümserken Morgan bacağına yapıştı. Küçük kızı yavaşça kucağına alırken yanağından kocaman öptü.
"Hadi bakalım babanın işleri var sana Peter'la iyi eğlenceler."Kızını Peter'ın kucağına verirken hala gülümsüyordu.
"Bay bay babaa."Tony merdivenlerden aşağı inerken küçük kızına el sallamayı da unutmamıştı. Sonunda gidince Peter başını kucağındaki kıza çevirip derin bir nefes aldı.
"Pekala kraliçem emriniz nedir, nereye gidiyoruz?"Morgan bunu beğenmiş olacak ki gülmeye başladı ardından elini alt kata doğru tuttu.
"Şalonaaa...""Pekalaa hemen gidiyoruz."
........
Tony arabasını apartmanın önüne çekip arabadan indi. Asansöre binip üst kata çıkarken her şeyi tekrardan kafasından geçirdi. Kapı açılınca hızla May'in dairesinin önüne gelip kapıyı çaldı. Bir süre bekledikten sonra kapıyı saçı başı dağılmış pekte kendisinde olmayan bir May açtı. Üzerindeki alkol kokusu net bir şekilde hissedilirken Tony öylece ona bakıyordu.
"Senin burada ne işin var? Defol hemen..."Tam kapıyı çarpacakken Tony eliyle tuttu.
"İstesende istemesende konuşacağız."May sinirle ona bakarken kapıyı tekrar açık hale getirdi.
"Ne dersen de Peter'ı alacağım. Buna engel olamazsın velayeti bende."Tony'nin sinirle kaşları çatılıyordu ama gözlük taktığı için belli olmadı. Sesini olabildiğince sakin tutmaya çalışarak derin bir nefes aldı.
"Bunu biliyorum ama sen bunu yaparsan benim neler yapabileceğimi hiç düşündün mü?"May öylece ona bakarken Tony kendinden emin bir şekilde gülümsedi.
"Senin bu halini sosyal hizmetlere bildiririm. Bakalım böyle bir yaşantısı olan birinden o çocuğu alıyorlar mı?"May artık sinirden burnundan solumaya başladı. Hiç şüphesiz elinde bir bıçak olsaydı asla düşünmeden Tony'i oracıkta öldürürdü.
"Bunlar hemen olan şeyler değil."Tony yine sakinliğini koruyarak gülümsedi. Gözlüğünü çıkartırken kendinden emin bakışlarıyla May'in gözlerinin içine baktı.
"İnan bana bunun en hızlı şekilde gerçekleşmesi için her şeyi yaparım. Ondan sonra sana ne olur bilemem. Belki halinden dolayı hapse bile düşersin. A ama tabi bunların yanında bir seçenek daha var."May sadece sustu. Nefes alış verişi hızlanırken Tony konuşmaya devam etti.
"Peter'dan uzak duracaksın ve kendi yaşantına döneceksin. Masraflarının karşılanması içinde yardımcı olacağım."
Kaşları çatık bir halde başını yere eğdi. Sonradan sinirle Tony'e döndü.
"Bunu yapamazsın."Tony'nin suratı donuk bir ifade alırken sesi oldukça sert çıkıyordu.
"Yapabileceklerimden haberin dahi yok. Hayatını mahvederim bundan emin ol."May korkmuş olacak ki hiç sesi çıkmıyordu. Bir süre ikili arasında sessizlik olurken sonunda May konuştu.
"Ne haliniz varsa görün."Kapıyı sert bir şekilde çarparken Tony'nin yüzünde kocaman bir gülümseme oluşurken arkasını dönüp asansöre bindi. Aşağıya inerken artık mutluluktan kendi kendine kahkahalar atmaya başlamıştı. Sonunda çocuğu özgürdü, sözünü tutmuştu. Arabasına binerken Peter'a bu mükemmel haberi vermek için sabırsızlanıyordu.
Bir bölümün daha sonuna geldik. Sonunda Peter May'den tamamen kurtuldu.
Bir veya iki bölümden sonra zaman atlaması yapmayı düşünüyorum. Bir süre daha Stark ailesinin merkezinde olacağız sonrasında ise çeşitli olaylar bizi bekliyor olacak.
Başka bir bölümde görüşmek üzere HOŞÇA KALIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stark Family
FanficMay artık eskisi gibi değildir ve bu nedenle Peter'a kötü davranıp onu evden kovar. Tüm bunların üstesinden gelmeye çalışan zavallı Peter'ın ise tek dayanağı Tony Stark'dan başkası değildir... İlk hikayem o nedenle benim için anlamı çok büyük. Acemi...