Bölüm 2 : ZİNCİR ÇOCUKLAR

300 22 79
                                    

Herkese Merhaba... Sizi çok özledim. 🥹

Umarım beğenirsiniz.

Lütfen oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayııın 💕

Düzenlenmiş hali olduğu için ve belirgin değişiklikler yapıldığı için okuyanların tekrar okumasını rica edeceğim 💕

Keyifli okumalar efendim ✨

"Kendim olmaya karar verdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Kendim olmaya karar verdim. İyi de, kendim kimdi, nasıl biriydi?"  

                                                                                                    -Dostoyevski...

Ş İ M D İ K İ  Z A M A N

G Ü N Ü M Ü Z

S A A T 21 : 4 5

Soğuk bir geceydi.

Rüzgarın uğultusu kışın kapıda olduğunun habercisi gibiydi. Berlin Ice, lüks minibüsünden iner inmez ıssız sokağa mavi gözleriyle küçük bir bakış attı. Ensesine vuran soğuk havayı kabanının yakalarını havaya kaldırarak kesti ve ciğerlerini deşen havadan derin bir nefes çekti. Soyadı kadar lakabı da soğuktu belki ama kırk yaşında bir adam olarak bile soğuğu sevemiyordu. Çoğu zaman da haz etmemişti. Soğuktan keyif aldığı tek bir yer vardı. Kurbanlarını buzlu suların içerisinde boğup içinde cesetlerin olduğu küvete girip ölümün derin kokusunu içine çekmeyi çok severdi.

Zeplin'in camiasında Ice/buz olarak bilinirdi bu yüzden.

Ölümle aynı suya giren soğuk katil.

Mavi bakışları ıssız sokağı şüpheci bir tavırla bir kez daha taradı. Minibüsten inen bir diğer adamı hızla Ice'ın yanına gelerek kabanının önünü ilikledi. Herkes gibi o da Ice'dan korkuyordu ve hastalıklı bir saygı beslemekten de alıkoyamıyordu kendini. Çünkü her zaman Berlin Ice gibi olmak istemişti. Ice'ın omuzlarına vuran dalgalı bembeyaz buklelerinin arasından dışarıdan bile görülecek bir dikiş izi vardı.  Kafatasına nasıl bir darbe almıştı kimse bilmiyordu ama dikiş izleri kabaca yapıldığından dikişler boyunca asla saç çıkmıyordu. Zeplin Ice'ı nerede bulmuştu onu da kimse bilmiyordu.

Zeplin... Yıllanmış kökleri dünyanın her tarafını sarmış çok uluslu bir teşkilatlanmaydı. Amerika, Rusya, İngiltere, İtalya ve Fransa gibi adını duyurmuş büyük ülkelerden tutun Afrika'ya ve Ortadoğu'ya hükmedebilecek kadar büyük, güçlü bir örgüttü... İnsan ticareti odaklıydı belki ama yine de uyuşturucu, kumar, terör gibi illegal olan bir çok işte parmak basabiliyorlardı. Ve Berlin Ice, Zeplin için en önemli adamlardan biriydi.

Hiyerarşik düzende kendisi için verilen statü ; 'Özel Üye'ydi.

Ice, susturucuyu tabancasına takarken diğer taraftan paket sigarasını çıkarttı ve dudaklarına bir dal koydu. Katliamı, kanı ve ölümü severdi. Ama daha çok sevdiği şey ise tüm bu kaostan önce içtiği sigaralar olurdu.

ÇOCUKLUK MÜZESİNDE YETİŞKİN OLMAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin