1

518 11 0
                                    

Elena omamljena dejstvom alkohola koračala je ka toaletu. Insistirala je da ode sama, da bi dokazala da je za to sposobna. Otvorila je vrata kabine nakon završenog posla, gledala je u pod, udarila je u čvrste grudi. Poznati parfem pomešan sa mirisom alkohola, podigla je pogled iako joj je to možda bila i pogrešna odluka. Mihajlove prelepe oči gledale su je, srce je počelo brže da kuca dok ni njegovo nije bilo potpuno mirno. Njegova kosa padala mu je preko očiju i dolazila je skroz do njegovog nosa. Delovao je zadihano ali ne i umorno, kao ukopan stajao je ispred nje tako nerealno da se zapitala da li je to stvarno on. Pomislila je da halucinira ali to nije bila istina, jedina istina koja je tada vladala prostorijom bila je ta da njih dvoje idalje gaje osećanja jedno prema drugom . Njena osećanja se nisu potpuno ugasila, tinjala su u njenom srcu a njegov povratak ponovo ih je razbuktao. Zatvorio je vrata kabine snažnim i glasnim udarcem i nadvio se nad nju. Rukama ju je opkolio i nastavio je da posmatra crte njenog lica. Napokon progovorio je uz osmeh.
-idalje si tako prelepa- kada je shvatio da je dovodi u neprijatnu situaciju nastavio je da priča
- ko je bio onaj čovek sa tobom onog dana- pitao ju je nadajući se da će zapravo dobiti odgovor.
-ne tiče te se, ostavi me na miru- rekla je Elena te je pokušala da se izvuče ali ju je povukao nazad u njegovu klopku.
- gde žuriš - upitao je te joj se još više približio, osećala je njegov dah na svojim usnama
Iza vrata začula je glasove Anje i Alekse koji su raspravljali o tome da je ipak bila loša ideja da puste Elenu samu. Mihajlo se okrenuo ka vratima a Nora je otvorila vrata kabine te je povukla Mihajla unutra i zatvorila ih je. Bili su jako blizu jedno drugom, još bliže nego malopre. Sekundu nakon toga začula su se ulazna vrata wc-a a zatim i Aleksin glas.
-Elena je l sve u redu- upitao je dok je Elena bila u kabini sa Mihajlom, zagledala se u njega ali se ipak na vreme trgla i odgovorila je
-jeste- odgovorila je kratko ali jasno
-čekam te ispred- rekao je Mihajlo te je izašao iz wc-a. Mihajlo je trenutak Elenine nepažnje iskoristio te je svoje ruke položio ma njen struk i pribio ju je uz zid. Kada je okrenula lice ka njemu poljubio ju je na kvarno, vrlo brzo poljubac je bio prekinut jer je Elena ugrizla Mihajla. Odmakao se i uhvatio se za vilicu a Elena je istrčala iz wc-a. Insistirala je da odmah idu kući, te su se Anja, Aleksa i Elena pokupili i seli u auto. Aleksa nije takao alkohol tako da je mogao da vozi nazad. Odvezli su Anju kući i zatim su i sami otišli u svoj stan. Elena je bila vidno uznemirena a Aleksa je bio zabrinut za nju.
- da li si dobro Elena, čudno se ponašaš- upitao ju je dok se ona presvlačila u njihovoj sobi.
-naravno- odgovorila je i nastavila je da razmišlja o Mihajlu, njegovoj kosi, očima i poljubcu koji ju je vratio u neka starija vremena kada je taj poljubac mogla osetiti kada god je to poželela. Nakon ovoga u glavi joj se nametalo pitanje da li je želela poljubac. Grižnja savesti zbog Alekse odmah je proradila, nije joj ostavila ni malo prostora za njena osećanja, odmah ju je davio taj postupak. Par sekundi u kojima je uživala, iako to nije želela niti je mogla da prizna sebi, tumačila je i to u toliko smerova. Poput stabla obična situacija je proizvela mnogo grana, na svakoj se krilo novo pitanje. U njenoj glavi nema čega nije bilo.
Na obrazu osetila je nežne usne, Aleksa ju je poljubio i poželeo joj je laku noć, uzvratila je želje. Zatvorila je oči koje su joj se odmah ispunile suzama, jako joj je bilo žao Alekse. Nije imala hrabrosti da mu kaže šta se desilo a isto tako nije imala hrabrosti da sebi prizna da još uvek uzgaja osećanja ka Mihajlu. Tako se jako trudila da prevaziđe sve što se desilo, da ga zaboravi. Vratio se i to baš onda kada joj je sav taj njen trud krenuo da se isplaćuje.
Bila je svesna i toga da on neće tako lako otići, da će želeti da upozna Aniu i da će proizvesti mnogo problema kako između Alekse i nje tako i u celoj njenoj porodici, u njenoj glavi već je to i uradio. Umorna od svih tih misli zaspala je.
-Ania, gde si- Elena je po ulicama dozivala njenu ćerku i to već sa potpuno izgubljenom nadom, tiho, uplakano i uplašeno. Pozvala je Aleksu koji nije hteo da joj se javi.
Elena se u hladnom znoju trgla iz sna, noćne more koju je sanjala jer je preopterećena. Aleksa je idalje spavao pored nje, otkriven, bez majce. Kada ga je videla onakvog ponovo je grižnja savesti počela da vlada u njoj.
Dok joj je srce ubrzano kucalo zbog noćne more, oči su joj se ispunile suzama. Poželela je da odmah ode do roditelja i uveri se da je Ania dobro. U svoj toj zbrci uzela je telefon da bi pogledala koliko je sati. Bilo je isuviše rano, verovatno idalje spavaju. Dok je spuštala telefon ispao joj je i ta buka probudila je Aleksu koji je odmah primetio suze u njenim očima. Ustao je, pridigao se, protrljao je oči i upitao je šta se desilo. Objasnila mu je sve vezano za njen san a on joj se onda osmehnuo i zagrlio ju je. Poručio joj je da se ne brine jer je Ania u sigurnim rukama. Legao je i povukao je nju kod njega u zagrljaj, u zagrljaj u kome je osećala sigurnost. Na trenutak je zaboravila na sve, te je uživala u svemu tome. Zadremala je a ubrzo je i zaspala.
-budi se mama- čula je glas kroz san, otvorila je oči, polako, ugledala je Aleksu koji je držao Aniu. Ona se smeškala i pogledom joj je govorila da je sve u redu. Elena je odmah ustala i pružila je ruke da je preuzme. Dok ju je Elena mazila Ania se pravila važna. Svu strah i tugu Eleni je zamenila sreća i to samo zbog njenog deteta. Dok su se Ania i Elena igrale u krevetu Aleksa je pravio doručak. Ubedljivo bolje kuva od Elene, voli to da radi. Kada je završio sa pravljenjem posebne kajgane kojoj je samo on znao recept pozvao ih je na doručak. Elenu je malo zabolela glava kada je naglo ustala iz kreveta te je pozvala Aleksu da preuzme Aniu.
Doručak je bio fenomenalan kao i uvek, Elena je ubeđena da sve i da drugi znaju za recept ovog jela niko ga ne bi napravio tako dobro kao Aleksa. Smeh, priča i ljubav, izgledali su kao potpuno skladna i lepa porodica. Realnost je malo drugačija, tajne koje Aleksa i Elena kriju jedno od drugog bile su velike. Malena Ania bila je jedina istina u toj porodici, mali preslatki manipulator, bezgrešna i potpuno neiskvarena.
Elena bila je drugačija od Alekse, on je takav da je sve pogrešne stvari radio svesno i nije imao grižnju savesti zbog toga. Bio je svestan da ne postupa kako bi trebao ali vodio se time da sigurno i Elena nešto krije od njega, nije imao problem sa tim. Aleksa je imao aferu sa jednom veoma moćnom ženom, sa ćerkom njegovog šefa. O tome niko nije znao a to je tako već par meseci. Elena je preokupirana uzgajanjem Anie tako da to nikako nije mogla da primeti.
Uskoro posle doručka srećna porodica otišla je u šetnju gradom. Elena je za vreme šetnje svo vreme bila u grču i strahu da se Mihajlo ne pojavi. Naravno to ae nije desilo jer je Mihajlo u to vreme idalje spavao u tamo nekom hotelu, pored njega bila je neka nepoznata devojka koju će vrlo brzo zameniti nekom drugom. Aleksa je u trenutku odlučio da je ovaj dan jako dobar za igranje u snegu te je grudvom pogodio Elenu u potiljak glave, sreća imala je kapuljaču. Ania se smejala jer je Elena vikala na Aleksu a on nije prestajao da ispaljuje grudve na nju. Prestao je tek kada ju je pogodio u facu, dok je ona pljuckala sneg on joj je prišao smejući se te je pokušao da zagrljajem ublaži ljutnju koja je usledila. Tada je shvatio da se Ania smeje, odlučio je da i nju ubaci u sneg.
-ti mala, gotova si sada- rekao je te je potrčao ka njoj, pokušala je da pobegne ali zbog idalje nespretnog hodanja, samo zbog toga Aleksa ju je stigao. Uhvatio ju je i onako malu ju je ubacio u sneg. Ovoga puta Ania se uplašila, nije joj bilo ni malo prijatno te je počela da se kezavi, nigde suze ali tu je onaj vrisak. Elena je viknula na Mihajla koji se smejao te je uzela Aniu iz snega.
-kezavi se vidiš valjda- pokušao je da ublaži situaciju Aleksa dok je Elena tresla sneg sa Aniine jakne.
-ja imam bolju ideju nego tata, hajde da pravimo Sneška- rekla je Elena te je počela sa pravljenjem krugova. Aleksa i Ania su pomagali ali su više smetali. Aleksa je nagovorio Aniu da pred sami kraj obori Sneška i tako produži njihov boravak napolju. Kako je Ania bila mala Elena nije imala srca da se ljuti na nju, ali na Aleksu bogami jeste. Dok je ona onako crvenih obraza besnila Aleksa joj se smejao jer mu je bila slatka a nju je to još više izluđivalo.
Završili su pravljenje Sneška, kao i svaka majka Elena je morala da ispuni tradiciju i slika svoje dete sa Sneškom. Vratili su se u stan gde su se svi odmah presvukli jer su bili mokri do gole kože. Utoplili su se i popili su po šoljicu čaja od nane koji je bio omiljen u porodici. Vreme je za Aniinu užinu, tada obično jede neko voće. Ovoga puta u stanu nisu imali nikakvo voće. Elena je pogledala u Aleksu a on se odmah izrazio - ti idi po voće- Elena je prevrnula očima te je uzela jaknu, kapu i šal i otišla je da kupi voće. Na puto do prodavnice bila je sama sa svojim mislima u kojima se nije mogla naći ni mrvica sumnje u Aleksu. Mislila je da je on totalno veran njoj i da je jako zaljubljen dok on zapravo samo nine želeo da je izneveri i da joj slomi srce.
Iz misli ju je trgla truba na autu, okrenula se i pogledala je dok je već naslućivala ko je to. Bila je u pravu, Mihajlo, otvorio je prozor i rekao joj je da uđe. Naravno odbila je tu ponudu, iza njegovog auta stvorila se gužva, počeli su da trube.
-idii- rekla je Elena posramljeno
-nigde ja ne idem dok ne uđeš u auto- odgovorio je inatljivo Mihajlo te je idalje stajao na tom jednom mestu. Nije imala izbora te je morala da ispuni njegovu želju, ušla je u auto. Mihajlo se pružio preko nje i povukao je kaiš te ju je vezao gledajući je u oči dok ga je ona takođe samo gledala.
-gde si pošla- upitao ju je a ona mu je odgovorila sa prezirom
-moramo da razgovaramo- skrenuo je u neku neprometnu ulicu, izgledala je napušteno, potpuno je odskakala od ovog dela grada gde je sve vrvelo od naroda, ovde kao da nije bilo žive duše.

Najbolji prijatelji - kao roditelji Where stories live. Discover now