5

292 10 0
                                    

Kada je Mihajlo otključao vrata svog stana začuo se ženski glas iz dubine stana.
-stigao si- Elena se okrenula ka njemu, ništa joj nije bilo jasno ali nije ni njemu, prepoznao je glas ali nije znao šta ta osoba radi ovde. Pokazao je rukom Eleni da uđe unutra dok se njen izraz lica menjao. U kuhinji se nalazila jedna devojka, svetlo braon kose koja je bila loknasta i duga do zadnjice kada se okrenula Elena je shvatila o kome se radi.
-Ana, šta radiš ovde- upitao ju je Mihajlo dok je ona pravila palačinke
-oo, Elena- nasmejala se a zatim je nastavila rečenicu- ne brini dolazim u miru, nisam očekivala da će se trezan pojaviti pa sam mu pravila večeru- odgovorila je dok je okretala poslednju palačinku
- takođe bila sam tu u slučaju da se vrati sam- rekla je i time izazvala podizanje Eleninih obrva i nabiranje njenog čela na kome su se pojavile dve bore duž celog čela
-samo se šalim draga, imam muža, nisi čula, doselili smo se ovde i slučajnost, pored Mihajla- Elena joj nije verovala i tako je i izgledala pa je Ana pohitala za telefonom da joj pokaže fotografiju. Zaista se ponašala drugačije, odavala je drugačiju energiju ali Elena je znala da mora da bude pažljiva ipak je to Ana sa kojom ju je Mihajlo prevario. Ana joj je pokazala fotografije njenog muža i nje i rekla kako on trenutno radi jer je obezbeđenje u vojnoj kasarni. Zaista njen muž je bio jako krupan i visok, građa ju je podsećala na nekog lika iz filmova koji je glumeo obezbeđenje jako bitnim i imućnim ljudima. Mihajlo je svo vreme ćutao, kao zaliven, ni njemu se nije dopao ovaj susret, želeo je da sam kaže Eleni da mu je Ana komšika, nije trebalo da ovako ispadne ali šta je tu je. Ana i Elena su kao odrasle osobe zajedno sele na Mihajlov kauč te su porazgovarale o svemu što se dogodilo dok su se videle a i kada su se razdvojile. Elena je pokazala fotografije male Anie i Ana je bila oduševljena, takođe je kao i svi zapazila da liči na Mihajla.
-mora da ti je u početku bilo jako teško, kada god bi videla nju setila bi se Mihajla i onoga što se desilo- prokomentarisala je Ana pomalo sažaljevajući je
-hej, nećemo da se vraćamo na taj period, bespotrebno je- rekao je Mihajlo grubo i oštro a Ana i Elena su se samo pogledale.
-ostaviću vas da uživate, želim vam svu sreću na novom početku- osmehnula se dok je ustajala a Mihajlo i Elena su se samo pogledali
- Elena ako ti smeta neću više dolaziti ali veruj mi ja stvarni nemam loše namere, videla sam u kakvom je stanju Mihajlo i želela sam da pomognem- dodala je na samim vratima a Elena je samo klimnula glavu
- u redu je Ana- rekla je te su se pozdravile i Ana je otišla u stan preko puta Mihajlovog. Mihajlo je uzeo palačinke koje je Ana napravila i seo je za sto sačekao je Elenu da opere ruke te su zajedno večerali.
- mislio sam da ti kažem- rekao je a Elena je klimnula glavom
- zakasnio si- nasmejala se toplo pa je i on. U toku večere Mihajlo je namerno uhvatio Eleninu ruku dok je ona uzimala palačinku sa tanjira, napravio je da to izgleda slučajno. Pogledali su se u oči i Elena se nasmejala te je izmakla ruku.
-nije dobro što jedemo ovako kasno, ugojićemo se- rekla je Elena koja je idalje vodila računa o svom fizičkom izgledu
- ne brini se, istrošićemo zarađene kalorije- Elena ga je smejući se pogledala prodorno u srce
- makar ja- pokušavao je da ublaži situaciju uglibljavajući se dublje i dublje, na kraju je samo zaćutao. Nakon palačinki uzeo je tanjir i suđe koje je ostalo neoprano te je stavio u mašinu za sudove koja je ionako bila na pola puna te ju je uključio da radi. Elena ga je samo gledala, razmišljala je kako je sve što je ikada želela ukoliko bi iz njega iscrpeli sav alkohol koji mu se uvukao i u vlas kose jer ga unosi u abnormalnim količinama. Okrenuo se ka njoj te se nasmejao klimajući glavom i time je pitavši šta gleda, samo se okrenula i otišla na kauč. Seo je pored nje a zatim je poskočio te je legao na njene butine dok je gledao u uključeni tv ispred njega. Elena se nasmejala a on je zapovedio da ga češka što je i učinila. Zapazio je kako pre nije imala duge nokte a sada ih ima te je češkanje sada lepše. Sa stola je uzeo deo dekoracije dok ona nije videla te je to bacio i udario je u prozor. Elena se okrenula i pogledala u tom pravcu, tada je on  ustao i stvorio se ispred nje kada je vratila pogled. Iskoristio je taj trenutak te joj se polako približavao naravno ostavljajući joj vremena da se izmakne ali to nije učinila šta više i ona se njemu primicala te je skratila vreme do poljubca koji je usledio. U ovakvim situacijama ponašaju se kao da oni nisu oni kojima se predstavljaju, kao da se sve ovo dešava u nekom drugom univerzumu, kada se sve ovo završi o tome neće biti ni govora. Elena će idalje govoriti da će razmisliti da između njih bude nečega ako se on promeni a on će se slagati sa tim. Nakon nekoliko sekundi poljubca Mihajlo je Elenu povukao sebi u krilo što je ona i uradila, svoje ruke Mihajlo u početku držao je na njenom potiljku, zatim vratu a vremenom ih je lagano prevlačio duž leđa, kukova gde se malo zadržao i napokon krajnja stanica bila je njena zadnjica. Eleni je prijao ovaj poljubac, iako svesna da ovo možda nije najbolja ideja, nije se trudila da se odupre svojim željama a i mogućnostima. Nije želela da ga ispituje o Ani, makar ne večeras, večeras je imala potpuno drugu nameru. Mihajlo je prešao na njen vrat koji je kao tinejdžer ljubio i grickao dok se Elenino telo izvijalo tu na njegovom.
-nemoj da mi ostavljaš šljive- odjednom je Elena ozbiljno rekla, Mihajlo se nije protivio i uvažio je njenu molbu te je vodio računa o tome. Mogao je da se zaustavi sve do jednog trenutka, do kada mu Elena nije šapnula na uho tiho i zavodljivo da joj je vruće. Znao je da je ovaj komentar rekla da bi njemu poslužio kao smernica za sledeći korak. Lagano je spustio bretele njene haljine te ju je povukao na dole, ona je ustala i svukla ju je skroz a zatim je i njemu skinula majcu. Uhvatila se za njegov kaiš te ga je tako povukla bliže sebi u još jednu borbu njihovih usana. Mihajlo je uhvatio Elenu u naručje te ju je poneo u svoju sobu gde bi nastavili borbu i celim telima. Nakon borbe gde su oboje bili poraženi od strane umora ležali su pod prekrivačem nagi.
Kada je Mihajlo zaspao Elena je ustala iz kreveta te je otišla do kupatila gde se istuširala zatim je u njegovom ormanu potražila neku njegovu duksericu koju je obukla. Uvukla se u njegov zagrljaj, povukao ju je bliže sebi i jače ju je zagrlio, tako je utonula u san.
Sledećeg jutra kada se Mihajlo probudio kraj sebe nije ugledao Elenu, otišla je ali mu je napisala pismo koje je ostavila na stolu u trpezariji.

Morala sam rano da odem da bih bila tu kada se Ania probudi inače se neće smiriti od plakanja, uzela sam ti duksericu koju sam noćas našla u ormanu, ostavljam ti nešto novca da ne bih kršila tradiciju iz svih filmova i serija. Nemoj da piješ alkohol za dobro jutro, probaj sa čajem od nane za promenu.

Osmehnuo se dok je čitao pismo, pogotvo kod dela za novac, već je bilo podne tako da je Ania do sada verovatno ustala, kada se presvukao pozvao je Elenu. Javila mu se dok je zaključavao stan, uputio se u prodavnicu po čaj od nane.
- idem po čaj od nane, imaš li nekog proizvođača koji ti je favorit- pitao ju je a ona se sa druge strane nasmejala, onako slatko
- kupi u zdravoj hrani, tamo je organski- odgovorila je a iza nje se začula Ania kako pokušava nešto da kaže
- pričam sa tatom- rekla joj je Elena a malena Ania je pokušala da joj uzme telefon i rekla je "tata" pre nego što se rasplakala jer on nije tu.
- dođite do mene danas- predložio je ali je Elena imala druge obaveze
-moram da kažem mami i tati da se razvodim od Alekse, i da o tome lepo porazgovaramo, moram da se iselim takođe- ispričala mu je plan za danas
-kada ćemo da se vidimo- zabrinuto je upitao Mihajlo a Elena se nasmejala
-nije valjda da ti već nedostajem
- tako nekako- Elena se ponovo nasmejala a zatim mu je rekla kako mora da ide, ostavivši ga u ne znanju kada će je sledeći put videti.

Najbolji prijatelji - kao roditelji Where stories live. Discover now