-razumeo sam ja šta si ti htela da kažeš, idemo li kući- sa osmehom je rekao Mihajlo, Elena se namrštila i klimnula je glavom. Pozvao je konobara da plati a zatim su izašli. Idalje je bilo veoma hladno te je Mihajlo ponovo svoj šal dao Eleni. Naravno uhvatili su se za ruke i tako su odšetali do kuće.
-prehladno je- prokomentarisala je Elena dok je svlačila jaknu
- decembar, baš čudno- nasmejala se zbog njegovog dobacivanja te mu je odgovorila
- marš- sela je na ugaonu garnituru u dnevnoj sobi te je uključila tv i počela da prebacuje po programima. Mihajlo je doneo ćebe te su se zajedno ogrnuli njime i gledali nekakvu emisiju koja se Mihajlu u početku ni malo nije dopala. Baš kada su nameravali da pređu u krevet na spavanje Elena je osetila da Mihajlo drhti, okrenula se ka njemu, prebledeo je. Samo ga je zagrlila jer je shvatila o čemu se radi, uzvratio je zagrljaj i sve ga je vrlo brzo popustilo.
- da li si potražio stručnu pomoć- pitala ga je Elena nakon svega
- jesam, psiho tarapeut je bio iskren, može da mi drži terapije ali to ne bi regulisalo fizičke potrebe mog organizma već samo psihičke, što se toga tiče testirao me je i psihičke su vrlo slabe tako da nema potrebe za terapijom- odgovorio je Mihajlo pomalo nemoćno kao posle napada panike.
- je l si se svesno uvukao u zavisnost- pitala ga je grleći ga
- u početku kada su otišla bio sam srećan jer sam rešio taj problem, izlazio sam i opijao se, vremenom sam shvatio da sam od problema napravio veći problem što se nas tiče ali sam nastavio da izlazim, shvatio sam da u izlascima nemam vremena da razmišljam o svojoj greški i tada sam počeo svesno da se uvlačim u to sve- i to je objasnio dok joj je mazio podlakticu ispod ćebeta. Okrenula je pogled ka njemu te su je njegove smeđe oči prodorno pogledale. Poljubila ga je, nije mogla da izdrži da to ne uradi. Sve na njemu ju je mamilo na to, pogled, neuredne obrve, podočnajci. Nakon poljubca idalje njihov odnos nije bio definisan bilo su im jasna osećanja koja gaje jedno prema drugom ali sve to niko od njih nije ozvaničio. Osmehnuo se ,kada su razdvojili usne, idalje gledajući u njene, žudeći za njima više nego za alkoholom o kojem je bio ovisnik. Legla je na njegovo rame te ga je uhvatila za ruku.
-gde gori- upitao je Mihajlo iz kreveta, grubim glasom i pospanim očima Elenu koja je rušila sve po stanu kako mu se činilo zbog buke.
- kasnim na posao- uzviknula je dok se obuvala
- hoćeš da te odvezem- upitao je Mihajlo ustajući iz kreveta u trenutku
- stvarno bi to uradio za mene- upitala ga je pomalo moleći ga
- naravno, ovo je i malo naspram onoga što ti za mene radiš- navlačio je farmerke, zatim duks pogledao se u ogledalo te je protrljao oči.
- radiš i sutra- pitao je dok ju je vozio na posao
- ne znam, možda, posle posla otići ću na kratko do kuće, po Aniu, ako ne radim sutra ostaće ovde a ako radim doći će po nju uveče- obavestila ga je dok je on parkirao auto ispred mesta gde je radila.
- važi- okrenuo se ka njoj te je napućuo usne očekivajući da ga poljubi pre nego što izađe, nasmejala se te ga je poljubila na blic.
- vidimo se- mahnuo joj je bez govora, ušla je u firmu a on je davajući gas otišao odatle.
Nakon napornog dana Elena se vraćala kod Mihajla u stan zajedno sa Aniom i milion njenih drangulija jer ostaje ovde na dan, za novogodišnji dan. Kada je pošla da otvori vrata otvorio ih je Mihajlo te su se on i Ania obradovali jedno drugome. Preuzeo ju je iz Eleninog naručja a zatim su ušli unutra. Dok je Elena raspremala sve one stvari Mihajlo je pričao sa Aniom koja je pokušavala da mu objasni kako je njena baka ispustila svoj telefon i ekran mu je pukao. Smejao se njenim pokušajima da izgovori sve to ispravno.
- kad smo kod babe, kako je Milica- upitala je Elena Mihajla za njegovu majku koja je idalje u Srbiji
- dobro je, danas sam se čuo sa njom, planira da dođe posle praznika ovde, udala se za nekog čoveka koji ima dve ćerke pa sa njima živi- ispričao je dok je zamajavao Aniu igračkama.
- pobegao si od ćerki na vreme inače mislim da bi im rasturio porodicu zbog nekontrole nagona- prokomentarisala je
- ti mene smatraš životinjom izgleda- pomalo se uvredio
- pa, tako si se ponašao kad god nisam bila u tvom životu- okrenuo se ka Anii
- vidiš li ti šta ona priča ćerko- smejao se te je vratio pogled
- ma ja ću tebe da zdrobim- pohitao je ka Eleni koja je umirala od smeha zbog svoje dobro osmišljene šale te ju je dodatno golicao, kao da joj nije bilo dosta smejanja. Na trenutak ispravio se iznad nje suzbivši je uz zid. Zagledali su se jedno u drugo te je Mihajlo osetio da ga neko lagani vuče za nogavicu, kada su pogledali malo naniže videli su Aniu koja je pokušavala da zaštiti Elenu, bila je uplašena i preslatka.
- vas dve ste se urotile protiv mene ha- tvrdio je Mihajlo pomerivši se
- srećo moja malena- sagla se Elena kao Anii te ju je zagrlila
-hajde da se slikamo za drugu baku- predložio je Mihajlo, malena porodica se okupila na jednom mestu te ih je uz pomoć prednje kamere na telefonu uslikao i to prosledio Milici koja je bila presrećna jer ih vidi na okupu. Ania je večerala a zatim je legla kod Mihajla u naručje te ju je on ljuljajući uspavao. Premestio ju je u krevet njegove spavaće sobe gde su je ogradili jastucima da ne bi pala, naravno vrata su bila svo vreme kada nisu bili u toj sobi. Kada je Elena otišla do nje Mihajlo je brzinski upalio mirišljave sveće i raščerupao je ruže koje je jedva sakrio od nje u ormanu u dnevnoj sobi. Kada je to završio pozvao ga je dostavljač da je pica stigla, ovo je bilo idealno ali morao je biti siguran da Elena neće izaći dok pica ne stigne. Par sekundi je razmišljao šta da uradi ali je onda naprsno odlučio da će je samo zaključati u sobu. Pošto je bila sa Aniom koja spava Elena nije mogla da ima burnu reakciju ali zna da bi je imala. Ubrzo ju je otključao i tada je ona izašla u dnevni boravak gde su jedinu svetlost odavale mirišljave sveće. Osmeh na licu joj se odmah ukazao, ruže su doprinele mirisu sveća koje su inače mirisale cvetno. Prelepa atmosfera i miris vladao je stanom, Elena se ni najmanje nije nadala ovome. Umalo je zaplakala kada ga je zagrlila oko vrata.
- prelepo- tiho je prošaputala na njegovo uho od čega se naježio
-izvini jer sam te zaključao- rekao je grubim glasom kroz osmeh dok mu je ona idalje bila u zagrljaju. Odmakla se od njega te je uzela jednu ružinu laticu, bolje ju je pogledala i zapazila je da ruže nisu crvene boje već tamno roze, njene omiljene, čak se i toga setio. Prišao joj je te joj je sklonio kosu sa ramena a zatim joj je poljubio vrat. Okrenula se ka njemu očiju punih suza.
- čak si se i boje setio- prokomentarisala je
- kako da se ne setim- osmehnuo se zavodnički dok je ona idalje gledala laticu ruže
- hajde da jedemo- rekao je te je seo na garnituru i potapšao je mesto kraj nje. Tada se dosetio, brzo je na televizoru pustio nekakvu muziku čisto da upotpuni njihov dejt. Osmehnula mu se te ga je ponovo zagrlila srećno.
Jeli su picu i čavrljali su, tiho da ne bi probudili Aniu ali dovoljno glasno da jedno drugom ispunjavaju srca. Nakon pice Mihajlo je iza jastuka izvadio nekakvu kesicu crvene boje koja je imala zavezanu trakicu iste boje te je pružio Eleni koja se sada ponovo iznenadila.
- preteruješ- rekla je pruživši ruke ka kesici. Osmehnuo se jer nije odbila poklon, takva je bila i pre. Odvezala je mašnu i u kesici je ugledala nekakvu ogrlicu, izvadila ju je. Bila je prelepa, srebrne boje sa priveskom male devojčice, rekla bih balerine. Pogledala je Mihajla koji je sa osmehom pratio svaki njen korak. Spojila je njihove usne u dug poljubac nakon kojeg joj je Mihajlo stavio ogrlicu oko vrata.
- prelepo ti stoji- prokomentarisao je
- stvarno ti hvala - oduševljena Elena je još jednom iskazala zahvalnost ali sada rečima. Ustala je te je sela u njegovo krilo sa strane položivši glavu na njegovo rame.
- hvala što se zajedno sa mnom boriš sa svim ovim- rekao je Mihajlo pomalo izmenivši glas
- od sada sam tu zauvek, kao tvoja najveća podrška u čemu god treba- rekla je Elena i time je konačno ozvaničila njihov odnos.
YOU ARE READING
Najbolji prijatelji - kao roditelji
RomanceNastavak priče o Eleni i Mihajlu, njihovoj ljubavi i životima. Naprotiv tome što ni jedno od njih ne želi da se ponovo vide sudbina ih nakon dve godine ponovo spaja. Ovoga puta njih dvoje su dve odrasle i zrele osobe koje imaju zajedničko dete, ali...