10

244 9 0
                                    

Novogodišnja noć bila je božanstvena, porodična atmosfera vladala je Mihajlovim stanom. Pri početku večeri Ana i njen muž došli su u posetu, Ana mnogo voli Aniu tako da je ova poseta odavala utisak da je Ania pravi uzrok nje. Ostatak večeri proveli su igrajući se sa Aniom, kada je zaspala igrali su društvene igre koje su ih održavale budnim. Imali su prelepu večeru koja je celo veče bila na stolu tako da su celo veče grickali.
Mihajlo je listao storije na instagramu kada je odjednom krenuo da se trese, bacio je telefon sa strane a odmah mu je prišla Elena. Oči su mu se ispunile suzama a ona ga je bez reči zagrlila.
- zašto mora da se desi na ovako lep dan- upitao je sam sebe dok je kriza idalje trajala
- u redu je- tiho je rekla Elena koja ga je sada pogledala u lice i osmehnula mu se. Taj osmeh mu svaki put dopuni bateriju u ovoj borbi, zbog njega se bori i za njega živi. Ubrzo kriza je pošla, tada je nemoćno uzvratio zagrljaj dok je Elena bukvalno ležala na njemu. Podigla je pogled ka njemu, gledao ju je direktno u oči, osmehnula se a zatim i spojila njihove usne.
- hajde da probudimo Aniu idemo na trg, uskoro će ponoć- rekla je nakon poljubca
- a da preskočimo doček na trgu- upitao je vraćajući svoje usne na njene
- Ania baš lepo spava, kako da je probudimo sada- ponovo je dodavao izgovore da ostanu u kući koje je pričao u pauzama u ljubljenju
- znaš i sam da ako je sada ne probudimo probudiće se za dva sata i tada će nam izaći na nos jer je nismo probudili dok smo i mi bili budni- ubeđivala ga je Elena dok je svoje ruke držala na njegovom potiljku i tako je njegove usne privlačila bliže njenima
- u pravu si- rekao je nakon čega je Elena ustala i otišla do Anie koja je spavala u sobi, probudila ju je i spremila za trg dok je Mihajlo u dnevnoj sobi ponovo jeo, vratio mu se apetit i to sada u većoj meri nego što ga je ikada imao.
- tata mi smo spremne- rekla je Elena dok su izlazili iz sobe obučene u zimske jakne, kape i šalove. Mihajlo je odmah ustao te je pre nego što je obukao jaknu poljubio Aniu koja se odmah oraspoložila.
Na trgu je bilo neviđene gužve, očekivano, svi su želeli da vide vatromet koji bi označavao dolazak nove godine. Na tezgama sa strane trga prodavali su se čajevi. Deset minuta pre ponoći Elena je odlučila da želi jednu šoljicu da bi se zagrejala.
- da uzmem i tebi- upitala je Mihajla koji je odmahnuo glavom, držao je Aniu koja mu je dirala kosu svojim malim rukama. Elena se vrlo brzo izgubila u masi ljudi, Mihajlo ju je dugo pratio kuda se kreće ali je na kraju to bilo nemoguće.
Prošlo je previše od kada je otišla, nemoguće da ju je tolika gužva sprečila da se za pet minuta vrati nazad. Mihajlo je strahovao da se nije izgubila i da sada ne može da ih pronađe te je pošao ka štandu gde se zaputila. Stigao je do tamo ali nigde u blizini nije video nju, tek tada kada je u njegovoj glavi nastupila tišina začuo je njen vrisak sa ulice između dve zgrade sa čijeg se početka nalazio. Pogledao je u tom smeru i video je kako je dva čoveka, visoka i krupna ubacuju u auto crne boje dok ona pokušava da im pobegne. Potrčao je ka njima ali prekasno, već su otišli a tada se na nebu iznad njih pojavio sjajni vatromet raznih boja. Nova godina je nastupila.
Mihajlo je odmah pošao u stan, pozvao je Anu da izađe i preuzme Aniu a zatim je pozvao Aleksu čiji broj je našao u svom spisku kontakata još od onda kada je dolazio u Srbiju. Nije poznavao nikoga ovde ko bi mogao da mu pomogne te se bez razmišljanja odlučio da ga kontaktira. Aleksa se javio nakon par poziva, dok mu je Mihajlo objašnjavao šta se dešava sa druge strane čula se jaka muzika. Naravno Aleksa nije očekivao njegov poziv ali i kada ga je video pomislio je da iz čudnih razloga Mihajlo želi da mu čestita novu godinu.
- šta, sačekaj, ne čujem te- rekao je i tada je otišao negde gde se muzika manje čula, Mihajlo je ponovio rečenice od malopre.
- kako, ko je to- upitao je zabrinuto i uplašeno
- ne znam- kada je to izgovorio stigla mu je poruka koju je odmah pogledao
- tvoja draga se nalazi sa nama, sa Eminim bratom i sestrom- glasila je poruka, Mihajlo je odmah znao da bi to mogla da bude istina jer je Emin brat poznati diler droge u ovom gradu koji ima prijatelje u tom svetu mafije.
- pozovi policiju- predložio je Aleksa sa druge strane telefona i tako je podsetio Mihajla da je poziv sa njim idalje u toku
- upravo mi je stigla poruka, ja sam kriv, Elena se nalazi kod Marka dilera- kada je to rekao iz zvučnika telefona se začulo glasno, besno i zabrinuto - šta
Mihajlo je objasnio Aleksi o čemu se radi, ponovo je on uprskao, čak i sada kada se promenio posledice njegovog nekadašnjeg ponašanja se dešavaju. Osećao se bezvredno, nije mogao da uradi ništa sem da čeka, Marko je veoma opasan igrač.
- dolazim pošalji mi lokaciju, povešću i Anju biće nam od koristi sigurno- rekao je Aleksa i tada je prekinuo vezu, Mihajlo mu je odmah poslao lokaciju. Nakon toga je ušao u hladan stan, pre samo nekoliko minuta bio je ispunjen razgovorom i prelepom atmosferom a sada je u njemu samo on.
Kroz par minuta na interfon je pozvonio Aleksa, Mihajlo ga je dočekao. Zajedno sa Aleksom došli su neka dva visoka momka i Anja.
-ovo su Markovi suparnici, pukom slučajnošću ih poznajem- predstavio ih je Aleksa dok su oni samo klimali glavom.
- pokažite nam samo Eleninu sliku i ne brinite- Mihajlo je odmah potražio njenu sliku u svom telefonu te je pokazao. Klimnuli su glavom a nakon toga su upitali da li žele da učestvuju i da li imaju oružije.
- naravno da želim, nemam oružije- rekao je ishitreno Mihajlo dok ga je Aleksa samo gledao. Ova dvojca su otišla u hodnik gde su obavila par poziva.
- Mihajlo oni imaju veze, ako ubiju prikriće, ti nemaš, mislim da ne treba da se uplićeš, možemo da prođemo sa njima ali ne i da učestvujemo- predložio je Aleksa tiho gledajući i prateći svaki korak momaka u hodniku.
- u pravu si, nisam o tome razmišljao- složio se Mihajlo, dvoje krupnih momaka su se vratili.
- izvini kako misliš da učestvujem, mislio sam samo da pođem sa vama- ispravio se Mihajlo
- u redu, može, bilo bi dobro da Elenu dočeka neko koga poznaje- bez problema su prihvatili i ovu verziju plana
- kada idemo- upitao je Mihajlo radoznalo, momci su se pogledali a zatim su uputili pogled Anji koja je klimnula glavom a zatim je izvadila lap top. Bez ikakve reči znala je šta treba da uradi, izgleda kao da je i pre sa njima sarađivala. Tražila je lokaciju na kojoj se nalaze kidnaperi, kako ju je našla niko me zna ali to sada nije bitno. Okrenula je ekran lap topa ka momcima a oni su klimnuli glavom i krenuli su napolje dok Mihajlo još uvek nije znao gde se nalaze. Očigledno dobro poznaju ovaj grad. Aleksa i Mihajlo su odmah ustali i pošli za njima dok je Anja ostala u stanu. Znala je da im uvek može zatrebati te je bila u pripravnosti.
Crni bmw sa zatamnjenim staklima a u njemu 4 momka, na prednjim sedištima krupni, ćelavi i mišićavi iza dvoje kao njihova podrška. Negde na pola puta momak sa suvozačevog sedišta se okrenuo ka Aleksi i Mihajlu i pružio im je pištolje, ovi dvoje su se samo pogledali.
- hajde, hajde, to je za svaki slučaj- rekao je ćelavi momak grubim glasom. Preuzeli su pištolje te su ih pogledali. Uskoro su stigli na lokaciju, parkirali su se podalje od samog mesta te su do tamo otišli peške. Mihajlo i Aleksa su ostali u šumi koja se nalazila ispred napuštenog objekta gde su krupni momci otišli.
- misliš da će stvarno da ubiju nekoga- uplašeno je upitao Mihajlo
- ti ne znaš ko su oni- nasmejao se Aleksa i to je bio jedini odgovor
- samo da uspeju- rekao je sebi u bradu Mihajlo
- ponoviću, ti ne znaš ko su oni, to su jedni od najvećih mafijaša u ovom gradu, uspeju šta god požele tako da ne brini se, rešeno je to- dok je Aleksa pričao začuo se jedan pucanj a posle njih još četiri, iz zgrade istrčala je Elena. Ruke je držala na ustima i bila je uplakana i čupava.
- ovde, Elena- dozivao ju je Mihajlo koji je potrčao ka njoj. Kada su se sreli utonula je u njegov zagrljaj, jecala je uplašeno.
- sada je sve u redu- rekao je tešeći je a isto tako znajući da nije gotovo dok god ne reši problem sa Eminim bratom. Duša ga je bolela jer je znao da je on taj zbog koga se sada sve ovo desilo.

Najbolji prijatelji - kao roditelji Where stories live. Discover now