Na 3 uur rijden stopte we bij een Motel in Barcelona. Mijn neefje en ik pakte een bal en gingen op het parkeerterrein voetballen, me zusje zat te spelen op haar Ds en de rest was gaan eten.
Na een halfuur zijn ik en mijn neefje ook naar de rest gegaan om ook wat te eten. Rond een uur of 2 ging iedereen slapen. Het was pikdonker maar ik kon maar niet slapen ik was niet moe. Ik zette mijn auto stoel naar achteren en keek of ik de wifi van het Motel kon vinden en ja hoor ik vond hem. Ik opende meteen mijn app en ik zag veel berichten van Salmane.
Salmane : Aya
Salmane : Ayaaa
Salmane : Ayaaaaa
Salmane : waar ben je
Salmane : je bent zeker onderweg
Salmane : triq slama prinsesjeEn zo waren dr meer van zulke berichtjes, ik wou hem terug appe maar ik keek maar de tijd het was inmiddels al 03;33 en hij stuurde die berichtjes om 00;21. Hij lag vast al te slapen maar ik appte hem toch
Ik : schatje
Ik : ik ben inderdaad onderweg
Ik : sorry dat ik je niet geappt heb maar het was heel zielig allemaal iedereen ging huilen we konden gewoon geen afscheid van elkaar nemen
Ik : je ligt vast al te slapen , goodnight hbib djellie slaaplekker, ik hou ontzettend veel van je
Pfff wat jammer nou dat hij lag te slapen. Ik verveelde me zo erg dat ik besloot om mijn snapchat te openen maar tot mijn schrik viel me telefoon uit. 'Shit shit shit' zei ik tegen mezelf. Maar mijn blik viel meteen op de telefoon van mijn moeder gelukkig wist ik haar wachtwoord dus ik zocht snel naar de wifi van het Motel en logde snel in op mijn snap.
Ik opende mijn snap en bekeek alle verhalen en alle persoonlijke snaps. Ik verveelde me zo erg niet te beschrijven gewoon. Ik maakte een foto van het motel en zette eronder 'wie s wakker en gaat mij leuk snappen' na 2 minuten kreeg ik antwoord van iemand waarvan ik nooit gedacht had antwoord te krijgen.
Het was mijn klasgenoot Dani hij stuurde me een prive bericht via snapchat chat met 'wow wtf waar ben je' ik vond het heel raar dat hij me berichtte want Dani en ik konden elkaar niet uitstaan, maar ik besloot normaal op hem te reageren met ' ik zit in de auto in barcelona ben onderweg naar nederland maar we hebben ff een stop gemaakt om te rusten'.
Dani reageerde terug op me met ' Ow gezellig waar ben je naar toe geweest' ik antwoordde terug en voor ik het wist hadden we een leuke conversatie we spraken maar door en door.
Had nooit gedacht dat de jongen die ik dacht te haten zo lief en grappig zou zijn.We hadden een leuk gesprek hij vertelde mij dat hij de nacht doorhaalde samen met zijn neef en dat hij over een week naar Italie zou gaan want daar komt zijn moeder vandaan. Ik vond het leuk om te horen dus ik vroeg hem naar waar hij zou gaan, hij vertelde me dat hij naar Venetie zou gaan en vroeg daarna mijn app omdat zijn telefoon tripte.
ik gaf hem mijn nummer en zei dat mijn telefoon was uitgevallen en dat hij mij gewoon moest appen zodat ik het zou ontvangen als mijn telefoon weer opgeladen was. We bleven gewoon door snappen tot ik vanzelf ik slaap viel.