Het groepje

384 30 7
                                    

De dagen leken heel snel te gaan, ik had zoveel aandacht van Dani dat ik Salmane na één dag treuren vergat.

Dani was mijn steun en toeverlaat, hij was mijn brother en best friend ik wist niet wat ik zonder hem zou hebben gemoeten.

Op school liepen we vaak samen met zijn arm over mijn schouder dat mensen op een gegeven moment zeiden dat we een heel schattig stelletje zouden zijn. Maar ik zag hem als mijn broer en hij als mij als zijn zusje. Ik zou hem nooit als mijn vriend kunnen zien..

Op een dag zaten we bij gym, ik had er totaal geen zin in en Dani ook niet.

Dat er op een gegeven moment 4 andere ook geen zin meer hadden dat waren Ouiam, Ibrahim, Alex en Hanane. Hanane was de beste vriendin van Ouiam en Alex was mijn beste vriend.

En daar begon het allemaal, we vormde een groepje van 6 met ieder zijn eigen 'mannetje' en 'vrouwtje' het begon allemaal als grap, dus iedereen speelde ook echt mee. Ik was van Dani, Ouiam van Ibrahim en Hanane van Alex.

Het was echt een leuk groepje we hadden heel veel lol samen, maar Ouiam en Ibrahim hadden nooit tijd of wilden nooit mee als wij op stap gingen dus gingen ze er al snel uit.

En daar bleven Dani, Alex, Hanane en ik met z'n vieren over. Hanane en Ouiam kregen een heftige ruzie waardoor ze het contact voorgoed verbreekte. Dus werd Hanane door het groepje mijn beste vriendin en Alex werd zo ook de beste vriend van Dani.

Wij bleven veel op stap gaan.

Een keertje gingen we na school met z'n vieren de stad in. Dani liep de heletijd met zijn arm over mijn schouder en Hanane liep in de arm van Alex. Totdat ik tot mijn verbazing Salmane zag lopen met zijn neef. Hij bleef me lang aankijken en keek meteen weg. Hij dacht zeker 'wauw, na 2 dagen heeft ze al een ander' terwijl Dani in mijn ogen gewoon mijn broer was..

Sindsdien had ik Salmane niet meer gezien..


Hej schatjes,

Dankjullie wel voor het lezen van mijn verhaal ik waardeer het heel erg.

Wou heel even zeggen dat ik deze week wat minder ga schrijven omdat ik op kamp ga met mijn school. Hoop dat jullie er begrip voor hebben. En ik zou het heel erg waarderen als jullie nog tips hebben voor het schrijven.

Dikke boessa Ayaa

LeugensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu