*3 weken erna*
Ondertussen was het goed tussen mij en Salmane door de wijze woorden van Dani en Leyla. Wat had ik nou zonder ze gemoeten zonder hen zou ik "de liefde van mijn leven" zijn kwijt geraakt door een paar domme en stomme ruzies. Gelukkig was het toch goed gekomen.
Het was bijna 7 september de dag van mijn verjaardag ik kon niet wachten om daar een top dag van te maken.
De dag voor mijn verjaardag ging ik de hele avond bellen met een goede vriendin genaamd Oualae, totdat Salmane me opbelde om 00;00 en een verjaardagsliedje voor me ging zingen. Ik ging hem keihard uitlachen 'Houjebeek HAHHAA je kan niet zingen, maar wat hou ik toch veel van je'. Me dag was nog maar net begonnen en hij had hem al helemaal compleet gemaakt haha.
Ik ging rond een uur of 3 slapen want de volgende dag had ik afgesproken om met mijn beste vriendin naar de bios te gaan en wat te gaan eten. Niet wetend dat zij iets had afgesproken met iemand die 'zogenaamd' iets te doen had en niet bij mijn verjaardag kon zijn..
Ik werd wakker rond een uur of 11 en ik keek gelijk op mijn telefoon, wat had ik toch veel verjaardagsappjes ik reageerde op ze allemaal en zette mijn telefoon in de lader. Ik nam een lekkere lange douch en deed daarna gelijk een rok aan met een zwart bloesje erboven, me haar in een donutknot, lichtjes opgemaakt en ziezo Aya was helemaal klaar voor vandaag.
Aangekomen op centraal stond mijn vriendin al te wachten. Ik liep naar haar toe en groette haar zoals ik haar altijd groette haha. Ik liep pratend met haar mee naar de Dam, tot mijn verbazing stond daar iemand te wachtte wat ik never verwacht had..
Het was Salmane ik besprong hem helemaal want hij zei dat hij niet bij mijn verjaardag kon zijn, Hij overhandigde mij mijn cado wauw mijn dag kon niet meer kapot wat was ik me vriendin toch dankbaar. 'Ik heb dit geregeld' zei ze trots.
We liepen pratend en lachend door de stad. De tijd ging zo snel dat Salmane alweer weg moest, Ik groette hem met een knuffel en een lange kus. Ik was dolgelukkig, op dat moment besefte ik dat mijn gevoelens helemaal niet verminderde en dat Leyla totaal geen gelijk had.
Mijn beste vriendin en ik gingen naar de bios en wat eten. Het was een top dag wat niemand meer kapot kon maken..
Thuis aangekomen opende ik mijn app en ik zag dat mijn vriendin me allemaal onverwachte foto's van mij en Salmane had gestuurd, ze waren echt mooi.
Ik appte haar met : "Wauw, ik weet niet hoe ik jou kan bedanken voor vandaag" waarop zij kort daarna antwoorde met: "je hoeft mij voor niks te bedanken, alles voor jou lieffie jij zou hetzelfde voor mij hebben gedaan".
Ik voelde me het gelukkigste meisje op aarde. Ik appte nog heel even met Leyla, Dani, me vriendin en Salmane. Totdat ik vanzelf in slaap viel.