Het groepje bleef lang bestaan. Dat Alex op een gegeven moment echte gevoelens voor Hanane begon te krijgen terwijl hij al een vriendin had. Hij had gemengde gevoelens en wist niet wat hij moest. Hij vertelde de waarheid aan Hanane. Ze wijzde hem af en zei hem dat ze hem alleen als een vriend zag meer niet. Dus ging Hanane voor even uit het groepje en bleven Alex, Dani en ik met z'n drieen over.
Dani en ik waren niet normaal veel met elkaar bezig. We wilde Alex helpen maar we merkte niet dat we hem alleen maar kapot maakte met onze acties als we met z'n drietjes wat gingen doen.
"ik voel me het 3e wiel tussen jullie, neem wat met elkaar dan zijn jullie van iedereens gezeur af" zei hij steeds.
Pff Alex had eigenlijk wel een punt, iedereen had het over Aya en Dani die wat hadden terwijl we helemaal niets met elkaar hadden.
"Jullie stromen elkaar leip zonder dat jullie het door hebben" appte Andrew me.
Ik werd helemaal gek door alles en iedereen om me heen die wat zei over Dani en mij. Ik kwam thuis en plofte meteen neer op mijn bed nadenkend over wat Alex mij en Dani die dag zei en wat Andrew me appte. Ik belde Leyla op.
Piep
PiepLeyla: Hej schat watsgaande
Ik: Ja hej Leyla, je had echt helemaal gelijk nu het over is met Salmane begin ik gevoelens te krijge voor Dani. Iedereen denkt dat we wat met elkaar hebben, een goede vriend van me zei me dat we elkaar leip stromen zonder dat we het door hebben. Ik weet niet of Dani ook iets voor mij voelt maar hij doet iets met me wat geen enkele andere jongen met me doet.
Leyla: OMG, IK ZEI HET TOCH IK ZEI HET TOCH IK ZEI HET TOCH, ME SCHATJEE IS VERLIEFDD OMG VRAAG HEM OF HIJ HETZELFDE OOR JOU VOELT OMGG
Ik: hahaha rustig rustig ik ga hem zo appe maar wollah Leyla ben echt in de war
Leyla: jaaa tuurlijk ben je in de war dat is begrijpelijk maar app hem en praat met hem, eerlijk gezegt denk ik dat hij hetzelfde voelt anders zoudie niet zo bij je plakken
Ik: jaa isgoed schat ik meld je later hoe het is gegaan, ciao baby
Leyla: isgoed schat succes en je moet het me zeker melden, doei dushh
Zoals beloofd appte ik Dani met de vraag of hij iets voor mij voelde..
Hij belde me meteen.Ik: Jaa hallo?
Dani: Jaa hej Aya hoezo die vraag oppeens?
Ik: Gewoon ik dacht eraan, iedereen denkt dat we wat hebben en het lijkt ook zo, ik bedoel zoenen in de footlocker? Dat doe je niet toch als je niets voor elkaar voelt
Dani was heel even stil haalde diep adem en begon
Dani: ik voel wel wat voor je om eerlijk te zijn, ik durfde je het niet te zeggen want je weet hoe ons verleden samen is. Ik heb de woorden van Alex ook al een tijdje in me hoofd zitten maar ik weet het echt niet. Voel jij iets voor mij?
Ik was heel even stil en kreeg een grote lach op mijn gezicht
Ik: Jaa Dani ik voel ook iets voor jou en niet een beetje ook..
Dani: Oke dan weet ik dat ook, dan word dit face to face vervolgd want het kan niet via app of via de telefoon..
Dani en ik spraken nog lang door over de telefoon, het voelde goed om te weten wat we voor elkaar voelde want het praatte ook gewoon heek makkelijk er was geen schaamte of iets dergelijks, ik kon open en eerlijk tegen hem zijn maar had geen idee wat er nog op gebeuren stond. Alles is mektab zeggen ze..