3 oktober

333 26 3
                                    

Ik stond de volgende dag al vroeg op, ik was het eerste uur vrij maar ik had met Dani afgesproken om het gesprek van gisteren te vervolgen. Ik had me klaargemaakt, eventjes snel ontbeten en ik ging gelijk onderweg.

Eenmaal op school aangekomen ging ik achter de school een rondje lopen met Dani, het was vooral veel lachen. Ik vond hem echt leuk en dat zo snel al terwijl ik me nooit zo snel echt aan mensen hecht. Maar Dani was anders.

Het uurtje vloog voorbij dus we hadden niet echt tijd om echt te praten.

in de lessen keken we elkaar veel aan. Ik voelde gewoon dat hij telkens naar me keek dus als ik keek keek hij snel weg en andersom ook.

In de kleine pauze kwam hij naar me toe en zei hij dat hij me in de grote pauze wou spreken omdat we daarna een tussenuur hadden. Ik ging akkoord en hij gaf me een knipoog, ik gaf hem een glimlach en ging door met waar ik mee bezig was.

In de grote pauze liep ik samen met hem richting het sportveld wat best afgelegen lag.

Daar begon hij zijn verhaal
'Waar waren we' vroeg hij.
Ik keek hem aan en verdronk in zijn mooie lichte bruin/groene ogen.
'Uh we zoude het gesprek van gisteren vervolgen' zei ik snel verdronken in zijn mooie ogen.

'Wauw ik had ze nog nooit van zo dichtbij gezien maar wat waren ze toch mooi' .

Hij begon zijn verhaal en ik luisterde aandachtend naar zijn stem , als ik alleen maar denk aan ons verleden samen. Poef wat een verleden ik had nooit gedacht dat ik ooit op deze manier naast hem zou staan. Maar alles is al mekteb en zo 'wij' ook.

Na een uur gepraat en gelopen te hebben kwam het echte moment dan eindelijk.
'Ik heb zoals ik al zei veel nagedacht over de woorden van Alex' zei hij.
'En je hebt duidelijk gemaakt dat je ook gevoelens voor mij hebt, dus bij deze wil je me wifey zijn' maakte hij af.

Ik knikte en mijn ogen glinsterde. Hij gaf me een dikke knuffel en een kus op mijn mond.

Wauw had echt nooit gedacht dat ik iets met hem zou krijgen. Van haat komt liefde zeggen ze en dat heb ik nu dus ook ervaren, wauw.

Hand in hand liepen we naar school.
Ik kwam de aula binnen en alle ogen waren op ons gericht. Iedereen wist dat hij me zou vragen, ik had eigenlijk ook al zo'n gedachte toen hij zei dat het gesprek face to face vervolgd zou moeten worden maar diep van binnen wou ik het niet echt geloven.

En daar begon mijn leven met Dani dan..

LeugensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu