Na de kerst

63 7 3
                                    

School begon weer en ik had er totaal geen zin in. Ik vond de vakantie heerlijk, ik was er zo gewend aan geraakt. Maar ik kon er niks aan doen, ik moest naar school of ik het nou wilde of niet.

De eerste twee uren had ik lo2 (ik zat in de sportklas dus had extra gym) dat verliep best lekker en iedereen merkte ook gelijk dat Dani en ik dezelfde schoenen hadden. Andrew gaf daarop ook meteen de opmerking " wel schattig die zelfde schoenen, maar wel fucktup als het uit gaat ". Dani & ik negeerde die opmerking en gingen door met waarover we het hadden.

De dagen gingen best snel en soepel voorbij, Dani en ik maakte veel ruzie maar lostte het wel weer snel op. Tot dat ik jaloers werd op de vriendschap die Hanane & Dani met elkaar hadden. Die jaloezie ging zo ver dat ik ze er zelfs van beschuldigde dat ze wat met elkaar hadden. Daar begon echt van alles mis te gaan. Ik kreeg ruzie met mijn beste vriendin en Dani probeerde me steeds uiteleggen dat hij alleen gevoelens voor mij had en dat hij alleen vrienden met Hanane is meer niet. Maar de koppige Aya wou niet luisteren, mijn jaloezie ging zo ver dat zelfs Dani er klaar mee was. Nu was ik niet alleen mijn moeder en mijn beste vriend kwijt maar ook mijn beste vriendin. De enige die ik nog had was Dani en tjaa het duurde ook niet lang meer voor dat ik hem ook zou verliezen.

SORRY SORRY SORRY MIJN LIEVE LEZERS!! Ik heb heel lang niet geschreven omdat ik druk was met van alles en nog wat, er is nu al een heel jaar voorbij en in dat jaar is er ook zoveeel gebeurd. Houd de updates in de gaten ik zal proberen om weer zoveel mogelijk de schrijven.
Nogmaals mijn excuses.
Dikkee kuss, Ayaa

LeugensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu