De dagen vlogen voorbij, Dani en ik kregen weer contact. We begonnen weer te praten en te appen. Hij begon mij te zien als zijn zusje en ik hem als mijn broer. " Not family by blood, but family by heart" dacht ik. Hij hielp mij met alles en hij verontschuldigde zich voor zijn flikker gedrag van de voorgaande jaren. Ik vertelde hem alles, letterlijk alles. Hij gaf mij zo een vertrouwt gevoel, een gevoel dat geen enkele jongen mij ooit gegeven had.
Tussen Salmane en mij ging het steeds slechter en slechter. We maakten steeds ruzie om onnodige dingen. Ik weet niet wat het was maar mijn gevoelens voor hem leken te verminderen. Ik stuurde Dani steeds munches van de gesprekken van mij en Salmane en hij hielp mij met wat ik moest zeggen.
Op een dag kwam ik van school en ik zat samen met Dani en een paar andere in de bus. Ik moest uitstappen bij de Pont om naar Amsterdam Centraal te gaan dus ik groette Dani en de rest met een knuffel en stapte uit. Op een gegeven moment dacht ik aan mijn wederhelft Leyla, ik had na een lang jaar eindelijk weer contact met haar. Ze was een licht getint meisje met een zwarte bos krullen en blonde dipday. Haar lichaam kon er ook wel wezen hoor haha. Ik besloot om haar te bellen.
*Piep
Haar telefoon ging over en ze nam gelijk na de eerste keer overgaan op.
Leyla: Hej schatje, hoe is het met je
Ik: Gaat goed wel, hoe gaat het met jou en met jou en ...
Leyla: Hahaha het gaat heel goed met mij, "En" met ons gek hahaha
Ik: Haha dat is mooi om te horen schat
Ik moest Leyla vertellen over Dani ze moest het weten want zij kende hem ook
Ik: Leyla ik belde je eigenlijk om je iets belangrijks te vertellen maar je moet mij dr bij helpen
Leyla: Ja schat vertel, je weet dat je met alles bij me terrecht kan
Dus ik vertelde Leyla over Dani, over hoe ik hem begon te zien en over de ruzies tussen mij en Salmane.
Leyla: Wauw, ik ga je wat zeggen maar beloof dat je niet boos zal worden
Ik: Ja wollah ik word niet boos, zeg het nou maar
Leyla: Nou om heel eerlijk te zijn, ik denk dat het binnekort uit zal gaan tussen jou en Salmane en jij gaat Dani echt leuk vinden. Ik denk dat jij en Dani ooit wat zullen krijgen dat hij jou zal opvangen als het uit gaat met Salmane en dat je al je aandacht bij hem zal zetten.
Ik: Nee man ik ga Dani nooit leuk vinden ik zie hem gewoon echt alleen als me broer niet meer en niet minder
Leyla: Je gaat zelf zien en dan ga je tegen mij zeggen je had gelijk
Ik: Hahaha het zal wel
Leyla: we zien wel haha
Ik belde nog even door met Leyla over ditjes en datjes, voor ik het wist kwam ik thuis. pff zij is echt mijn ride or die wel.