Mijn vriendin en ik gingen richting centraal, ik dropte eerst al mijn voetbal spullen haar huis want als ik mijn voetbal spullen zou meenemen zou het veel geloofwaardiger overkomen. Ik zette mijn spullen af, stijlde mijn haren bij en we gingen er vandoor.
Buiten regende het keihard, dus mijn haar was al snel helemaal ontploft. Eenmaal op Amsterdam Centraal aangekomen moesten we nog heel lang op Dani wachten. Na anderhalfuur in de regen te hebben gestaan kwam hij eindelijk. Hij zag dat ik helemaal trilde van de kou dus hij gaf mij zijn winterjas aangezien ik alleen een leerjackje aanhad. Ik deed de jas aan en mijn vriendin en hij keken allebij eerst naar mij, toen naar elkaar en begonnen keihard te lachen. Ik keek ze scheef aan en begon mee te lachen maar ik had geen idee waarover het ging.
'Je lijkt op een pinguin' zei Dani lachend.
Mijn vriendin begon keihard te lachen en zo hadden we de heletijd lol.
Na een tijdje door de stad te hebben gelopen hadden we alledrie honger, dus we gingen wat bij de Macdonald's eten. Het was heel gezellig met z'n drieen dat we de tijd niet doorhadden.
Toen we klaar waren met eten besloten we naar zo'n toeristen winkeltje tegaan en daar zagen we ze liggen "de Wietlolly's" mijn vriendin en ik lazen en kwamen veel dingen tegen over dat soort dingen op het internet en in tijdschriften maar we waren niet echt met dat onderwerp bezig.
Dani had het ook nog nooit gedaan en hij was wel benieuwd naar het effect.
Dus toen we ze zagen liggen moesten we er wel 3 kopen om te proberen.
En daar begon mijn ellendige leventje..
Na ze gekocht te hebben waren we best verbaasd dat we ze konden kopen zonder ons te legitimeren.
'Het zal wel' dachten we en we maakte de lolly's snel open.
"IEEWWWLL" ik spuugde het uit en trok een vies gezicht ''ughhh wat zijn die dingen vies'' zei ik en gaf mijn lolly aan Dani.Ik pakte mijn telefoon en zocht wat informatie over die dingen.
'De wietlolly's' worden ze genoemd, het zijn lollys met een wiet smaakje maar er zit geen HTC in dus je kan er niet high van worden. Het zijn niet bepaald smakelijke lolly's , de meeste mensen kopen ze omdat ze denken dat ze er hight van kunnen worden.
'lekker dan' dacht ik. Ik vertelde de informatie aan Dani en mijn vriendin en ze gooide de lolly's weg.
We besloten naar het huis van mijn vriendin tegaan want het begon al donker te worden. In de bus had mijn vriendin een idee.'aangezien de lolly's geen effect hadden kunnen we wel wat anders doen' stelde ze voor.
' wat dan ' vroeg ik enhousiast.
' wakka shisha paffen dan ' zei ze.
' jaa wollah kan wel ' zei ik blij.
(Ik wist niet wat me bezielden in die tijd, ik wou gewoon bij Dani zijn meer niet)
We haalden snel wat houtskool achter haar huis. Eenmaal bij haar huis aangekomen pakte ze wat energie uit de koelkast en pakte ze de waterpijp van haar moeder. Haar moeder was in Marokko dus we konden doen wat we wilde want we waren alleen thuis.
Ze zette de waterpijp aan en kwam de woonkamer binnen waar ik op Dani z'n schoot alleen maar met hem bezig was. Ik maakte honderd snap foto's en filmpjes en het was een gezellige boel allemaal. Mijn vriendin nodigde nog een paar andere meiden van de buurt uit en ze waren binnen 10 minuten allemaal bij haar huis.
Mijn moeder belde me 10000 keer maar ik nam niet op, ik keek op de klok en ik zag dat het inmiddels al 20;30 was. Ik vergat de tijd weer snel omdat Dani weer met mij bezig wou zijn dus ik deed mijn telefoon snel weg en begon hem allemaal kusjes te geven.
En precies vanaf dat moment begon er van alles in onze relatie mis tegaan..