Een paar weken later..
(29 januari 2015)Ik zat in de aula aan tafel met een paar dames. Dani zat samen met Alex en de vriendin van Alex aan de andere kant van de aula. Dani en ik hadden elkaar nu al 2 weken niet gesproken. Ik ergerde me er ontzettend aan. Ik had ruzie met Hanane, Alex & nu dus ook Dani maar onze relatie was nog steeds niet beeindigd. We spraken gewoon niet, thats all.
En ik zat er blijkbaar dus ver naast.Houda; "Aya, ik zie dat jij en Dani elkaar dood vermijden, what is happening? "
Ik; " Niks bijzonders, we hebben ruzie thats all. "
Nora; " Weet je zeker dat er niks gaande is want ik heb gemerkt dat jullie elkaar nu al 2 weken niet spreken, en dat is best wel wat "
Ik; " Jaa er is niks en eerlijk gezegt boeit het me toch niet hij komt toch wel weer sorry zeggen. "
Nora; " Wow, het boeit je niet? Heftig."
Houda; " Voel je nog wel wat voor hem want als dat niet zo is moet je nu naar hem toe gaan en zeggen waarop het staat. "
En zonder er bij na te denken stond ik op en liep ik naar Dani toe.
Ik; " Dani, sta op ik wil met je praten. "
Dani; " Uh? Nee, als je wat te zeggen hebt zeg je het maar hier waar Alex & Jenny bij zijn. "Ik had ruzie met Alex dus wilde niet dat hij zou horen wat ik te zeggen had.
Ik; " Loop dan op z'n minst met me mee naar de hoek van het toillet."
Dani stond tegen zijn zin in op en liep met me mee naar dat hoekje.
Dani; " Wat is er zo belangrijk dat je me ervoor op laat staan? "
En daar begon ik dan..
Ik; " Voel je nog wat voor me? Ik wil duidelijkheid, het gaat niet goed tussen ons. We vermijden elkaar nu al twee weken. Dus als je niks meer wilt moet je het zeggen en me niet aan het lijntje houden. "
Dani; " Ik weet niet meer wat ik voor je voel. Ik heb deze weken met heftige twijfels gezeten en zoals je al zei het gaat totaal niet goed, het klikt gewoon niet meer man. "'Lekker man' dacht ik bij mezelf, dit gaat heerlijk. Dit is precies hetzelfde wat Salmane zei en waarom het klaar was met Salmane.
Ik kon me woede niet inhouden en floepte het er gewoon uit..
Ik; "Dan als je met zoveel twijfels gezeten hebt de afgelopen weken dan maak je het lekker uit inplaats van mij te laten denken dat dit nog goed gaat komen."
Dani; " Wat jij wilt, dan is het bij deze klaar. En heb ik niks meer tegen je te zeggen. "Dani liep terug naar Alex & Jenny en ik liep terug naar de tafel waar ik met de dames zat. Houda was inmiddels al weg.
Nora; " Heftig gesprek heel heftig en Je moet echt leren om niet zo hard te schreeuwen als je boos bent, alles was te volgen, letterlijk elk detail. Maar het is nu dus echt klaar? "
Ik; " Hij draait wel bij joh, hij kan niet zonder me geloof me "
Nora; " Ik hoop het voor je. "Diezelfde avond werd ik opgebeld met dat de voetbaltraining van die avond niet doorging. Mijn telefoon was nog steeds afgepakt door mijn moeder dus opende ik snel mijn facebook om Dani te berichten met dat ik hem moest zien op Amsterdam Centraal en dat ik hem moest spreken. Hij ging daarmee akkoord en ik ging al snel de deur uit.
Ik kwam aan op Amsterdam Centraal en Dani stond al in de kou op mij te wachten.
Ik; " Ik wist niet wat ik zei op school, ik hou van je en ik wil niet dat het door een domme ruzie over is. "
Dani; "Aya het is klaar gewoon, ik kan het niet meer aan ik wilde het allang doen maar ik wist niet hoe ik het over moest brengen, het word me gewoon teveel. Ik heb erge dingen gedaan, dingen waarbij ik jou niet bij wil betrekken. Dus het is echt beter zo. "
En de tranen stroomde over beide onze wangen..
Ik; "Wat heb je gedaan dan Dani, vertel het me. Ik ben dr niet om alleen je handje vast te houden maar ik ben dr om je door alles heen te helpen no matter what. Dit is geen reden om het uit te maken, ik wil er voor je zijn. Doe dit aub niet. "
Maar Dani wilde echt niet verder, hij kon het niet beweerde hij. Ik wist niet wat hij gedaan had en hij wilde het me ook niet vertellen maar ik moest erachter komen..