Kapot

313 24 2
                                    

De volgende dag werd ik rond een uur of 2 wakker omdat mijn moeder de gordijnen open gooide, 'Opstaan' riep ze. Ik zocht met 1 oog open naar mijn telefoon die naast me lag, maar ik liet hem liggen ik was gewoon helemaal kapot. Mijn moeder vond het heel verdacht dat mijn telefoon naast mij lag omdat hij meestal in de lader op het nachtkastje lag dus ze dacht dat ik s'avond lag te appen en dat ik daarom zo moe was, dus ze maakte daar gebruik van en vroeg mij of ik mijn telefoon wilde ontgrendelen.

'Aya benti 7ali liya tilifoen' (Aya dochter van me ontgrendel je telefoon is voor me)

En omdat ik zo moe was wist ik niet wat ik deed en ik gaf haar zonder erbij natedenken mijn wachtwoord.

Ik ben iemand die nooit gesprekken of foto's verwijderd dus alles zat in mijn telefoon, ik had mezelf gewoon geopend bij m'n moeder. Ik schrok wakker toen ik besefte wat ik had gedaan en natuurlijk opende mijn moeder gelijk mijn app gesprekken. Ze scrolde alles heel snel door en daar waren de gesprekken met Dani en met de mensen met wie ik gisterenavond bij dat meisje was.

Ze nam mijn telefoon naar de woonkamer en ze bekeek m'n hele galerij en las letterlijk al mijn gesprekken. Ze kwam zoenfoto's tegen die ik met Dani had, ze kwam de filmpjes van de waterpijp tegen en alles wat hoorde bij het relatie leventje van mij en Dani.

Mijn moeder vertrouwde me als geen enkel ander en ik was in een klap alle vertrouwen kwijt.
Ik sprak dagen niet met haar en mijn telefoon werd afgepakt.

Met Dani sprak ik via facebook op de computer omdat hij een nepaccount had gemaakt met een meisjes naam en ik sprak hem uiteraard op school. Maar doordat ik zoveel problemen had thuis begon ik me steeds meer als een bitch te gedragen, hij wist niet wat er met me aan de hand was maar ik was de slechtste vriendin die een jongen zich kon wensen maar toch deed hij zoveel moeite voor me. Hij bleef maar aan me plakken en telkens keer op keer zijn verontschuldigingen aanbieden terwijl hij niks had gedaan. Als hij zijn excuses aanbood dan ging het eventjes 2 dagen goed maar dan begon ik me weer te misdragen doordat ik zoveel ruzies had met mij moeder. Ik wist niet wat ik deed of zei, ik zei domme dingen waar ik later spijt van had en ik had de domste acties.

Ik moest kiezen tussen mijn moeder en Dani en dat was de reden dat ik me zo ging gedragen alleen Dani maakte het me moeilijk om die beslissing te maken..

LeugensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu