*de volgende dag*
Ik keek naar Salmane's laatste bericht en wist niet wat ik erop moest antwoordde, als ik zou zeggen dat ik druk in gesprek was met een andere jongen zou hij nog bozer worden maar zonder de waarheid kom je ook nergens, dus ik besloot te antwoordde met :
'Sorry ik viel in slaap en gisteren was ik aan het appen met een klasgenoot, het spijt me dat ik niet reageerde ik zag het echt niet wollah 'waarop hij snel antwoordde met:
'Geen stress schat sorry dat ik zo reageerde ik mis je gewoon te erg ik wil je gewoon zoveel mogelijk spreken en zo snel mogelijk weer zien'.Pfff ik wou hem ook heel graag zien maar het kon niet dus besloot ik hem maar te zeggen dat het pas kon wanneer de vakantie afgelopen zou zijn.
Ik keek snel op mijn rooster die al op de site stond en het bleek dat ik de eerste schooldag pas om half 2 zou beginnen. Wow net goed dacht ik. Ik appte Salmane snel en vroeg hoelaat hij maandag zou beginnen.
'Ik ben maandag vrij' zei hij. Ik vroeg hem daarom ook meteen of hij maandag zou willen afspreken waarop hij 'ja' antwoordde. Pfff dacht ik 'dat is dan opgelost'.Mijn vrije week vloog zowat voorbij, na dat ene laatste gesprek met Dani had ik hem ook niet meer gesproken en ik besteedde er verder ook geen aandacht meer aan ik zou bijne ruzie met mijn grote liefde krijgen doordat ik Dani teveel aandacht gaf en nee bedankt ik had echt geen behoefte aan ruzie.
Voor ik het wist was het maandag ik zou pas om 13.30 beginnen maar ik stond rond een uur of 8 op want ik had afgesproken met Salmane om 11 uur.
*belletje*
Salmane: ik kan niet wachten om mijn kleine neger vandaag te zien haha
Ik schoot in de lach.
Ik: HAHAH sukkel ben wel zwart geworden maar niet zo zwart, ik ben wel gegroeid let maar op heb jou gewoon ingehaald haha
Salmane: Dat wil ik nog wel eens zien kleine haha ik ga me klaarmaken ik zie jou rond een uur of 11, doei schat ik zie je straks
Ik: Byee schatje
Ik kon niet wachten na 6 weken me mannetje niet zien, zie ik hem vandaag eindelijk weer.
Mijn moeder wist natuurlijk dat ik pas om half 2 zou beginnen dus ze vroeg waar ik zo vroeg heen ging.
'Ik ga met een vriendin ontbijten, en daarma gelijk naar shool'
antwoordde ik haar, het voelt niet goed om te liegen tegen mijn moeder maar het moest wel. Dus om meer vragen te voorkomen ging ik rond een uur of 10 al het huis uit.
Ik appte me vriendin Mel snel of ze met mij mee zou komen naar Amsterdam centraal. Ik wou daar niet alleen staan wachten dus om de tijd te doden wou ik met haar wat bijkletsen had haar wel gemist.
Voor ik het wist was het al kwart voor 11 maar ik zag Salmane nog nergens. Totdat Mell hem verderop zag lopen hij zag ons niet dus ik belde hem een paar keer. Maar hij nam maar niet op, ik besloot gewoon naar hem toe te gaan want hij stond stil met zijn rug naar ons toegekeerd.
Ik ging achter hem staan en deed mijn handen voor zijn ogen hij draaide zich om en ik zag zijn ogen stralen, hij besprong me zowat en omhelzde me heel strak. We bleven wel 10 minuten zo staan en Mell bleef ons aanstaren en glimlachen. Ik begon te blozen, dat zag ze dus ze zei maar snel 'hej tortelduifjes gaan jullie nog lopen of wat' ik keek dr scheef aan en begon te lachen Salmane keek haar lachend aan en gaf haar een hand.
Wauw wat had ik zijn knuffels, zijn blik en zijn lach gemist.