Salmane en ik gingen de stad in, Mel bleef achter op centraal want ze wou Salmane en mij natuurlijk niet storen.
Salmane wou naar de H&m om naar een trui te kijken dus dat deden we ook, we liepen hand in hand de H&m in en gingen met de lift naar de mannenafdeling.
We kwamen aan bij de mannenafdeling en Salmane liep voor me, ik liep achter hem aan naar de truien. Hij vond de trui die hij zocht en zei:
'Aya pak die trui is voor me'
ik keek hem scheef aan en probeerde het te pakken maar ookal stond ik op mijn tenen ik kwam er maar niet bij.
Hij keek me aan en begon te keihard te lachen.
'Ik dacht dat je was gegroeid kleine neger van me haha' zei hij
Ik keek hem vies aan en begon met hem mee te lachen.
'Pak nou maar die trui en ga het passen a grote ' zei ik lachend.
Hij pakte de trui en we liepen pratend naar de paskamers hij paste de trui deed de deur open en vroeg me of het hem stond waarop ik ja antwoordde.
Hij rekende af en zo zijn we nog een paar andere winkels in gegaan, waardoor ik de tijd niet in de gaten had.
'Hoelaat is het schat' zei ik.
'Het is kwart over 1' antwoordde hij
Shit shit shitt ik pakte mijn telefoon en zag 8 gemiste oproepen van Mel. ik belde haar terug.
Mell: Jaaaa eeej kifesh je neemt niet op, we komen tellaat over een kwartier moet je op school zijn dat red je nooit.
Ik: 'nee joh? je meent het' zei ik sarcastish.
'ik kom er zo snel mogelijk aan, wacht op me bij halte' zei ik en hing op.Ik begon sneller te lopen en zei tege Salmane dat we snel moesten doen.
Onderweg naar het station hebben we nog veel bijgepraat enzo.Hij bracht mij naar de halte waar Mel al stond te wachten en gaf mij een stevige knuffel en een kus. Hij groette Mel met een hand en ging weg, wij stapte de bus in.
'En en ' zei mel met een ondeugende blik.
Ik deed of ik haar niet hoorde en keek de andere kant op.
'Je hebt me wel gehoord kutkind' zei ze lachend.
'Wat hebben jullie tortelduifjes gedaan' .ik had niet echt zin om te praten dus ik antwoorde met:
'Gewoon wat alle stelletjes met elkaar doen als ze in de stad zijn. Lopen, praten , winkelen haha'
Ze merkte dat ik geen zin had om te praten dus ze veranderde snel van onderwerp. 'Haha net goed' dacht ik.
We waren binnen 10 minuten bij de bushalte van school het regende ontzettend hard.
'Pfff moet ik serieus dat hele stuk lopen in de regen' zei ik tegen mezelf. Maar het moest wel het was inmiddels al kwart voor 2.
Ik groette Mel en bedankte haar voor alles. Vervolgens liep ik alleen in de regen naar school.
Ik kwam doorweekt bij school aan en ging snel naar mijn lokaal.
Ik liep door de deur en keek mijn mentor met een verontschuldige blik aan. Ze keek mij aan met een blik van ga maar zitten en ik zag dat Dani mij aankeek. ik gaf het geen aandacht en ging zitten naast mijn beste vriend Alex, wat had ik hem toch gemist. Altijd lol met hem.
Ik keek door de klas om te kijken met wie ik allemaal in de klas zat.
'O gosh' dacht ik dit word nog een lang jaar maar ik ga er et beste van maken voegde ik eraan toe.Na 10 minuten mocht iedereen weg en ja hoor ik besprong een van mijn beste vriendinnen meteen. Wat had ik die bitch toch gemist. Ik kreeg allemaal marokkaanse lippenstiftjes van meiden die naar marokko geweest waren en allerlei armbandjes kettinkjes noem maar op. Na al die meiden gegroet te hebben ging ik gelijk op stap met mijn beste vriendin en haar nicht.
we maaktte er een top dag van aangezien ik haar de hele vakantie niet gezien had.
'Dit word een top jaar' zei ik tegen mezelf, niet wetend wat mij te wachten stond..