Ruzies

391 31 2
                                    

Een paar dagen na mijn verjaardag begon er van alles mis tegaan.

Ik dacht dat de ruzies tussen mij en Salmane wel waren opgelost, maar dat dacht ik dus verkeerd. Ze werden steeds erger en erger.

Hij had het idee dat mijn vriendinnen hem niet mochten omdat ze me munches stuurde van gesprekken dat hij achter me rug om heel leuk met andere meisjes sprak, als ik zijn insta checkte zag ik alleen insta dms van meisjes en als ik er wat van zei dan was ik volgens hem "jaloers". Zo onstonden de meeste ruzies.

ik ben niet jaloers ik wil gewoon niet dat mijn vriend leuk met andere wijfen praat, dat hoort niet zo.

Salmane deed zijn ding dus ik besloot ook mijn ding te doen. Ik begon steeds meer aandacht te geven aan Dani omdat hij me zoveel steunde en zoveel tijd gaf ik voelde me zo goed bij hem.

Ondertussen gingen de ruzies tussen mij en Salmane door en door dat het gewoon niet meer klikte tussen ons, ik vergat Dani helemaal en zette mijn aandacht alleen maar bij het ruzie maken met Salmane.

Tot hij op me op 16 september 2014 een bericht stuurde.

"Het is beter als we een tijdje niet tegen elkaar praten gewoon om weer naar elkaar te verlangen een korte pauze om nieuwe mensen te leren kennen en zodra we weer behoefte aan elkaar hebben gaan we door met onze relatie want het kan zo niet langer gaan we maken alleen maar ruzie Aya, denk er over na".

Ik ging kapot letterlijk en figuurlijk na het lezen van dat bericht ik had nooit geweten dat Leyla echt gelijk zou hebben. Is dit dan het einde?

Kort daarna reageerde ik terug met:

"Sorry Salmane ik kan het niet meer aan die ruzies maken me kapot het doet me teveel pijn en ik kan geen pauze inlassen dat gaat niet dus bij deze het is over tussen ons".

16'09'14 .

Met veel pijn in mijn hart verstuurde ik het, ik kon niet geloven dat ik het had uitgemaakt. Ik hield zoveel van hem ik kon het gewoon niet geloven ik was 5 maanden aan hem gewend, 5 maanden en ik had al die 5 maanden gewoon weggegooid. Ik kon niet wennen aan het idee dat ik niet meer met em zou afspreken, hem niet meer zien.

Ik ging kapot ik had nog nooit zoveel verdiet gehad maar het kon niet langer zo tussen ons gaan. Gelukkig had ik de grootste steun aan mijn zijde ik wist niet wat ik zou hebben gemoeten als ik Dani en Leyla niet had. Ik had iemand nodig om Salmane te vergeten, iemand die mij een goed gevoel gaf, iemand die mij alle aandacht van de wered schonk, iemand die van mij zou houden als niemand anders, maar ik had nooit gedacht dat ik diegene al had...

LeugensWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu