Jimin
Boynuma takılan gümüş, ince, zarif kolye karşısında utana sıkıla öylece beklerken hâlâ bahçede duruyordum.
Ağabeyim ile burada vakit geçirdiğim süre boyunca kafamı onun sözleri ile meşgul ederken birden Lort belirivermişti görüş alanıma.
Onu görmem ile kızarırken, o yanıma topal bacağı yüzünden yavaş yavaş gelmiş ve ardından da ağabeyime benimle biraz yalnız kalmak istediğini söylemişti.Taehyung gittikten sonra da arkama geçerek boynuma sözünü ettiğim o kolyeyi takmaya koyulmuştu.
"T-Teşekkür ederim. Hiç gerek yoktu Lort'um."
Lort ise bu sözlerime çıplak omzuma bir öpücük kondurarak cevap vermişti.
"Gereği vardı. Konu sensen eğer, sana bütün servetimi vermeyi düşünmeden göze alırdım sevgilim."
Ensem ve kulağıma değen nefesi ile ve yakınımda olmasıyla gözlerimi kapamıştım usul usul. Şimdi sadece biz vardık. Bu bizim ilk gerçek konuşmamız sayılırdı. Ben ise 20 yıllık hayatım boyunca ilk defa bir adamın karşısında bu kadar ne diyeceğimi bilemez olmuştum.
O da mı böyle hissediyordu?
"Büyük konuşuyorsunuz Lort'um."
"Ben sadece yapabileceğim şeyleri söylüyorum oysa ve hem..."
İyice dibime girdiği zaman nefesim kesilmiş o ise yarım bıraktığı sözlerine devam etmişti.
"...Daha neler yapacağım sana haberin var mı?"
Bir şey diyemeden, öylece dilim tutulmuşken yavaşça kendisine bakmam adına belimden tutup döndürmüştü beni.
Ben söylediği o sözlerin ardından yüzüne bile bakamazken Lort içeride yaptığı gibi eliyle nazikçe çenemden tutarak göz göze gelmemizi sağlamıştı.
Bu sefer eli yarası kabuk bağlamış alt dudak kenarımda oyalanmıştı.
O yarayı gördüğü andan beri bir şeyler diyeceğini zaten mimiklerinden anlamıştım ancak bunu başka bir zaman açacağını düşünmüştüm. Şimdi eli ile yaramı nazikçe okşuyorken bana bir şeyler sormaması imkansızdı. Ama benim de ona karşı dürüst olmam imkansızdı.
Çünkü en başından dürüst olma şansım olsaydı Lort ile bir evlilik gerçekleştirmek istemediğimi herkesin yüzüne karşı açıkça söylemiş olurdum.
En başta da Lort'a karşı dürüst davranırdım.
"Bu yarayı benim yüzümden mi dudaklarına kabul ettin?"
Gözlerimi kaçırmıştım.
"Belki sevgili baban dediği gibi narin bakamamıştır sana. Belki de bugün yalandan şeyler anlatmıştır içeride hiç durmadan, babalığın kutsallığını hiçe sayıp bir o kadar da o kutsallıkta olduğunu göstermek istercesine konuşup durmuştur..."
Yeniden gözlerimiz birleşmişti.
"...Ya da belki bana en başından beri yalan söylemiştir."
O bir Lort'tu. Elbette bir şeyleri anlıyor olmalıydı ama bu kadar şifreli konuşması da aklından neler geçtiğini anlamamda bana yardımcı olmuyordu.
"Ne demek istediğini-"
"Benimle evlenmek istemiyor musun?"
"Ne demek?"
"Beni zorunda olduğun için mi kabul ediyorsun?"
"B-Böyle bir şey olmadı Lort'um."
"Yani-"
"Evet, bu evliliği istiyorum."
Yalan söylemeye devam etmiştim.
Hırsla dolan gözlerim beni zorlarken bir Lort'un yüzüne karşı bir çok yalan uyduruyordum.Gitmek istiyordum buradan.
Eğer şimdi onu seçmezsem bir sonraki adayın daha kötü çıkma ihtimali gözümde korkunç bir hal alıyordu.Lort Min kötü değildi.
Yine de kalbim de ona ait değildi.Hafifçe gülümsemişti.
"Sana belki de bana en başında yalan söylenmiş olabileceğini söylemiştim değil mi güzelim?"
"Evet, Lort'um."
"Yalandan çok, en önemlisi, kırılan senmişsin."
Daha başka bir şey söylememişti.
Daha başka bir şey söylememiştim.Lort derinden bakmaya devam ettiği anlarda iyice dibime girip dudaklarıma bakmaya başladığında bana istediği şeyi yapmasına izin vermiştim.
Yara olan dudak kenarıma canımı acıtmayacak şekilde öptüğünde sadece gözlerimi kapatarak bu anda neler hissettiğimi anlamaya odaklanmıştım.
Öpücük bitip ayrıldığımızda ise elini yeniden yanağıma koyup orayı yavaşça okşamış ve beni şaşırtan sözlerini söylemeyi ihmal etmemişti."Bana söylenilen yalan ve daha nicesi her şekilde hallolur fakat benim etime, yakında kanım olacak eşime bir yanlış yapılırsa o zaman bunun hesabı elbet sorulur. Ve öyle hemen hallolmaz. İşte o zaman bir Lort'un yapabileceği şeyler bir kez daha anlaşılır."
•
Lort Min ne yapacak acaba tahminleri alalım :)kitabı sevdiyseniz yayılması adına başka sosyal platformlarda tanıtımını vb. paylaşarak bana yardım edebilirsiniz <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREAM ❟ yoonmin
Fanfiction❝ Lort Min rüyalarına giren güzeller güzeli Jimin'e aşık olur ve onunla evlenmek için rüyasında gördüğü eve gider. ❞