Jimin
Hiç bu kadar zor olmamıştı.
Bu zamana kadar korktuğum o kabus şimdi tamamen etrafımı sarmalamış, beni kapana kıstırmıştı. Ve artık ne kendimi savunacak bir sözüm ne de gerçekleri anlatacak yüzüm vardı.
En başından söylemem gerekirdi. Baek'in tehditlerini aldığım an bunu Lort'a anlatmam gerekirdi ancak ben gerçekleri söylemekten çok korkmuştum.
Bu yüzden de her şeyi elime yüzüme bulaştırmıştım.Baek haricinde evliliğimi birde ben tehlikeye atmış olmuştum.
Kabul edilir gibi değildi, çok aptalca davranıştım gerçekten.Lort, Baek ile konuştuktan sonra tek bir kelime dahi etmeden yanıma gelmiş ve kolumdan sertçe tutarak beni arabasına doğru götürüp binmemi sağlamıştı. Yanıma oturduğu vakit Baek ile ne konuştuklarını bilmediğim için ne söyleyeceğimi de anlamamış ama yine de bir şeyler söylemek amacıyla ağzımı açtığımda elini susmam anlamında kaldırıp tek bir şey bile söylememe izin vermemiş bulunmuştu.
Yol boyunca stresten ölmek üzereymişim gibi hissetmiştim.
Üstüne üstlük Lort ta yol boyunca hiçbir şey söylememiş, yüzüme bile bakmamıştı.
Çok kötü hissediyordum. Şimdi ne olacak diye düşünüyordum.Bana karşı hiç böyle bir tavır göstereceğini düşünmemiştim aslında hiçbir zaman. Ancak şimdi karşımdaki Lort oldukça öfkeliydi ve bana neler yapabileceğini tahmin dahi edemiyordum.
Babamın cehenneminden kurtulmak için kaçtığım bu evden başka bir cehenneme mi girmiş bulunduğumu bile düşünmeye başlamıştım şimdi.Yine de Lort'un asıl neye bu kadar öfkelendiği kesin değildi. Belki de Baek çok yanlış bir şey söylemişti ona. Bu yüzden bana bu kadar sinirlenmiş te olabilirdi. Bir sürü seçenek vardı ve umarım canımın yanacağı bir seçenek var olmuş olmazdı.
...
Daha önce de gelmiş bulunduğum eve ayak bastığımda Lort'un elini yeniden kolumda hissetmiştim. Yine sertti hareketleri ve bu oldukça katlanılmazdı.
Sakat ayağına rağmen oldukça hızlı hareket edip beni yatak odasına götürdüğünde zorla bir şeyleri yapacak olursa ne olur diye düşünüyordum.
Buna izin veremezdim işte."Seni üzmeyeceğim demiştin." Demişti beni sertçe duvara ittiğinde. "Beni istemiyor olman bir başkasını hayatına dahil edebileceğin anlamına gelmiyor, aynı anda olmaz, izin vermem!"
"Lort'um-"
"Beni fazla hafife alıyorsun. Sana diğer Lortların ağırlığını hiç göstermediğim için mi beni hiçe saymaya cürret ettin? İstediğin şey bu mu? Ne yapmam gerek? Seni buraya mı hapis edeyim ya da sana hep emir mi vermem gerekiyor?"
Dolmuş gözlerimle yüzüne baktığımda titreyen sesimle konuşmuştum bir kez daha.
"A-Ama ben bir şey y-yapmadım ki."
Bu sefer beni duvarla arasına aldığında ellerimi çok yaklaşmaması için göğsüne koymuştum.
"Senin gibi birisi..." Diye başlamıştı, yavaş yavaş süzerken beni. "Nasıl da böyle güzel rol yapabilir? Bunca zaman masumluğuna nasıl da inandırdın beni?"
"Beni hiç dinlemiyorsun."
Eli sertçe çenemi kavrayıp yüzüme iyice yaklaştığında artık bağırmıyordu ancak tehditkâr sesi hepsinden en korkuncuydu şimdi.
"Düğüne sevgilini getirecek kadar cesursun. Baban seni ona vermedi değil mi? Neyi planladınız? Benimle evlenip onun mu yanına gidecektin?! Kimsin sen, ne hakla?!"
"Hayır! İstemedim ben kimseyi!"
Çenemi sertçe yana atıp beni sarstığında arkama döndürüp gelinliğin sırt ipliklerini çözmeye başlamıştı. Tanrı aşkına, ne yapıyordu?
"N-Ne yapıyorsun?"
Bir şey demeden işine devam ettiğinde dönmeye çalışmıştım ancak engel olmuştu. Her zamanki gibi sertti hareketleri.
"B-Bırak beni."
"Uslu dur."
Sırtım tamamen açık kaldığında elimle gelinliğin önünü tutuştum. O ise bir süre anlandıramadığım şekilde beklemişti.
"İzler var demişti." Diye kendi kendine konuşmuştu.
"İzler?"
Eliyle sırtıma dokunup farklı yerleri ovup durduğunda hangi izlerden bahsettiğini anlamamıştım.
"Makyajla kapatılmamış, iz falan yok. Ama var demişti." Yeniden sayıkladığında aradığı şeyin Baek ile bağlantılı olduğunu anlamıştım.
Eli sırtımda kalıp öylece beklediğinde bir şeyleri içinde çözmeye çalıştığını hissediyor gibiydim.
En sonunda beni çevirip yüz yüze gelmemizi sağladığında elleri kollarımdaydı. Benim ellerimse gelinliğin önü düşmesin diye göğsümdeydi."Dokundu mu sana?" Diye sormuştu anice hiç çekinmeden. Sinirle yüzüne bakmıştım.
"Ne diyorsun sen?" Demiştim. "Hem ağzına geleni söylüyorsun ama yine de sana saygılı oluyorum hem de gelip bana istediğini istediğin rahatlıkla sorabiliyorsun ve benden bir cevap bekliyorsun. Ne sanıyorsun sen beni?"
"Jimin-"
"Benimle evlenmek isteyen sendin ama şimdi inanmayan da sensin. Neyim ben? Başka erkeklerle takılan bir sür-"
"Sakın!" Duvara sertçe vurduğunda adeta yerimde titremiştim. "Bir daha böyle şeyler dediğini duyarsam çok kötü yaparım seni."
"Bana bunu ima eden sendin ama." Demiştim sakince. Fazlasıyla kırılmıştım.
"Soruma cevap ver." Dediğinde ise aslında hiç te sorduğu sorudan pişman olmadığını anlamamla kinlenmem kısa sürmemişti. Cidden buna cevap vermemi mi beklemişti? Duyunca peki ne olacaktı? Rahatlayıp hiçbir şey olmamış gibi mi davranacaktı?
Kaşlarım çatılıp göz yaşlarım yanaklarımı ıslattığında en sonunda Lort'a tokat atmıştım.
Sinirle yüzüme baktığında bana vurur diye beklemiştim fakat hiçbir şey yapmamıştı.
"Bir düşün istersen." Demiştim. "Bir sevgilim olsaydı seninle evlenmek istiyorum demezdim, beni öpmene izin vermezdim. Düğüne de gelmesini sağlamazdım ama sen Lort olduğun halde bunları egondan çözemiyorsun bile. Benimle evlenmek istediğine bence sen emin değildin bence daha yolun başındayken bırak sen beni-"
Kolumu sertçe tutup kendisine çektiğinde ikimizin de gözünde hırs ve öfke vardı.
"Seni asla bırakmam. Bir piç için aşkımdan vaz geçmem duydun mu? Göreceksin. Bana geleceksin. Onu bırakıp bana geleceksin. Unutacaksın onu."
"Anlamıyor musun hâlâ-"
"Üstünü değiştir. Bunu sonra konuşacağız." Diyerek kestirip atmıştı bir anda.
"Konuşacak hiçbir şeyimiz yok bizim."
"Jimin." Dibime iyice girip beni nefes alamaz hale getirdiğinde hasta diyordum içimden ona. Hem bana bunca şeyi söylüyor hem de beni bırakmak istemeyecek kadar takıntı yapıyordu.
"Sen giyin sonra konuşacağız, tamam mı güzelim?" Bastırarak söylüyordu her kelimeyi.
"Bırak."
Ondan kurtulup, valizimdeki rahat kıyafetlerimi hızlıca alıp banyoya girdiğimde artık sadece sinirimden ağlıyordum.
Bir de kalp kırıklıklarımdan.Lort Min beni çok şaşırtmıştı.
Bu evlilik olmamalıydı diyordum.
Bir insanın sözüne inanmak bu kadar basit olmamalıydı diyordum.Hele de onun gibi Lort'tan böyle bir adım hiç atılmamalıydı diyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DREAM ❟ yoonmin
Fanfiction❝ Lort Min rüyalarına giren güzeller güzeli Jimin'e aşık olur ve onunla evlenmek için rüyasında gördüğü eve gider. ❞