XX, hesaplaşma

347 63 13
                                    

Lort Min

Her daim hayatımdan ödün vermek, fedakarlıklar yapmak benim için çok zor olmuştur. Canımın yanacağını ve işin sonunda acı çekecek kişinin ben olacağını bilsem dahi elimi taşın altına koymaktan asla kaçınmamışımdır. Bu da kendimi bildim bileli hep bu şekilde olmuştur.

Bir Lort olmak istediğim zaman daha çocuk sayılacak bir yaştaydım. Kanım üstün olmadığı için bu mertebeye gelebilmek zor olmuştu fakat benim için zor olan bu kararı alabilmek olmuştu.

Babam bir Lort'un emri altında çalıştığından bu işlerin saygınlığı kadar tehlikesinin de oldukça farkındaydım. İşte bu yüzden bir Lort olmak isteyip istememem çocuk oyuncağı hiç olmamıştı. Yine de kulaklarımı tıkayıp kendimi dinlediğimde, en sonunda bir karar vererek daha küçük yaşımda atılmıştım bu efendilik meselelerine.

İşte o zaman yavaş yavaş vücuduma sayısız yarayı sıra sıra kabul etmiştim. Her biri sayesinde de oldukça tecrübe kazanmıştım.

Şimdi ise aşk konusunda tecrübesiz kaldığımı fark ediyordum aslında. Bir adamın lafına ipleri elimden nasıl böyle bıraktığımı hâlâ içten içe sorguluyordum. Gözlerimi kapattığım her an yüzünü hayal ettiğim güzel sevgilimi düşünüyordum ve onun adeta nasıl bir başkasına gitmesine göz yumduğumu idrak edemiyordum.

Kabul edeceğimki o gün fazlasıyla duygusal yaklaşmış ve Jimin'in o adamı seviyorsa gerçekten mutlu olmasını istemiştim. Kendi kusurlarımı daha kendim sevememişken Jimin'in beni sevmesini beklememiştim. Bekleyemezdim. Her ne kadar rüyalarımızda beni kabul etmiş olsa da gerçeklikte de kabul etmesini bekleyemezdim. Benimle mutsuz olacağına sevdiği adamla birlikte olsun demiştim. Bunun için onu kendimden bile soğutmayı denemiştim. Ona o gece hiç te hak etmediği sözler söylemiştim.

Baek denen herif beni resmen çok iyi bir şekilde kandırmıştı. Duygusal yaklaşımı sayesinde dediği her şeye inanmamı sağlamıştı. Sonrasında ise benim evime kadar gelip Jimin ile konuşmak istediğini, artık bir yerden olayların başlaması gerektiğini söylemişti. Ben de o sabah Jimin'i kendi ellerimle bahçeye göndermiş ve her ne kadar canım yansa da bir süre sonra dayanamayıp peşinden gitmiş, Jimin'in Baek'i reddettiğini görmüştüm. Jimin gittiği zaman ise o adamın yanına gitmiş ve bu eve bir daha gelmemesi gerektiğini söylemiştim. O da Jimin'in benden korktuğu için onu reddetmiş olduğunu dillendirmiş ardından da bir müddet uzaktaki konağında olacağını söyleyerek ve adresi de bizzat bana vererek evimden çekip gitmişti. Sözüm ona Jimin hazır olduğunda onu o konakta bekleyecekmiş Baek.

Ne de adiydi.

"Birazcık sakin ol."

Taehyung sırtımı sıvazladığında elimi sıkmıştım.
Trene bileli epey zaman olmuştu sahi.

"Şu lanet yere ne kadar kaldı? Yol bitmek bilmiyor sanki."

"Çok düşündüğün için sana öyle geliyor."

Tatmin olmadığımı gördüğünde ise, "Az kaldı, birazdan orada oluruz." demişti.

"Bir an önce şu herifin ağzını burnunu kırmak istiyorum." Diye soluduğumda gülmüştü.

"Ben de bunu istiyorum. O yüzden mektubu aldığımda sana haber verdim. Tek hesaplaşacak sen değilsin yani."

"Benden sıra sana gelirse hesap sorarsın tabii."

"Bizde az çekmedik Baek'ten. Benim de hesabım uzun sürücek Lort'um ama siz bir sakin olun önce."

"Söylesene..." Diyerek camdan kafamı döndürdüğümde o da bana bakmıştı. "Ne yaptı size bu Baek? Anlatsana biraz."

"Babamla ailesinin araları iyiydi. Ordan tanıdı bizi. Kardeşimi gördükten sonra da babamın evde olmadığı zamanlar yani sabah saatleri evin oralarda dolaşır dururdu. Jimin'i yalnız yakalamaya çalışıyordu, yanına yaklaştığı zaman evlenme konusunu açıyordu. Sıyırmıştı adeta. Sonra sizin evliliğiniz oldu zaten. O zamana kadar Baek ile burun buruna kaç kez geldim hiç saymadım Lort'um."

"Sikik..." Dayanamayıp küfür savurduğumda, "Peki diğer mesele ne oldu?" diye sormuştum.

"Ah, o mu? Dediğini yaptım. Aslında sandığımdan da basit oldu çünkü mektubu yok ederken Hana geldi odaya."

"Jimin'e söylememesini izah ettin mi?"

"Elbette. Kabul etti ve dikkat etmemi söyleyerek çıktı odadan. Bakalım Jimin'e söyleyecek mi?"

"Eminim söyleyecektir. O kıza hiç güvenmiyorum. Jimin'in yanında dolaşmasını da istemiyorum. Eşimi zehirliyor adeta masummuş gibi gözükerek."

Sessizşeştiği zaman bir süre elleri ile oynamış ve en sonunda da sormak isteyip te bir türlü soramadağı soruyu sormuştu.

"Peki siz emin misiniz Lort'um? Yani..."

Taehyung'un gözlerinin içine baktığımda hiç şüphem olmadan konuşmuştum. Emindim.

"Evet, o kızı düğün günü Baek ile gördüm. Hem de gizli saklı bir şekilde."

Taehyung kafasını ağır ağır salladığında ve dönüp te arkasına yaslandığında bende son kez camdan bakmış ve elimi cebime atarak Jimin'in bana verdiği mendili okşamıştım.
Artık sadece sevgilim ile huzur içinde yaşamak istiyordum.

Bunun için de bütün mikropları yok etmem gerekiyordu.

DREAM ❟ yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin