10. fejezet

8 2 0
                                    

Jó reggelt szépségek. Vajon miért is vagyok ilyen boldog. Minjárt megoldom miss Lelle gyilkosságának ügyét. Tehát mi van ha miss Lelle által írt búcsúzólevél nagy kezdőbetűit összeolvassuk. Hát, a nagy semmi. És mi van ha értelmes szavakra bővítjük ki, hogy az a bizonyos betű legyen a kezdőbetű. Hajnali négy óta fent vagyok és ezen gondolkozom. És azt hiszem megoldásra jutottam. Mutatom nektek is.

Tehát a búcsúlevele: "Sajnálom, hogy amire készülök az sokakat bánthat vagy szomorúak lesztek, hogy elveszítetek. Szomorúan közlöm e tényt, hogy vajon miért is készülök erre? Megmondom, hát, rossz ember voltam, rossz dolgokat tettem. Akkor sem hinném, hogy jogom lenne tovább élni. Ölellek pusszillak titeket és utoljára is elköszönök tőletek. Sziasztok"

Betűk belőle: SSZMAÖSZ

S-egítsetek

Sz-erintem

M-eg

A-karnak

Ö-lni

Sz-omszéd

Tessék itt van. Ez egy nyom. Nagyon is. Hmm. Mi van ha házkutatást végzek miss Christie szomszédjában. Talán rálelek az alagút végére. De persze nem ma. Először ki kell csalogatnom az egeret az egérlyukból. Szerzek neki egy hétfő estére szóló koncertjegyek, pont négy órásat, tehát majd késő este fog csak hazaérni. Én akkor már sehol sem leszek.

Fel is mentem online és lefoglaltam egy jegyet a legkevesebbért. A jegyet ki is postáztam a rajztanárnőnek. Pontosan hétfő reggel fog neki odaérni a jegy, egy kis baráti üzenettel. Így hétfőn már nem lesz láb alatt.

Addig is ma elmegyek még miss Lelle házához. Megnézem még egyszer a bűntény helyszínét. Csak most nem az alagútra fókuszálok, hanem a bűncslekmény nyomaira. Textil darabok, ujjlenyomat, hajszál és vér.

Fel is kerekedtem. Miss Lelle háza csak egy kőhajításnyira van tőlem. Hamar odaértem. Ahogyan beléptem a házba, mindent úgy találtam, mint azelőtt. Most bűnjelekre koncentráltam. Minden szobát végigjártam figyelmesen. Egyszer megbotlottam a nappali szőnyegében és ahogy elestem a szőnyegben észre vettem egy hajszálat. Egy hosszú sötétbarna hajszálat. Nekem rövid vörös hajam van, miss Lelle-nek pedig fekete félhosszú haja volt. Tehát ez valaki más hajszála. Hm, kinek is van barna, hosszú haja? Hát persze, hogy miss Ursulának. Így hát bizonyíték gyanánt eltettem a hajszálat. Sajnos több nyomot nem találtam.

Amikor végeztem a nyomgyűjtéssel, hazaindultam. Épségben haza is értem. Előkészítettem az eljövendő házlátogatáshoz a dolgokat. Pontosabban fekete ruhát, egy bicskát, egy zseblámpát, egy fényképezőgépet és egy kötelet. Ezeket mind egy táskába tettem. És leginkább azért is látogattam meg miss Ursulát, az otthonában, hogy felmérjem a terepet.

A kötél azért kell, mert Ursulának a házát egy magas kerítés keríti körbe. Bejutni csak úgy lehet, hogy átmászunk rajta. Tegnap úgy tudtam bejutni, hogy nyitva volt a kerítéskapu. Kamera csak az utcán van. Ha ház hátoldalán megyek be a kamera nem lát. Miss Ursula háza miss Lelle házával ellentétben emeletes ház. Azt figyeltem meg, hogy Ursula a földszinti ablakain redőny van, amit rendszeresen lehúz. Az emeleten csak függöny van és egy ablakot nem lehet bezárni. Azon könnyebb bejutni. Tehát megint mászni kell. Aztán mivel nem lesz világítás így kell a zseblámpa is. Keresek ott is nyomokat és bizonyítékokat.

Hogy a rémálmaimmal mire is mentem? Minden rémálmom Ursulához vezet. Tehát ott lelem a megoldás kulcsát.

A nagy elmélkedésben bealkonyodott. Muszáj voltam a gondolataimat egy kicsit félretenni. Rendeltem magamnak kaját, mert ma még nem vacsiztam és nem volt kedvem hideget enni, hiszen ebédre hideget ettem.

Amíg meg nem érkezett a kaja, ültem a kanapén és tévéztem. A rendelésem egy jó óra múlva meg is érkezett. 'Érkezhetett volna előbb is', morgolódtam miközben kifizettem a futárnak a szállítási díjat.

Szépen megkajáltam és aztán elvégeztem az esti rutinom.

Amikor mindennel kész voltam átadtam magam az estének és mélyen álomba merültem.

Rejtélyes faluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin