1 bölüm

85 11 5
                                    

Merhaba bu hikayeyi okumak isteyenlere öncelikle küçük bir not geçmek istedim.

Hikayedeki kişiler benim gerçek hayatta ki arkadaşlarımın ağzından yazılmıştır duygu düşünceler ve konuşmalar hepsi gerçektir hatta bağzı olaylar cidden oldu ama biraz kurguda var tabi 🙃

Kısacası ("konuşmalar ") real hayatımızda nasıl konuşuyorsak öyle yazılmıştır .
Yani örnek verecek olursam
( Tamam mı? ) değil ( tammı? )
başka bir örnek olarak.
(gideceğiz) değil ( gidecez)
Bağzı satırlarda geçen anlamayacağınız kelimeler olabilir onlar arkadaş gurubumla bana özeldir yani kısaca anlamamanız çok normaldir.

Bu hikâyeyi okuldayken bir tenefüste arkadaşlarla yazma kararı aldım daha önce hiç uzun bir hikaye yazmamıştım.
Tabi siz buna kısa diyebilirsiniz ama acemi bir yazar olduğum hatta çoğu noktalama işaretinin kullanımı nı bile bilmediğim için bana hikaye yazmak zor geliyor.

Yazım hatası varsa şimdiden kusura bakmayın

Neyse kısaca iyi okumalar dilerimmmm

                                               🥰

Aralık ayının sonlarınday dık hava her zamanki ne kıyasla güneşli ve sıcaktı arkadaşlarımla yeni çıkan avatar 2 nin sinema filmine gitmek için sahilde buluşmaya karar vermiştik.

Ben her zamanki gibi erkenden buluşma yerine varmıştım ve onları bekliyordum bu arada ayakta kalmamak için bir banka oturdum.
O sırada sahilin yanındaki lokanta dan kısa kahverengi saçlarıyla gülümseyerek bana doğru gelen Nisa gördüm.
"Sema naberr napıyon kız? " dedi.

" Oturuyom öyle kanka ya diğerlerini bekliyorum gel yanıma otur sende" dedim ve yanımı işaret ettim.

"Tamam" dedi omzuma yaslandı ve diğerlerini beklemeye başladık
İki, üç dakika böyle bekledikten sonra kahve rengi ,arkadan bağlanmış saçları ve sportif giyinen Azra ve yanında kıvırcık siyah saçlarını açmış günlük kıyafetleriyle Nevin geliyordu .

İkiside birbirleriyle atışıp el kol hareketleri yapıyordular.
Yanımıza geldiklerinde "Neyi tartışıyorsunuz gene ? " diye sordum.
Nevin " ya abi buna diyorum ki avatar 2 nin filmine gidiyoruz bu salak bana hayır Marvel'ın filmine gidiyoruz diyor" dedi sitemle.

"Bumuydu yani " diye sordum gülerek.

Azra " Ya en son marvel filmine gidicez demedik mi biz? " diye sordu.

Nevin ve ben aynı ağızdan " Hayır demedik " dedik.

Azra " Ya abi nasıl olur " diyerek telefonunu çıkartıp mesajları ararken " Ha tamam en son avatar 2 demişiz " dedi .

Nevin " Sonunda salak ya " dedi da harfini uzatarak.

Azra , Nevin ve ben gülerken Nisa " ne oldu bişeymi kaçırdım? " diye sordu.

" Yok kanka sen devam et yazışmaya harbi kime yazıyorsun bir saatir ? " diye sordum merakla.

" ya merveye diyorum sahildeyiz hangi sahil diyor salak kaç tane sahil varsa " dedi sinirli bir şekilde.

Nevin " Merve maldır ha "  dedi ve herkes gülmeye başladı.

O sırada uzaktan kısa yeni boyanmış siyah ve kahverengi karışımı saçlarıyla Ayşe yi gördük.

NEMES-49          Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin