Yeni güne yeni bel ağrılarıyla ve titreyerek uyanmıştım.
Diğerleri hala mışıl mışıl uyuyordu
bende yavaşça ayağa kalktım belim,her yerim ağrıyordu iki, üç esneme hareketi yaptım ve olduğum yerde kala kala kaldım ve bağırmaya başladım.O sırada Nevin ve Ayşe göz kapaklarını açıp kapamaya başladı
"ne bu gürültü ya bi uyutmadınız" diyordu Nevin yarı uykulu halde." Nevin kanka olum kıpırdayamıyorum. " dedim zor çıkan sesimle.
" napalım abi " dedi beni gıcık ederek.
" mal mısın amına koyayım yardım etsene " dedim sitemle.
Nevin ayağa kalktı ve yanıma geldi "eee şimdi napcam " dedi." ne bilim bişi yap işte " dedim belimin ağrısından kıvranırken.
Nevin eliyle boynuma masaj yapıp sıkmaya başladı o sırada ben daha yüksek sesle bağırmaya başladım " LAN NAPIYON ! "
"masaj yapıyom napcam " dedi düz bir sesle.
" bırak dokunma yaa daha kötü oldu ben kendim hallederim" dedim.
" sana yardım edende kabahat" dedi ve arkasını döndü.
Ayşe " ya noluyo sabah sabah" dedi yeni ayılmıştı.
Nevin" bişi yok yat zıbar" dedi düz bir sesle.
Ayşe " yaaa Nevin" diyip ayağa kalkar onunda her yeri tutulmuştu.
Bizim konuşmalarımız yüzünden
Nisa ve Azrada uyanmıştı.Azra uykulu bir şekilde bi uyutmadınız amına koyayım " dedi.
Nisa" heyaa " dedi uykulu şekilde.
Ben duramayıp " lan dışarda zombiler var siz uyumanın derdindesiniz kalkında birşeyler yapalım " dedim.
Merve hariç herkes kalkmıştı.
Azra, Merve'yi uyandırmaya çalıştı o sırada
Nisa " o uyanmaz Azra boşuna uğraşma" dedi bıkkınca.Azra " niye abi uyanacak biz kalktık " dedi.
Azra ellerini Merve'nin üstüne tutarak sağa sola doğru onu sallamaya başladı.Nevin " kış uykusundamı bu ne kalkmıyor bile. " dedi sitemle.
Nisa " dedim abi uyanmaz bu" dedi.
" aman boşverin Merve'yi de acıktım ben bişiyler yiyelim " dedim konuyu dağıtarak.
Nisa " bende acıktım ya " diyerek bana katıldı.
Ayşe çantaları aldı ve yere boşalttı
"buyrun yiyin hadi"dedi.Nevin" Ayşe malmısın amına koyayım niye nimeti yere atıyosun" dedi sinirle.
Azra" Hayvan mıyız biz önümüze mama atıyor sanki " dedi alayla.
Ayşe" iyiki bi birşey yaptım ya ambalajı var ayrıca bişi olmaz" dedi ve yere oturdum
" her neyse abi yemekleri düzenli kullanmamız lazım" dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
AdventureOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...