Serap kepenklere vurup " Sema ben geldim kapıyı açın " diye sesleniyordu.
Yalçın abim " ben o kapıyı asla açmam! " dedi otoriter sesiyle.
" abi açmak zorundayız" dedim ve kızlara dönerek " Kızlar birşey söyleyin" diye yalvardım.
Nevin " kanka emin değilim Seraba güvenmeyiz " dedi.
Azra da, Nevin'e hak vermişti."iyide Nevin.. bu zamana kadar başınızdaydım ne zaman size yanlış birşey söyledim bana güvenmiyor musunuz? " diye sordum.
Ayşe " kanka sana güveniyoruz tabide.. yani " dedi ve sustu.
" Ben Semanın arkasındayım. " dedi Merve beni şaşırtarak.
" Aslanım Merve aferim böyle destekle beni" dedim Merveye.
Nisa " bende Semanın arkasındayım ozaman. " dedi Nisada beni destekleyerek.
" hah güzel güzel " dedim
" Sema kapıyı açıcakmısınız artık! " dedi Serap sinirliydi.
" Abi hadi lütfen kapıyı açmazsan kırıcak. " dedim hızlıca.
Yalçın abim " ben karışmıyorum ne haliniz varsa görün üst kata çıkıyorum ben." dedi
Emre abimide yanında alıp üst kata çıktılar.Direk kepekleri açtım Serap elinde çantalarla gelip " neden bu kadar uzun sürdü kapıyı açmanız " diye sordu.
" elektirikler de birşey oldu tuş basmadı kusura bakma. " dedim yapmacık bir tebessümle.
" tamam sorun yok. " dedi ama şüpheleyici bakışlarla bize bakıyordu.
Serap çantaları elime verdi ve " al bakalım" dedi.
" Lan bunlara ne koydun bu kadar ağır? " diye sordum.
" bakta içine " dedi gülümseyerek.
Çantayı açıp içene doğru göz gezdirdim içinde bir sürü gevrek, yulaf,süt ve kase vardı.
" Aslanım Serap ya bayadır da yememiştim ha canım çekti. " dedim.
Nisa " bunları ellemi yicez olum. " dedi cevap bekleyerek.
" dükkanda var kaşık " diyip hemen kaşıkları almaya gittim.
" al kaşık ama iki kaşık eksik siz yiyin Ayşe sen yeme bende yemim onlar yedikten sonra yiyek. " dedim Ayşeye
Ayşe kafasını tamam şeklinde sallayarak onayladı.Serap" kanka abilerin nerde? " diye sordu.
" onlar üst kata çıktı" dedim düz bir sesle.
" neden? " diye sordu bu seferde.
" bilmem,burda daha fazla kalabiliriz belki bu yüzden üst katı düzenliyorlardır" dedim.
" hmm anladım" dedi.
" şu gevreklerden alıp onlarada götürim. " dedim.
Serap çantayı alıp içinden " Kanka sandviç de buldum bunlardan ver onlara " dedi ve sandviçi bana uzattı.
" sağol kanka sende ye ama aç değilmisin? " dedim merakla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
AdventureOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...