Sonunda çatıya varmıştık , hava soğuk ve kasvetli ydi.
Nisa ve Merve kenarda gözleri dolmuş bir şekilde duruyordu Nevin, Azra, ve Ayşe de,Nisa ve Merve'nin yanına gidip onları teselli etmeye çalışıyordu.
Ama ne söyleseler boştu biliyordum.O sırada bende duvara yaslanmış bahçeye doğru bakıyordum ve omzumda bir el hisettim. Seraptı.
" sence kurtulabilecek miyiz? " diye sordu ama o bile inanmıyordu.
" bilmiyorum " dedim gökyüzüne bakarak.
" acaba merkezdede böyle bir salgın varmı? "
diye sordu bu seferde." tabii yaaa" dedim ve diğerlerinin yanlarına giderek
" Telefon " dedim " bize ulaşmalarını sağlayabiliriz ve son durumun ne olduğunu da öğrene biliriz " diye devam ettim.Nisa titreyen sesiyle " telefonlar kutuda unuttunmu " dedi.
" doğru bende abime bırakmıştım... olamaz abimmm " umarım iyidirler Allah'ım ne oldur başlarına birşey gelmemiş olsun.
Serap " Semaa eminim abilerin başının çaresine bakmışlardır onlar koca koca adamlar sonuçta" diyerek beni teselli etmeye çalıştı.
" bilmiyorum Serap korkuyorum" dedim.
Bir süre sonra sessizliği bozarak
" Birşey ler yapmamız gerekiyor her geçen saniye daha fazla kişi bu lanet olası zombi ye dönüşüyor. Eğer burda mal mal oturup beklersek açlıktan veya soğuktan öleceğiz " dedim sesimin fazla çıktığını sonradan fark ederek.Nevin " peki napıcaz " dedi merakla.
" görev dağılımı " dedim bi çırpıda.
"bakın şimdi...
İki kişi en alt kata inip müdür yardımcısının odasından telefonları alıcak.
Bu görevi üslenen varmı yoksa ben seçicem" dedim.
Kimse den ses çıkmamıştı haliyle ." Tamam ozamn ben seçiyorum
Azra ve Nisa siz telefonları alıcaksınız " dedim.Azra" ben niyee abii Serap gitsin" dedi bi çırpıda.
Serap" seni seçti iste sus Aaa " dedi sinirle.
Azra " ya Serap.. " dedi "abi ben yapamam korkuyorum" diye de devam etti.
Serap" bizde korkuyoruz" diye cevap verdi.
Azra " niye Sema gitmiyor o zaman " diyerek bana döndü.
" Azra Allah napmasın seni tamam ben giderim lanet olsun ya " dedim sinirle.
"Bi üç kişide kantinden yiyecek ve lazım olabilecek ne varsa alıcak
gönüllü olan varmı? " dedim tekrar."Her zamanki gibi yok tamam ben seçiyorum. " diye devam ettim.
" Ayşe miniksin hızlı koşarsın
Serap sende onla git başını belaya sokmasın .
Azra sende gideceksin bu sefer mızmızcılık yapma. " dedim.Azra" Nevin ve Merve napıcak peki " diye sordu.
" Onlarda bize kapıyı tutacak bir şekilde tekrar yukarı çıkmamız gerek değilmi? " diye sordum son kelimemi bastirarak söylemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
AdventureOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...