Bugün hava düne kıyasla aşırı soğuktu.
Yataktan kalkmak dahi istemiyordum ama Annemin uzun uğraşlar sonucunda yataktan kalktım ve hazırlanmaya başladım.
Okul kıyafetlerimi giyip A101 çalışanlarına benzedik ten sonra her zamanki gibi sabah kahvaltı yapmadan dışarıya çıkıp arabaya bindim.Abilerimi beklerken Merveyi aradım
" kanka nerdesin? alalım seni " dedim.
" kanka evdeyim ben hala ne zaman gelirsiniz?"
" olum in çabuk aşaya üç dakikaya varırız oraya " dedim.
" tamam kanka iniyorum " dedi ve telefonu kapattım. Abimler geldi ve arabayı çalıştırdılar.
Mervenin oturduğu sokağa geldik ama Merve yoktu.
" Abi burda duralım merve gelicek " dedim." çabuk olsun en fazla bir dakika beklerim" dedi.
Alel acele Merveyi aradım
" abi nerde kaldın?!!! " dedim sinirle.
" kanka merdivendeyim şuan iniyorum " dedi.
" üç dakikadır daha evden çıkamadın mı çabuk ol " dedim sinirle ve telefonu kapattım ve beklemeye başladım abim " nerde kaldı bu bak gidecem ha" dedi.
" abi az daha bekle ya sevaptır hem yolunun üstü al kızı nolcak " dedim yalvarırcasına.
Abim sinirli bir şekilde" offf Sema " dedi.
Arabayı durdurdu ve beklemeye başladık.
Camdan bakarken Merveyi gördüm yine nenem nenem sanki biz onu beklemiyormuş gibi yürüyordu.
Camdan kafamı çıkartıp 'Abi koşsana mal mısın diye bir bakış attım.Minik adımlarla hızlı hızlı geliyordu ama koşusu bile yavaştı iyice kanser olmuştum.
En sonunda arabaya bindi." üç dakikadır napıyorsun sen ?! " diye sordum sinirle.
" kanka ya noodle yiyordum siz nasıl bu kadar çabuk geldiniz" dedi.
"iyi bok yiyordun sana dedimki üç dakikaya ordayız hızlı in aşa"
E harfini uzatarak kızgın bir şekilde
Neysee dedikten sonra.Arabada çalan kısık sesli müziği dinlemeye koyulduk.
Sonunda okula varmıştık.
İstiklal marşına yetişememiştik ama
Öğrenciler okul bahçesinden dağılmaya başlarken bizimkileri gördük hemen yanlarına uçtuk.Nevin de uzaktan bizi görüp işaret ediyordu
" aha geldi zemaylan,merbe' " dedi gülerek.Merve okuldan diğer arkadaşlarının yanına ayrılırken.
Bende bizimkilere doğru gittim
Serap " Semaa günaydın " dedi" günaydın " diye karşılık verdim.
" kanka saçına birşey mi yaptın? "diye sordu Serap
" yoo hayır kötümü ? " diye sordum saçıma tutarak.
" hayır çok güzell olmuş " dedi Gözlerini kocaman açıp sırıtarak.
Nevin " bu Ayşe yine nereye kayboldu? "dedi bıkkınca.
Azra " harbi olum nerde bu kız " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
AdventureOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...