14 bölüm

13 4 2
                                    

Abimler babamı kolundan tutarak merdivenlerden yukarı doğru çıkarmaya başladı.
Önümüzde kocaman metal kırmızı bir kapı vardı.
Kapıyı geriye doğru açtım ve kızlarla önden ilerledik.
Kapının önünde öylece duruyorduk şaşkınlıkla birbirimize bakmaya başladık.

Yalçın abim " ne duruyorsunuz kapının önünde çekilin şurdan " dedi ve o anda kızlarla kenara çekildik.

Abim kapıdan ilerleyince hass diye geçirdi içinden
Emre abim"  noldu "diyip abimin yanına gelince " hani herkes nerde? "

Etrafta kimse yoktu AVM adeta terk edilmişti.
İçeriye doğru yürüyemeye başladık ve ortada bir yerde durup babamı oturttuk.
Abim kaşlarını çatıp ettafa bakarak
"  bu millet nerde amına koyayım kimse yokmu" diye bağırmaya başladı.
Hiçbir yaşam belirtisi yoktu abimler etrafı gezmeye başladı bizde kızlarla üst katları gezmeye başladık.

İkinci kata çıktığımızda Ayşe "  olum zaten boş terk edilmiş istedimiz kiyafeti alalımmı lan güzelce giyiniriz. " dedi.

Nisa ve Merve çoktan kıyafet denemeye başlamıştı bile Nevin ve Azrada kıyafet seçmeye başlamışken ben ayakta kenarda duruyordum sonra onların ısrarları sonucu  " iyi tamam bende deniyim kıyafet " dedim alayla.
Neredeyse bir saat in sonunda herkes istediği şekilde giyinmişti.

Nisa ve Merveyi görünce istemsizce
" kızlar dışarda zombi istilası var  zombileri baştan çıkartmak içinmi giyindiniz bide dışarısı çok soğuk crop ve şortmu ciddenmi" dedim .

Nisa"  kimse zevkime karışamaz belki ben zombileri baştan çıkartıcam " dedi.

" tamam"  diyip kafa salladım o sırada soyunma odasından çıkan Azra ve Nevini görürüm ikiside kalın swet ve siyah Eşofman giymişti.
en azından birileri düzgün giyinmişti.
Sonra Ayşe geldi ve herkes şaşkınlıkla Ayşe'ye bakıyordu .

Nevin" kanka ablanın düğününe daha vardı heralde bune olum. " dedi gülerek.

Nisa" abi ben bile bu kadar abartamazdım. " dedi .

" Ayşe gerçekten mi" dedim

Ayşe" ne var abi güzel bi elbise " dedi etrafında dönerek.

Azra"  aynen kanka senbi o elbiseye takıl düş kimse seni almaz zombiler yer seni. " dedi.

Ayşe " off iyi tamam " diyip kıyafetini değiştirmeye gitti .
O sırada benim üzerinde de gri desenli Swet ve bol kesim siyah jeans vardı.
aşağıya doğru inerken Merve ve Nisayi  üstlerini swet le değiştirmeleri gerektiğine ikna ettim ve renkli güzel swetler giyip geldiler.

Aşağıya babamın oturduğu yere indik ve bizden bir kaç dakika sonra abimler geldi.
Yalçın abim "  kimse yok ve hiçbir şey bulamadık. " dedi
sonra abim üstüme baktı ve
ohh biz burda birilerini arayalım siz gidin keyfinize bakın kıyafet deneyin " dedi
cevap vermedim ve babamın yanına oturdum.

***

Sonunda AVM ye varan sokağa gelmiştiler.
Anıl arabayı bir anda durdurdu.
Serap" niye durduk? " dedi.

NEMES-49          Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin