Serap ın virüslü olma ihtimali hepsini korkutuyordu.
Eğer gerçekten virüslüyse napıacaktılar onu öldürmeleri gerekirdi ama bunu içlerinden yapacak kimse yoktu.
Nevin" Biri Serabın yanına mı gitse napsa belki değildir hemen ön yargıya kapılmayalım. Ayşe git Serabın yanına " dedi.
Azra " aynen Ayşe git " dedi Ayşe'yi iterek.
" ben niye gidiyom yaaa " dedi Ayşe sitemle.
Nevin " git işte amına koyayım " dedi sinirle.
Ayşe" iyi tamam gidiyorum " dedi.
Ayşe korkarak yavaş adımlarla Serabın yanına doğru gitmeye başlar Sarabın yanına geldiğinde
" kanka iyi misin? " diye sordu." rahat bırakın beni! " dedi Serap.
Ayşe sesinden anlamıştı birşey olduğunu . Sesi her Zamankinden farklı çıkıyordu daha üstelemedi ve korkarak Grubun yanına gitti.
Merve" ne söyledi? " dedi merakla.
" beni rahat bırakın dedi ama sesi çok değişik çıkıyordu kanka "
Merve" abi napıcaz şimdii ben korkuyorum yaa " dedi .
Nevin" bi plan yapıp Serabı burdan çıkarmamız lazım " dedi.
Nisa" Napabilirizki " dedi merakla.
Merve" Semanın yaptığını yaparak " dedi Merve aydınlanma yaşıyormuş gibi.
Nisa" Merve ne diyon amına koyayım " dedi.
Merve" ya beni bi kere takın amina koyayım ciddi birşey diyorum " dedi sitemle.
Nevin" Nisa bi dur anlatsın kız" .
Nisa" hadi anlat merve " dedi söyleyeceğini beklerken.
Merve" off bak şimdi yine sözde görev dağılımı yapıp biyere gidelim ilk Serap insin indiği andada kapıyı kapatalım" dedi bir çırpıda.
Azra" bu arada cidden mantıklı dediği " dedi.
" bencede ama görev dağılımı ne olcak herşeyi almadık mı zaten? " dedi Ayşe.
Nevin" evet Merve o kadar dedin görevide sen bul " dedi.
Merve " tamam çay ocağından bıçak vs.. işimize yarayacak şeyler alalım deriz " dedi ve cevap bekleyerek Nevine baktı.
Nevin" aferim lan Merve kırk yılı başı
seni takmamıza değdi" dedi sırıtarak.Merve of çekerek " hadi ozamn yapalım şunu geç olmadan" dedi.
Ayşe" valla ben az önce gittim kovdu beni Nisa gitsin yanına Serapla şuan en iyi o anlaşıyor" dedi.
Nisa kabul edip Serabın yanına doğru yürümeye başladı yanına geldiğinde
" Serap burdan kurtulmak için bi plan yaptık bize katılırsan güzel olur hem Sema da burdan kurtulmamızı isterdi" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
AdventureOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...