Sonunda sabah olmuştu hava her zamankinden daha serindi ve soğuk rüzgar esiyordu.
Annemin sabah yaktığı soba rüzgardan dolayı içeri duman veriyordu.
Nevin ve Ayşe öksürerek kalktı Annem hızlıca camı açtı ve duman için özür diledi.Nevin" sorun yok yardım edelimmi" dedi.
Annem kafa sallayarak " balkonun kapısını açsanız yeter" dedi.Nevin balkon kapısını açtı ve lavaboya doğru yöneldi.
O arada Ayşe de kalkıp mutfaktan bir bardak su almıştı.Abilerim de yavaştan kalkıp sobanın yanına geçti.
Odadan duman çıkmıştı Annem camları kapatıp sobaya biraz daha odun attı.
Soba sıcacık yanarken uyananlar etrafına toplandı bende Nisanın sağa sola dönüp bana çarpmasıyla uyandım.
Ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım ve oturma odasına doğru gittim." günaydın" dedim esneyerek.
" günaydın " dedi Annemde bana dönerek.
" ne zaman gidiyoruz " diye sordum ortaya.
Yalçın abim " daha yeni kalktık bi ısınalım dışarısı buz gibi. " dedi Emre abimde ona katılmıştı.
" tamam ee... Anne ne yicez ben acıktım. " dedim .
" evde yemek yok fazla, dün arkadaşının verdiği çantada gevrek süt felan vardı onlardan yiyeceğiz bu sabah sanırım. " dedi.
" hmm tamam peki onları kaldıralım mı? " dedim arkadaşlarımdan bahsederek.
Emre abim " kaldır " dedi düz bir sesle.
" tamam" dedim ve odama doğru gidip Nisayı dürt meye başladım " Nisa kalk "
Nisa cevap olarak " çok uykum varr " dedi.Bende " dün sabaha kadar alp le konuşma saydın o zaman kalk çabuk " dedim.
Nisa oflayarak kalktı o sırada Azra ve Ayşe ye doğru yönelip onları kaldırdım en son sıra Merveye gelmişti.
Ama kız hiçbir türlü uyanmıyordu onu bırakıp gevrek yemeğe başladık.
Kahvaltı yi bitirdikten sonra.
Abim " hadi herkes bitirdiyse çantaları felan ne varsa alın gidiyoruz ben arabayı çalıştırayım biraz ısınsın. " dedi.Abilerim aşağıya doğru inerken.
Annem çantaları Babamsa tüfeği alıp kapıyı açtı kızlarda eşyalarını alarak kapıya doğru giderken.
Nisa " la bu Merve hala uyuyo" dedi." Merve yi bırakalım evde " dedi Nevin aşırı ciddi şekilde.
" hee aynen kanka
biriniz tutsun şunu kolundan arabaya taşıyalım. " dedim.Azra ve ben Merve'yi taşırken.
Azra" kanka Merve ölmüş olmasın baksana uyanmıyor hala. " dedi gergince.
" Azra salak salak konuşma" dedim.
Merveyi arabaya taşıyarak koltuğa bıraktık.
Yalçın abim " bu salak hala uyuyormu. " dedi alayla." yaa abi öyle deme uyancak şimdi. " dedim abime kızarak.
" her neyse " dedi ve önüne döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
AdventureOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...