Serap "Merhaba Nevin uzun zamandır seni bekliyordum" dedi
Nevin korkulu gözlerle Seraba doğru bakıyordu.
Serap sa yavaş adımlarla ve o koca sinirli gözleriyle Nevine kitlenmiş durumda ilerliyordu.Nevin koşmaya başlamıştı koşa bildiği kadar hızlı koşuyordu.
Beden derslerinde koşmadığı günlerin acısını koridordan çıkarıyordu.
Serap, Hala Nevinin peşindeydi ve koşuyordu adeta deliye dönmüş gibiydi.
Nefes nefese kalmış bir şekilde ilerliyordu koridorun sonuna gelmişti ,
Serap arkasındaydı Nevinin gidecek hiç bir yeri kalmamıştı.Serap" artık bir yere gidemessin Nevin beni o zombilerin yanına attığın gibi senide onların arasına atacağım" dedi dudağının kenarı kıvrılırken.
Nevin hiç birşey demiyor sadece susuyordu koridorun sonuna doğru ilerlemeye başladı
Serap" Nevin boş yere uğraşma bitti artık kabullen , ölüceksin." dedi bağırıyordu.Nevin koridorun sonundaki lavaboya girdi Serap hemen arkasındaydı.
Tuvalete girdi ve tüm gücüyle kapıyı tuttu.
Serap üst üste sert darbelerle kapıyı açmaya çalıştı .
Nevin kapıyı tutamayıp yere yığılmıştı Serap, Nevinin üstüne atlayıp onu öldürmeye çalışıyordu Nevin sürekli direnip çığlık atıyordu.O arada Azra ile ben
"Neee Nevin arkamızda değil miydi? " dedik şaşkınlıkla.
Nisa" lan kız nerde koşun geri getirin çabuk amına koyayım. " dedi sinirle.
O sırada merdivenin altında Nurun zombi bedenini gördük kolunun ve ayağının yarısı zombiler tarafından parçalanmış bir şekilde topllayarak yürüyordu.
Nisa ve Merve, Nur'a sesleniyordu ama Nur, Serap gibi değil de sanki cidden tamamen zombiye dönüşmüş gibi sadece merdivenlerden çıkıp saldırmaya çalışıyordu.
Ayşe hemen kapıyı kapattı.
Azra" şimdi napıcaz Nevin aşağıda kaldı. " dedi.
Merve" ya Serap,Nevini bulursa veya diğer zombiler Nevine saldırırsa. Hayır ya bir kişiyi daha kaybedemeyiz. " dedi sitemle.
Kimseden ses gelmiyordu ve altta bir çığlık sesi duyduk bu Nevinden geliyordu.
Kimse birşey yapamıyordu herkesin eli kolu bağlıydı ama ben birşey yapmam gerektiğini biliyordum." Azra çay ocağından topladığımız her şeyi bana ver. " dedim tek nefeste.
Azra çantayı bana uzattı ve içinde sadece bir bıçak ve tepsi vardı.
" Bu ne Azra " dedim sinirle.
" kanka alel acele kaçtık sadece bunları alabildim. " dedi.
Nisa " Sema napcan amına koyayım onlarla mı savaşacan " diye gülerken.
" evet Nevini kurtarmak için birşey yapmam gerek." dedim bu söylediğime ben bile inanamıyordum
Ayşe , Merve ve Azra " kanka mallık yapma ölüceksin" dedi ayrı ayrı ama ben çok kararlıydım sağ elime bıçağı ,sol elimede tepsiyi alarak Ayşe'ye kapıyı açması için işaret yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
Phiêu lưuOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...