Sabah olmuştu herkesten önce ben kalkmıştım.
Dün Serabı ölüme terk ettiğim aklıma geldikçe gözlerim yaş doluyordu.
Çatının kenarına gittim aşağıya eğilerek Serabın düştüğü yere bakıyordum.
Ama Serap orda yoktu bu nasıl olabilir diye düşünürken arkamdan bir el bana dokundu bu Nevindi." Sema özür dilerim benim yüzümden Serabı.. " sustu cümlenin devamını getiremiyordu.
" Sorun değil bunu yapmak zorundaydım " dedim düz bir sesle.
Nevin önüme gelerek bana sarıldı "teşekkür ederim" dedi.
Sustum sadece,
gözlerim gene dolmuştu.Nevine çatıdan aşağiya bakması gerektiğini söyledim.
Nevin eğilerek çatıdan aşağıya baktı " tam olarak neye bakmam lazım" dediği anda
" işte buna" diyerek Nevini çatıdan aşağiya doğru fırlattım.
Ölü bedeni yerde gözleri açık şekilde bana bakıyordu.***
Bir anda uyandım terlemiştim bu nasıl kabus ya dedim içimden.
Hemen yerden kalktım ve Serabın düştüğü yere baktım ve cidden Serap orda yoktu budamı bir rüyaydı.
Sonra arkamdan bir el dokundu hızla arkamı döndüm Nevindi..
"tamam bu hiç komik değil noluyor" dedim sinirle.Nevin" bişey mi oldu kanka yüzün bembeyaz " dedi merakla.
" birşey yok hadi diğerlerini kaldıralım " dedim konuyu kapatmaya çalışarak.
Herkesi uyandırmıştık
Çantadaki kek veya çikolatalar dan alıp herkese dağıttım.
Bir gün boyunca çatıda kalmıştık.
Aramızdan ilhan, Ünal ve Serabı temelli kaybetmiştik kimseden çıt çıkmıyordu.
Akşama doğru tekrar yemek yemek için çantayı açtığımızda içinde sadece iki şişe su ve bir tane çikolata kalmıştı.Azra" bunları nasıl bölüşecez şimdi? " dedi.
" aç olanlar varsa çikolatayı ortadan kırıp yesinler ben dayana bilirim. " dedim.
Nisa ve Ayşe " bende dayanırım o kadarda aç değilim " dedi.
Erkeklerden de yanıt gelmemişti.
Azra ve Merve çikolatayı alıp ortadan kırıp yediler.
Anıl" şimdi napıcaz burda mı kalıcaz temelli" dedi düz bir ses tonuyla.
Nisa" bende bilmiyorum " dedi.
Kızlar ın hepsi bir anda kafalarını çevirmiş bana bakıyordu.
" ne oldu? " diye sordum şaşkınlıkla.Nevin" Sema sen iyi çözüm üretiyorsun birşey bulursun illaki" dedi.
Herkes kafa sallayıp " evet Sema sen bulursun" diyip bana bakıyordu.
"tamam aslında bir fikrim var ama pek emin değilim çok riskli" dedim yüzümü buruşturarak.
Nevin" sen yinede bi anlat" dedi.
" Bakın şimdi zaten yemeğimiz bitti sadece suyumuz kaldı yani ya kaçıp şansımızı deneriz yada burda açlıktan ölürüz" dedim tek çırpıda.
Anıl" bence şansımızı deneyelim " dedi.
Canda ona katılıp kafa salladı "bencede Anıl haklı" dedi zaten Anıl'a hak vermekten başka birşey demiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
AdventureOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...