Sonunda merkeze gelmiştik AVM ye varmamıza sadece iki sokak kalmıştıki beklediğimiz gibi servisin benzini azalmıştı.
Yalçın abim " bi bu eksikti şimdi daha fazla gidemeyiz. " dedi sinirle.
" abi o zaman napıcaz. " dedim hemen.
" yürümek zorundayız" dedi.
Annem lafa atlayarak " iyide bu çok tehlikeli olmazmı " dedi.
Yalçın abim " Anne başka birşey yapamayız ama. " dedi " Anne eğer arabada kalırsak kurtarılma şansımız olmaz. " diye devam etti Emre abim.
Annem başını sallayarak onay verdi.
Babam eline tüfeği aldi ve mermilerine baktı sadece iki mermisi vardı.
"baba iyimisin? " diye sordum ona dönerek." iyiyim " dedi düz bir sesle.
Evet babam böyle biriydi çok konuşmayan genelde hel sessiz olan ve gerektiği yerde konuşan biriydi.Yalçın abim " tamam şimdi Sema biz önden gidecez babamla sende arkadaslarınla Annemi de alıp arkamızdan geleceksiniz çıt çıkartıcaksınız tamammı. " dedi uyuracı ses tonuyla.
" tamam abi. " dedim ve kızlara döndüm "Anladınızmı "dedim.
Nevin" tamam kanka sorun yok. " dedi onaylayarak.
" kanka bu merve hala uyuyo" dedi Azra sorun olduğunu dile getirerek.
Ayşe" abi uyandıralım şunu" dedi sinirle.
Nisa" olum bu uyanmaz diyorum size. " dedi kendinden emin bir şekilde.
-" ya tamam bakarız kimde su var " dedim
Nevin çantasından su yu çıkartıp bana uzattı ve " kanka yüzüne mi dökcen" dedi merakla.
" başka napcam Nevin. " dedim ve
Mervenin yanına gidip kulağına
" Merve eyer uyanmassan su dökecem kafana üç e kadar sayıyorum " dedim
hala ses yoktu bende " üç... iki.... bir... "
Suyun bir kısmını Merve'nin kafasından aşağıya döktüm ve bir anda kalkarak " abi napıyosun yaaa " dedi bir süre nefes alarak " off malmısın Sema " diye devam etti." evet malım kalk şimdi gidiyoruz. " dedim sinirle.
" nereye? " diye sordu Merve.
Nevin " kalk işte Merve sorma hadi!. " dedi oda sinirle.
Servisten dışarı çıkmıştık ve ilerliyorduk Yalçın abim arkasını dönüp bizi kontrol ederken bana bakarak.
" şu kızın kafası niye ıslak. ? " diye sordu tek kaşını kaldırarak.
" abi sorma mal o " dedim.
Nevin kıkırdamaya başladığı anda Nisa , Nevinin ağzını eliyle kapayıp sus işareti yaptı.
Normalde olsa Nevin çoktan itiraz ederdi ama bu sefer sustu.
Yola devam etmeye başladık ve AVM ye yaklaşmıştık sadece bir köşe kalmıştı ve dönünce sonunda kurtulacaktık.Yalçın Abim durun diye işaret yaptı ve duvarın kenarından AVM nin kapısına doğru baktı.
AVM nin önü tamamen zombi doluydu hepsi daire şeklinde yürüyordu naptıklarını anlamak zordu.
Abim arkasını döndü ve Babam " noldu " dedi.
Abim cevap olarak " kapının önünde zombi var " dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NEMES-49
AdventureOkulda zombi salgınına yakalanan 6 kişinin hayatta kalmak için verdiği mücadele ve fedakarlıklar. Arkadaşların için kendini tehlikeye atarmısın? Veya hayatta kalmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Kendi okul arkadaşlarımın içerdiği tamamen kendi...