Şirketten erken çıkmış ve hazırlanmak için eve gelmiştim. Babam şirketin sahibi ve ben moda dünyasına daha küçükken aşık olarak büyümüş ve ömrümü çizim yapmaya adamıştım. Babam bu yeteneğimi gördüğünde şirketinde işe başlamama izin vermişti. Moda dünyasında adımı ilk saraya yazdırırken şirkette varis olmam için babam sürekli benimle konuşmuştu. Bugün babamın düzenleyeceği balo da ortaklarımızla tanışıcaktım. Ortak olan şirket, bizim rakip şirketlerden biri ve oldukça büyük bir şirket. Duştan çıkıp odama geri döndüm. Dolabımdan siyah 2 parmak dizimin üzerinde biten ve vücudumu tamamen saran elbisemi giydim ve aynaya döndüğümde kendimi inceledim bir süre. Elbise tüm vücut hatlarımı belirginleştirmişti bundan biraz rahatsız olsamda davet ve davette verilecek ödül için bu gece bunu görmezden gelmeye çalışabilirim. Kumral saçlarımı havludan kurtarıp kurutmak için banyoya geri döndüm. Saçlarımı kurutup maşa ile şekil verdikten sonra makyajımı yaptım. Dolgun dudaklarıma kırmızı rujumu sürüp aynada tekrar kendimi süzdüm. Siyah çantama telefonumu ve cüzdanımı atıp siyah topuklu ayakkamı giyip evden çıkıp arabama doğru ilerledim. Davet saatine 2 saat vardı bu yüzden şirketin olduğu yola saptım. Şirketin öninde duran valeye yaklaştım ve arabayı ona verdim park etmesi için. Şirkete girdiğimde bir süre koridorda ilerleyip soldaki odama girdim üzerimdeki kabanı çıkarıp çantam ile koltuğa koyup masama oturdum. Bir kaç çekmecemi karıştırdıktan sonra sunum için biten çizimlerimin olduğu dosyamı açıp herşeyi gözden geçirdim. Dosyamı yerine koyup başka bir çekmeceyi açıp boş bir kağıt çıkarttım ve davet saati gelene kadar çizim yapmaya başladım. Kapının açılmasıyla irkilip kafamı kaldırdım çizimimden, gelen babamın adamlarından biriydi. Başını önüne eğmiş ve ellerini önünde bağlamıştı " Afra Hanım, babanız sizi çağırıyor" diyip çıktığında çizimimi kaldırıp eştalarımı alıp odamdan çıktım ve odamı kilitledim. Babamı koridorun başında gördüğümde ona koşup sarıldım sıkıca küçük bir çocuk edasıyla. Babam bana sarılırken " Ela gözlü kızım şirkete geldiğimde vale senin geldiğini söyledi." dedi. Çizimlere ve modaya olan aşkım gözlerimi parlatırken "Babacığım biliyorsun modaya ve çizimlere aşık bir kızım bu yüzden çizimlerimi gözden geçirmek için geldim." dedim. Babam bana gururla bakarak duruşunu dikleştirirken "Bilmez miyim? Sen bu şirketin varisi ve moda dünyasının da geleceğisin." dedi. Ayrılıp onun odasına çıkarken "Ben şirketin başına geçmek istemiyorum hem böyle iyi..." babam sözümü kesip " Şirketin sana ihtiyacı var Afra, bunu davetten sonra konuşalım ela gözlü kızım." sadece başımı sallamakla yetinip kapıyı açan adama döndüm. Geri çekilmiş ve bizim geçmemiz için bekliyordu, odaya girdiğimde görüş açıma camın önünde büyük bir masa girdi, masanın sağında kalan duvarın önünde evrak dolapları vardı ve sol duvarın önünde ise siyah deri koltuk vardı. Babam deri koltuğa oturduğunda bende masasına oturdum, babamın masası düzenliydi ve onun bu düzenini imreniyordum. Babamla sohbet ederken gözüm saate takıldı davetin başlamasına 20 dakika kalmıştı, önüme döndüğümde babam kolundaki saarte bakıp bana döndü " Afra, sen davet in verileceği yere git ben ortaklarımızı karşılayıp onlarla geleceğim." dedi. Ben kafamı sallayıp odadan çıktım. Çıkımadan önce kendime çeki düzen vermek için şirketin lavabosuna yönlendirdim adımlarımı. Aynadan görüntüme bakıp hızla makyajımı tazeleyip şirketten çıktım. Vale arabamı getirdiğinde fazla oyalanmayarak arabaya davetin yapılacağı binaya gitmek için bindim. Binanın önüne geldiğimde gazetecileri fark ettiğimde yüzümü buruşturarak arabayı valeye bırakarak girişe ilerledim. Gazetecilere bir kaç poz verip içeriye girdim, etrafta herkes için beyaz yuvarlak masalar vardı, şık bir şekilde dizayn edilmişti, gözleeim sahnedeki kürsiye takılındığında ödül aldığımı hayal ederek iç çektim. Heyecanım her geçen saniye daha da arttığı için içeceklerin olduğu yere gidip 1 kadeh şampanya aldım kendime. İçeceklerin bazıları alkollüydü, kapkek ve küçük ikramlıklar vardı. Şampanyam dan küçük yudumlar allırken herkesin gelişini izliyordum, dsvet salonu dolduğunda içeriye giren en son babam ve yanındaki 2 adam oldu. Biri genç, siyah taranmış saçları, yüz hatları belirgin ve güzeldi,siyah takım elbisesi ve boynuna taktığı koyu gri kravatıyla şık görünüyordu, benim yaşlarımda olduğunu tahmin ediyordum. Diğer adamsa ondan yaşlı babamla aynı yaştaydı, o ise babam gibi siyah ceket ve beyaz gömlek giymiş, bordo kravat takmış. Babam a baktığımda etrafta beni aradığını anlayıp, elimdeki kadehi bırakıp onlara yaklaştım. Babam beni görünce rahatladığını belirten gözlerle bana bakarak "Tanıştırayım sizi, Mehmet Bey ve Demir Bey bu kızım Afra" dedi. Nezaketen elimi Mehmet Bey e uzattım, elimi sıkarak " Memnun oldum Afra Hanım." dedi, elini bırakıp adının Demir olduğunu öğrendiğim gence baktım. Deniz kadar maviydi gözleri soğuk bakıyordu üşüdüğümü hissedip bir an titreyerek gözlerimi ondan kaçırdım. Babam ve Mehmet Bey yanımızdan ayrıldığında tekrar ona baktığımda bana hala soğuk baktığını gördüm daha fazla titrememek için düz bir sesle "İçecek almaya gideceğim, ister misiniz Demir Bey?" dedim soğuk bir sesle "Teşekkürler Afra Hanım." diyip gitti. İçeceklerin olduğu yere geri döndüğümde 1 kadeh daha şampanya içtim bu sırada babam kürsiye çıkmıştı kravatını düzeltip herkesin ona bakması için sesler çıkattı. Babam " Şirketimizin verdiği davete hepiniz hoşgeldiniz sayın konuklar. " dediğinde alkış tufanı koptu. Babam onları elini sallayarak durdurduğunda tekrar mikrofona yaklaştı " Bu davet hem şirketimizin yeni ortağı olan Mehmet Han ve Demir Han beyler için, hemde bu akşam ki davette ödül verilecek şirketimizin geleceği olan kişilere." dediğinde herkes kendi aralarında konuşmaya başladılar babam son kez mikrofona yaklaşıp "herkese iyi eğlenceler." diyerek sahneden indi. Ödül vermesi için sahneye babamın sekreteri çıktığında ilk benim ismimi söyledi herkes alkışlarken kadehimi hızla kafama dikip, üzerimi düzeltip sahneye çıktım ve ödülümü aldığımda konuşmak için kürsiye ben çıktım. Gülerek" Hepinize Merhaba, bu ödülü alırken küçüklüğümde başlayan moda dünyasına olan sevdam ve babamın benim yeteneğimi fark edip beni onun yanında çalışmama izin verip tüm dünyaya ismimi duyurmamda destek olduğu için teşekkür ederim. " duraksayıp her yüze baktım ve sonra tekrar konuşmaya başladım" Bugün bu ödülü alıyorsam babam sayesinde. " diyip sahneden inerken alkıi tufanı koptu tekrar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Bebek
ChickLitEla gözlerimi onun deniz gözlerine diktim. Siz hiç konuşmayıp sustunuz mu? Ama ben şuan bunu yapıyorum. Deniz gözlerini kaçırıp " Neden susuyorsunuz?" dediğinde yutkundum ve tek nefeste o cümleyi söyledim " HAMİLEYİM!" Evet bunu demiştim tek nefeste...