Uyandığımdan beri odamdan çıkmadım, sürekli ağlıyordum ne kadar süre ağladığımı bilmiyorum ama ağlamaktan yorgun düşmüştüm kapının açıldığında Mine onu kovmama rağmen tekrar gelişiyle onu yeniden kovmak için ağzımı aralamıştım ki durdurup " önce birşeyler ye lütfen." Dedi üzüntüyle bana bakmasına dayanamayarak kafamı sallayıp ayağa kalktım Mine beni durdurarak arkasındaki tepsiyle yanıma gelip tepsiyi önüme koydu yorgun gözlerle ona bakmaya devam ederken " iyiki varsın Mine ben .." devam edemeden ağlamaya başladım Mine diz çöktü ve sıkıca sarılarak " şhh , her ne olduysa ben yanındayım kuzum ,hadi üzülme ve bir şeyler ye Berk gelicek birazdan ve seni böyle görmesin yoksa iğne yapar ." Dediğinde gözlerimi büyüterek tepsiye uzanıp tepsideki herşeyi iştahla yemeye başladım. Karnım doyduğunda tepsiyi alıp mutfağa girdim arkamdan Mine'de gelip " neyin var kuzum ?" Dedi ona bakmadan " ben ...hamileyim." dedim Mine duraksadı ve " hamile misin?" Kafamı salladım Mine koşup bana sarılarak " neden demedin bana ?" Dedi " korktum Mine"diye mırıldandım Mine benden ayrılırken "peki dün gece neden ağlıyordun ve neden buraya kadar koştun?" Dedi kafamı yere eğip " Demir onunla geldim , ona hamile olduğumu söyledim ve kaçtım korktum çünkü tepkisinden ..." Üzgünce devam etti " ve o yüzden ağlıyordun." Dedi bir ümit ona bakıp " sence ister mi?" Elini karnıma koyup tebessüm ederek " tabiki istiyecek Afra ." Ev işlerinde ona yardım ettim yardım etmeme izin vermesede ısrarlarıma dayanamayıp izin verdi. Berk geldiğinde herşeyi ona anlatmak için " benim size anlatmam gereken şeyler var." Dedim oturup söylememi bekledi gözlerimi Mine'ye çevirerek " ben hamileyim ve dün gece Demir'le geldim..." Fısıltı gibi çıkan sesimle " ona bunu söyledim ve tepkisinden korkup buraya kadar koştum sonrasını biliyorsunuz zaten ..." Kıpırdanma olduğunda Berk' e baktım Mine ile yanıma gelip bana sarıldılar Berk " endişelenme küçük anne eminim Demir ister bu bebeği." Diyip saçlarımı karıştırdı ,Mine halimize kıkırdayarak " Berk bozdun kızın saçlarını cadıya benzedi." Berk beni bırakıp Mine'ye dönüp " siz iki hanımefendiler bu gece benimle yemeğe çıkmak ister misiniz?" Mine reverans yaparak " memnuniyetle bayım." Dedi Berk bana döndü bu sefer ben de reverans yaparken " çok istedim ama bayan Mine ile gidiniz ben gelemiyciğim." Dedim Berk anlayışla kafasını sallayıp Mine'ye koluna girmesi için kolunu uzattı, Mine genişleyen gülümsemeyle Berk'in koluna girdi ve odalarına gittiler . İç çekerek misafir odasına dönüp kabanımı giydim ve çantamı aldım , odadan çıkıp Mine ve Berk'i beklemeye başladım, az sonra onlar geldiğinde bana ve çantama baktılar ve " nereye gidiyorsun Afra?" Dediler gözlerimi kaçırıp "şey ben , daha fazla sizi rahatsız etmeyelim." Berk " rahatsız etmiyorsunuz ,hem Mine sabahları yalnız kalıyor ." Mine kafasını sallayarak " evet Afra, lütfen kal." kararsızca onlara bakmaya başladım. İkisinin ısrarlarına dayanamayıp eşyalarımı misafir odasına koyup tekrar salona indim , salonla birleşik olan mutfağa ilerleyip ısıtıcıya su koyup raftan büyük fincan çıkartıp suyun kaynamasını beklemeye başladım, su kaynayınca kendime çay yapıp salona girdim.
-Demir'den-
Afra ile sözleşme hakkında konuşmam gerekiyordu o yüzden hazırlanıp kapıyı açmıştım ki onu gördüm . Neden geldiğini merak ederek " Afra?" Dedim , bana döndü ve hızlıca konuşmaya başladı " ben neden buraya geldiğimi bilmiyorum, rahatsız ettim sanırım çok özür dilerim." Dedi yanına yaklaşıp " hayır etmedin gel ,bende tam evden çıkıp seni arayacaktım." Dedim ikimizde sessizce birbirimize baktık birkaç saniye sonra " ben ...şey seninle konuşmak istediğim bir konu var..." yutkunup " aslında yarın akşam söylemem lazımdı." Dedi gözlerimdeki merak büyürken " istersen burada konuşmayalım." Kafamı sallayıp sürücü koltuğuna geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Bebek
ChickLitEla gözlerimi onun deniz gözlerine diktim. Siz hiç konuşmayıp sustunuz mu? Ama ben şuan bunu yapıyorum. Deniz gözlerini kaçırıp " Neden susuyorsunuz?" dediğinde yutkundum ve tek nefeste o cümleyi söyledim " HAMİLEYİM!" Evet bunu demiştim tek nefeste...