21.Bölüm

188 3 0
                                    

Annem " hadi kızım kahveleri yap." Dediğinde kalkıp mutfağa girdim , arkamdan Mine,Asel, Safir ve Tolga girdi mutfağa , onlar otururken sandalyeye bense kahveyi koymuştum ocağa. Tolga " sözleşmeyi iptal ettim." Diye fısıldadı ona dönüp "  teşekkür ederim ." Dedim sevecen bir sesle . Safir bir şey demek için ağızını açmıştı ki kapının çalmasıyla susup kapıyı açmaya gitti,  Asel Safir'in ardından giren kıza koşup sarılarak " hoşgeldin Gece " diyip bize baktı " sizi tanıştırayım arkadaşım Gece ," Gece'ye dönüp " Gece bu damat Bey'in arkadaşı Tolga Bey ve Safir Hanım, evlenicek olan arkadaşım Afra ve buda nişanlısı olan bir diğer arkadaşım Mine" Gece hepimiz ile tokalaşıp " memnun oldum ." Bana dönüp sıcak bir gülümsemeyle" tebrikler " geniş bir gülümsemeyle" teşekkür ederim " dedim , Asel Gece'ye bir kez daha sarılıp sandayeyr oturttu ve bana göz kırpıp yanına oturdu. Kahveleri fincanlara koyup Demir'in kahvesini yapmaya başladım, Tolga çalan telefonu ile mutfaktan ayrıldı, kızlar bana dönüp " kahveye tuz at" dediler  omuzumu silkerek " kahveye tuz atmıyacağım kızlar " sinsice gülümseyip " suyuna atıcağım." Kızlar kıkırdarken kahvesini koyup suyuna tuz atıp karıştırdım aklıma gelen fikir ile kahvesine bir çay kaşığı bal koyup karıştırdım ve içeriye girdim kahve  tepsisi ile ve kahveleri dağıtmaya başladım.  Demir'in karşısına oturdum ve kahveyi içmesini bekledim , kahveden bir yudum alıp bana bir bakış atıp kahvenin hepsini içti, suya uzanırken ona bakıp gülümsemeye başladım , anlamaz bakışlarla bana bakarak sudan bir yudum aldı ve bana bir saniyelik bakıp suyu bitirdi ve gülerek tepsiye koydu. Ahmet Amca fincanı tabağına koyarken " sebebi ziyaretimize gelelim." Fincanı sehbaya koyup dikleşti " Allah'ın emri peygamberin kavli ile kızınız Afra'yı ,oğlum Demir'e istiyorum." Dedi babam bana bakarak " ne diyorsun kızım istiyor musun?" Babama dönüp " sen neyi hoş görürsen baba." babam  Ahmet amcaya dönüp " gençler birbirlerini görmüşler sevmişler bize de onları mutlu ve mesud etmek düşer." Hepimiz ayağa kalktık ailemizin elini öpüp mutfağa girdik.
-Ertesi Gün-
Telefonumun çalmasıyla yastığıma daha çok gömülürken telefonuma isteksizce uzanıp susturdum ve yorganıma daha çok sarılıp tekrar uyumaya çalıştım fakat olmamıştı, tekrar ısrarla çalan telefonumu alıp yatakta oturur pozisyona geçerek aramayı cevapladım,
yarı uykulu sesimle "Efendim." Dedim,
Demir tatlı bir sesiyle " Günaydın güzelim ve en az onun kadar güzel olucak olan prensesim." İç çekerek elimi karnıma koyup sahte kızgınlıkla " Oğlumuz olucak Demir ,hem bugün kontrole gitmemiz gerekiyor." Cıklayarak " sana benzeyen bir prensesimiz olacak güzelim , bende geleceğim 1 saat sonra kapının önünde ol ." Tabiki onun da gelmesini istiyordum dudaklarım yukarıya heyecanla kıvrılırken " tamamm o zaman ben şimdi oğlumuzun karnını doyurayım sonra görüşürüz." Demir atıldı ve " Prensesimiz olacak Afra, isim bile buldum kızımıza ." Şaşırırken " ne ?" Nidası döküldü dudaklarımdan  Demir " tamam belki bir tane isim bulmadım iki tane buldum ve senin seçmeni istiyorum." Dediğinde kalbim heyecanla kasılmaya başladı , Demir " Afra orada mısın ?" , Demir'in sesi beni kendime getirirken " evet." Diyebildim Demir'in adım sesleri kulağıma dolarken " 1 saat sonra görüşürüz kapatmam gerek." Diyip kapattığında kalkıp rutin işlerimi halledip dolabımdan siyah kadife olan kısa vücudu saran elbiseyi alıp giydim , siyah süet topuklu ayakkabıyı da giyip odamdan çıkıp aşağıya indim. Annem beni durdurup "  nereye  kahvaltı etmeden küçük anne adayı ?" Dedi sahte kızgınlıkla şirince gülümseyip anneme sarılırken " kahvaltıyı Demir ile edeceğim anneciğim." Dedim ,kafasını sallayıp benden ayrıldığında annem ile babamın yanına gittik.

Beklenmedik BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin