Sabah gözlerimi mide bulantım ile açtım, istifra edip ağızımı su ile çalkalayıp lavabodan çıktım. Odaya girdiğimde komidinin üzerindeki saate baktım, şirkete gitmek için daha erken olduğuna karar vererek mutfağa ilerledim. Mutfağım salonum ile birleşikti, kahvaltı hazırlamak için televizyondan şarkı açıp krep malzemelerini tezgah üzerine çıkarttım. Krepler pişince tabağa yerleştirdim, ocağı kapattım ve bar a koydum tabağı. Buzdolabını açıp diğer kahvaltılıkları da bar ın üzerine koyup yuvarlak bar tabureye oturup iştah ile yemeye başladım, doyduğumu anladığımda bulaşıkları yıkayıp mutfaktan çıkıp odama geri döndüm. Dolabımdan kırmızı dizimin 1 parmak üzerinde biten elbisemi ve elbiseme uygun kısa oversize kot ceketimi de alıp giyip doğal bir makyaj yapıp evden çıktım. Bugün şirket çalışanları ile toplantı yapılacak, babam bu toplantının önemli olduğunu benimde onlara katılmam gerektiğini söylemişti, şirkete erken gidip yarım kalan çizimimi tamamlamak istiyorum. Şirketin binası görüş açıma girdiğinde düşüncelerimden çıkıp otoparka giriş yaptım, Arabayı park edip şirkete girdim, tüm çalışanlara baş selamı verip odama girdim. Masama oturup çantamdan kulaklığımı ve telefonumu çıkarttım, kulaklıklarımı takıp çekmecemden yaeım kalan çizimimi çıkartıp tamamlamaya başladım, çizimim bittiğinde kulaklıklarımı çıkartıp çizimime alıcı gözle baktım. Kapım çaldığında çizimimden kafamı kaldırıp girmesi için komutumu verdim kapı açıldığında deniz rengi gözleri ile karşılaştım. Gözleri elimdeki çizim kalemime indiğinde " kusura bakmayın Afra Hanım, rahatsız ediyorsam özür dilerim." dedi,kafamı iki yana salladım hızla " hayır rahatsız etmediniz Demir Bey, buyurun."dedim, gözlerimiz tekrar kesiştiğimizde" Ahmet Bey sizi ve beni odasında bekliyor. "dediğinde kaşlarım havaya kalkarak kafamı salladım. Onu takip ederken babamın neden beni ve Demir Bey'i odasında beklediğini düşünüyordum, babamın odasına geldiğimizde bize oturmamız için eliyle koltuğu işaret etti. Oturup babamın konuşmasını bekledik,babam genzini temizleyip " bu akşam sizi konuk olarak ağırlamak istiyorum babanız da gelirse memnun olurum Demir Bey " dedi , Demir Bey nezaket ile gülümseyerek " tâbi Ahmet Bey " dedi ve izin isteyerek odadan çıktı. Babam bana döndü ve geniş gülümsemesiyle " Afra seni de bu akşam bekliyoruz,hem annen de özledi seni." Özlemle iç çektim " ben de özledim annemi o yüzden geleceğim babacığım." Dedim babam kollarını iki yana açıp ona sarılmamı bekledi ,daha fazla bekletmede n küçük bir kız çocuğu gibi kollarımı babama doladım. Birkaç dakika sonra ayrılıp odasından çıkıp tekrar kendi odama gittim,kapıyı açıp koltuğa ilerledim ve kendimi koltuğa attım ,uzun zamandır annemi göremiyordum şirkette işe başladığım süre boyunca kafamı çizimlerimden ve toplantılardan kaldıramıyordum bu yüzden annemi ihmal ettim . Düşüncelerimi bir rafa kaldırarak ayağa kalkıp çantamı aldım ve şirketten ayrıldım. Şirketin yanındaki kafeye yürüdüm ,kafeye geldiğimde hoş bir ses ile açılan kapıdan içeriye girdim. Küçük ama huzurlu olan bir yerdi ,etrafta kare ahşap masalar ve sandalyeler vardı,duvar da asılı birkaç tablo ve güzel bir yazı ile yazılmış menüler vardı . Burada çalışan tatlı yaşlı bir teyze beni görünce tebessüm ederek " hoşgeldin kızcağızım ne istersin bakayım?" dedi ,bende tatlı bir şekilde tebessüm ederek " hoşbuldum tonton teyzeciğim ,ben bir açma ,birde o meşhur keklerinden istiyorum."dedim . Teyze paketlere açma ve keklerden koyup yanıma geldiğinde teşekkür ederek ücreti ödedim . Kafeden çıkmak için döndüğümde Demir Bey ile karşılaştım ,gözlerimiz kesiştiğinde ikimizde döndük . Birkaç dakika sonra teyze Demir Bey 'in yanına güler yüzle gittiğinde Demir Bey dikkatini teyzeye verdi ve bir şeyler konuşmaya başladıklarında kafeden çıktım . Kafe'nin 3 sokak arkasındaki kafeye doğru yürüyordum, sokaktan geçenleri izleyerek yürürken gözlerimin kararması ile durup binalardan birinin duvarına yaslandım. Bilincim kapanmadan hissettiğim son şey birinin beni kollarına alması ve koşmasıydı.
-Hastanede-
Bilincim yerine gelirken uğultular duymaya başladım,göz kapaklarımı güçlükle açtığımda Beyaz duvarla karşılaştım, kendime tamamen geldiğimde etrafı taradım . Kapı açıldığında dikkatimi kimin geldiğine bakmak için kapıya verdim, hemşire yanıma gelerek tansiyonumu ölçtü bu sırada kapıdan içeriye doktor ve Demir Bey girdi. Doktor Bey " Afra Hanım kendinizi nasıl hissediyorsunuz?" Dedi ,doğrulmaya çalışarak "daha iyi hissediyorum teşekkürler doktor Bey." Doktor son bir kez daha tansiyonumu bakıp taburcu olabileceğimi söyleyerek çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Bebek
ChickLitEla gözlerimi onun deniz gözlerine diktim. Siz hiç konuşmayıp sustunuz mu? Ama ben şuan bunu yapıyorum. Deniz gözlerini kaçırıp " Neden susuyorsunuz?" dediğinde yutkundum ve tek nefeste o cümleyi söyledim " HAMİLEYİM!" Evet bunu demiştim tek nefeste...