13.Bölüm

279 5 0
                                    

Düşüncelerime çekilieken Mine yanıma geldi, film izleyip bir şeyler atıştırdık, gecenin sonunda ben odaya çekilmiş Mine ise bulaşıkları yıkayıp Berk'i kontrol etmeye gitmişti bu sırada ben biraz olsun rahatlamak için ılık bir duş alıp pijamalarımı giyip uyumuştum. Yoğun bir miğde bulantısıyla uyandım, hızlı ama sessizce kalkıp lavaboya koştum istifrah ederken Mine ve Berk'i uyandırmış hatta yanıma koşup gelmişlerdi Berk saçlarımı tutarken Mine ise rahatlamam için yanıma çöküp sırtımı ovmaya başladım. İşim bittiğinde ikiside bana destek vererek beni kaldırdı Mine yüzüme su çarptı boğazımdaki acı tat ile tekrar öğürdüm , ağızımı su ile çalkalayıp Berk'in elindeki havluyla yüzümü kurulayıp mahçupça bakarak " ikinizi de uyandırmaya sebep oldum özür dilerim." Mine hemen atladı " öyle düşünme biz zaten uyanmıştık ,hem senin öğürme seslerini duyunca endişelendik kuzum"  Berk " merak etme kanki zaten ben sizden önce uyanmıştım , hadi size güzel bir kahvaltı hazırladım." Dedi lavabodan çıkıp hepimiz kahvaltı masasına oturduk, bugün şirkete gitmeliydim ama oraya gitmeden önce eve gidip üzerimi değiştirmeliydim Asel beni çok merak etmiş olmalıydı çatalımı alıp " bugün şirkete uğramalıyım ,önemli bir sunumum var o sunuma çok çalışmıştım ." İkiside gülerek beni onayladılar devam ettim" ama ondan önce eve uğrayıp Asel'e bakmalıyım  çok merak etmiştir beni, hem Asel'i iki gün sonra yanına gönderirim Mine" Mine dudak bükerek " sende gel diycem ama anlıyorum ki biraz yanlız kalmak istiyorsun..." Onu onayladım. Kahvaltı bitince bulaşıkları yıkayıp etrafı toplamada yardım ettikten sonra hazırlanıp salona geri döndüm, Mine'ye sıkıca sarıldım" herşey için çok teşekkür canım , seni bana bekliyorum bir gün enişte getirsin seni yanıma." Sarılmama karşılık verdi" gelirim kanki ,baya uzun zaman oldu sizinle vakit geçiremedim ama şimdi vakit geçirmek istiyorum evlemeden önce ." Ayrılıp villadan çıktım ,arabamın olduğu yere kadar kulaklığımı takıp şarkı açarak yürüdüm. Arabamın olduğu yere geldiğimde başka bir araba daha vardı,hadi ama diğer araba sahibini bekleyemezdim  , arabamın kaputuna yaslanıp bekleme başladım, kafamı önüme eğmiş beklerken bir kız sesi ve tanıdık sesini duydum kafamı kaldırdım ve onu gördüm durmuş bana bakıyordu yanındaki kız park ettiği arabasına binip benim çıkmam için yol açtığında beklemeden binip son sürat oradan ayrıldım. Eve geldiğimde Asel'in soru yağmuruna tutuldum, akşam herşeyi anlatıcağımı söyleyip hızla hazırlanmaya başladım , siyah bir elbise ve siyah bir topuklu bot giymiştim ,göz altlarımı kapatıp doğal bir makyaj yapıp saçlarımı düzleştirdim, Çantamı ve kabanımı alıp evden çıktım.  Şirkete geldiğimde odamdan evraklarımı alıp toplantı odasına gittim, yetişmiş olmanın rahatlığı ile sunumumun üzerinden tekrar geçtim, toplantı odasına herkes geldiğinde toplantı başladı , çizimlerimi anlattım sıra hamileler için özel çizdiğim tasarımlarımı herkese göstererek " bu çizimler hamile olan kadınlar için özel çizimim." Herkesten beğeni dolu mırıldanmalar yükseldi. Toplantı bittiğinde babamın odasına gittim, babam neden geldiğimi merak eden gözlerle bana baktı " Afra bir sorun mu var güzel kızım." Kafamı iki yana sallayarak " hayır babacığım  bir sorun yok."  Babam kalkıp yanıma geldi " Afra çizimlerin bir harika kızım."  Gururla sarıldı bana " baba bu yılın ikonları olarak hamile kadınlar üzerine olmasını istiyorum " babam kafasını sallayıp" harika olur Afra bu zamana kadar hiç kimsenin yapmadığı defileyi biz yapmış olacağız." Bakışlarımı babamdan kaçırarak " ben...şey..." Babam endişeyle bana baktı " bir şey mi oldu Afra." Dedi tek nefeste " evlenmeyi kabul ediyorum baba..."dedim.

Beklenmedik BebekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin