-1 Ay Sonra-
Evde herkes koşuştururken bense baygın bakışlarla onlara yardım etmeye çalışıyor ama Asel ve Mine tarafından azarlanıyordum, en sonunda azarlamalara annemin de eklenmesiyle odama çıktım ve duşa girdim. Bugün beni istemeye geliceklerdi ve nişanlanıcaktık, 3 hafta sonraysa evlenicektik acele etmemizin sebebiyse karnımın şişmeye başlamasıydı, ailem hamile olduğumu 1 ay önce yaptığım kazada öğrenmiş ben hastaneden çıktığımda hem kızmışlar hemde sevinmişlerdi , Demir ile bebek sayesinde yakınlaşmaya başlamıştık .
Yavaş hareketler yapmam ve iş yapmamam gerekyordu , bunu bir kez ihlal etmiş ve dikişimi patlatmıştım ve Demir beni endişeyle kucaklayıp hastaneye götürmüştü o günden sonra herkes bana kızmıştı. Yarın sa dikişlerim alınıcaktı düşüncelerimden sıyırılıp duştan çıktım ve odama girip dolabımdan kendi tasarımım olan bordo elbiseyi giydim .Afra'nın giydiği kendi tasarımı
Kapının çalmasıyla koşarak aşağıya inip kapıyı açtığımda postacı elinde ki kutuya bakıp " Afra Erden siz misiniz?" Şaşkınlıkla " evet benim " dediğimde kutuyu bana uzattı " size posta gönderildi." Kutuyu alıp " kim gönderdi isim verdi mi?" Olumsuz anlamda kafasını sallayıp " üzgünüm Hanım efendi ." Kutuya bakarak " teşekkürler iyi günler." Diyip kapıyı kapatıp odama çıktım. Kutuyu yatağın üzerine koyup açtım bordo topuklu ayakkabı ve bordo diz üstünde biten kollarında ve bordo rengi bot vardı , notu alıp okumaya başladım.
' Sana çok yakışacağını düşündüm,
Umarım beğenirsin Afra .'
Telefonumdan bildirim sesinin gelmesiyle telefonumu elime aldım
Gönderen:Demir
Beğendin mi hediyeni?Şaşkınlıkla mesaj ve kutu arasında dolanan bakışlarım en sonunda dudaklarıma peydah olan gülümsemeyle parmaklarım tuşların üzerinde dans etmeye başladı.
Gönderilen:Demir
Demir bu ayakkabılar çok...çok güzeller.Cevabını beklerken ayakkabıyı kutudan çıkartıp giydim ve aynanın karşısına geçtim.
Demir'in hediyesi
Makyajımı yapmaya başladım, kırmızı rujumu sürüp makyajımı tamamladıktan sonra saçlarımı şekillendirdim .
Afra'nın saç modeli
Aynadan kendime bakarken odamın kapısı çalındı gel komutunu verdim , Mine girdi arkasından Asel süzülerek girdi ve ikisi de bana sıkıca sarıldılar ve Mine benden ayrılırken " nasıl hissediyorsun ?" Ona heyecanlı bakan gözlerimi çevirip " heyecanlıyım ve dikişlerim biraz sızlıyor ." Dudağını bükerek kodininin üzerindeki ağrı kesiciyi ve suyu alıp yanıma geldi " ağrı kesici iç." Elindeki suyu ve ilacı alıp içtim . Asel heyecanla " çok güzel olmuşsun Afra" dediğinde aynaya döndüm ve aynadan onlara bakarak cıkladım " siz daha güzel olmuşsunuz aşklarım." Telefonuma uzanıp hepimizin fotoğrafını çektim ve Instagram'a attım . Kızlarla oturmuş sohbet ederken odama annem girdi ,beni görünce gözleri dolmaya başladı ve yanıma yaklaşıp bana sıkıca sarıldı " çok güzel olmuşsun güzel kızım " annemden ayrılırken " o senin güzelliğin Nergis Sultan." Diyip onu gülümsettim. Annem bana tekrar sarılırken " hadi inelim aşığıya gelmek üzerelerdir." Kafamı sallayıp odamdan çıkıp aşağıya indik , annem hazırlıkalara son kez baktı herşey çok güzel görünüyordu , kapı çaldığında kapıya ilerledik ve ben kapıyı açtım. Mehmet amca içeriye girdiğinde elini öptüm " Hoşgeldiniz Mehmet Amca" Mehmet amca babacan bir gülümsemeyle " Hoşbulduk Afra kızım." Diyip annemlerle selamlaştı ardından Yonca teyze ile selamlaştım , Demir elinde kocaman gül demeti ile içeriye girip bana uzatıp kulağıma yaklaşıp " çok güzelsin." Diyip anneme döndü , yanaklarım yanmaya başlamıştı annemin elini öpüp içeriye giren Tolga'ya dönüp annemin en sevdiği çiçek olan demeti ona verdi , annem mor menekşeleri çok severdi , Tolga ve Safir ile de selamlaştıktan sonra hepimiz içeriye girdik ve oturup muhabbet etmeye başladık. Demir ile ara ara göz göze geliyorduk ve gözleri karnıma iniyordu , annemin beni dürtmesiyle bakışlarımı Demir'den çekip ona döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Bebek
Romanzi rosa / ChickLitEla gözlerimi onun deniz gözlerine diktim. Siz hiç konuşmayıp sustunuz mu? Ama ben şuan bunu yapıyorum. Deniz gözlerini kaçırıp " Neden susuyorsunuz?" dediğinde yutkundum ve tek nefeste o cümleyi söyledim " HAMİLEYİM!" Evet bunu demiştim tek nefeste...