-9.AY-
Uykumdan beni uyandıran bir anda gelen ağrımdı ve ağrım git gide çoğaldığında Demir'i uyandırmış ve o da panik ile herkesi arayıp beni hastaneye yetiştirmişti gerisi ise gözümü normal odada açmıştım herkes uyanmamı bekliyordu etrafta Demir'i bulamayınca yorgun çıkan sesimle " Demir" diyebildim sadece annem yanıma gelip " torunumu almaya gitti gelir şimdi." Diyerek saçımı okşayıp bana su içmemde yardım etti bardağı yanım başımdaki komidine geri koyup güzel bir gülümsemeyle " O çok güzel Afra " dediğinde kapı açıldı.Demir kızımız ile içeriye girdiğinde annem kenara çekilip Demir'in yanıma gelmesi için ona yer açtı ,Demir dikkatli bir şekilde kızımızı kucağıma verdiğinde ona yavaşça yaklaşıp kokusunu içime çektim , öyle güzel kokuyordu ki Demir'e değdi bakışlarım " O çok güzel kokuyor Demir" ,gülümseyip kafasını sallarken yanımdaki boşluğa oturup alnıma uzun bir öpücük bırakıp " sana benziyor, tıpkı senin kadar güzel ve büyüleyici Afra'm." Dedi.
Ona sarılmak için biraz yaklaşmaya çalışınca Demir ne yapmak istediğimi anlamış bir şekilde bana izin vermeden yanıma daha çok yaklaşıp bana sarıldı. Sarılmasına karşılık verirken ikimizde kızımızdan gözlerimizi alamıyorduk, narin ve çok güzeldi ,tıpkı Demir'e benzeyen gözleri merakla bizi izliyor bize gülücük saçıyordu.
Bir süre sonra annem " ismini ne koyacaksınız?" Dediğinde Demir ile aynı anda " Helin" ve "Duru" dedik.
Annem sıcak bir gülümsemeyle torununu kucaklarken" Helin Duru olsun,tabi sizde isterseniz " Demir ile annemi onayladıktan sonra Demir'in babası kulağına ezan okuyup 3 kere kulağına "Senin adın Helin Duru" dedi.-BİRKAÇ YIL SONRA-
Helin Duru babasının arkasından koşarken gülerek " baba ya hile yapıyorsun ama." Nidaları saçıyordu by sırada ben karnım şişmiş mutfakta aşerdiğim tatlıyı buzdolabına koydum ve bahçeye çıkıp sandalyelerin birine yavaşça oturdum, Helin Duru beni fark ettiğinde yanıma koşup o küçük elleri ile bana sarılıp " anne babam hile yapıyor" dedi.Demir yanımıza gelip küçük bir çocuk gibi mızmızlanarak " hile yapmıyorum " dediğinde gülmemi daha fazla tutamayarak" hadi biraz dinlenin sabahtan beri koşuyorsunuz baba kız terlemişsiniz." Helin Duru "çizgi film izliycem " diyerek içeriye koşarak gittiğinde Demir yanıma oturup elini karnıma koyup " babacığım bugün anneyi üzmüyorsun dimi?" Demir'in sesini duyan oğlumuz küçük bir tekme attığında Demir kulağını karnıma yasladı.
O an o halimizi çekme isteği ile telefonuma uzandığımda Helin Duru'da babasına katılıp kardeşinin hareketlerini merakla dinlemeye başladığında oluşan bu güzel tablonun fotoğrafını çektim.
-VE SON-
Hello!
Umarım hikayemi beğenmişsinizdir biraz geç tamamladım okurlarımdan bunun için özür dilerim bazı işlerim vardı. Yakında başka güzel hikayede görüşürüz, bu yazdığım ilk hikayeydi kim bilir belki ikincisini yazarım fakat Afra ve Demir'in hikayesi burada bitti hangi karakterin hikayesini yazmamı istersiniz? Sizleri çok çok seviyorum başka hikayelerde buluşmak üzere canlarım❤️😍😘🥰💘💝💖💗💓💞💕❣️❤️🩹❤️🩷.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beklenmedik Bebek
ChickLitEla gözlerimi onun deniz gözlerine diktim. Siz hiç konuşmayıp sustunuz mu? Ama ben şuan bunu yapıyorum. Deniz gözlerini kaçırıp " Neden susuyorsunuz?" dediğinde yutkundum ve tek nefeste o cümleyi söyledim " HAMİLEYİM!" Evet bunu demiştim tek nefeste...